Klaas Jan Huntelaar (2)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo sep 03, 2008 7:26 am

Tuurlijk Base, wat jij wil. Kut he, 4 keer op rij kampioen worden, elk jaar CL spelen, en nog geen club die jullie spelers, waarvan ongeveer de helft nog geen eens van jullie is, wil hebben. En ondertussen blijft de marktwaarde van die akelige joden maar stijgen en stijgen. Wat doen jullie toch verkeerd?

:aai.gif:

jabu

Bericht door jabu » wo sep 03, 2008 8:06 am

Baseman schreef:Het lijkt me sterk trouwens dat Huntelaar geen zin heeft om bij een mooie subtopclub te gaan voetballen in een topcompetitie. Veel meer geld, veel betere tegenstanders, ook Europees voetbal en hij kan zich makkelijker in de picture spelen.
Niet iedere voetballer is als Gomes.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 03, 2008 8:42 am

Baseman schreef:Iets roepen door een telefoon vlak voor het verstrijken van de deadline is niet hetzelfde als een bod doen...
Mee eens, het was geen concreet bod. Ik had nog moeten zien wat ze gedaan hadden als het zwart op wit had gestaan.
Had zo'n club een week geleden een bod gedaan van 25 miljoen of meer, dan heb ik sterke twijfels of Huntelaar nog Ajacied zou zijn.
Dan was hij vertrokken. Ongetwijfeld. Vooropgesteld dan dat hij zelf naar die club wilde.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo sep 03, 2008 9:55 am

Spijker schreef:Tuurlijk Base, wat jij wil. Kut he, 4 keer op rij kampioen worden, elk jaar CL spelen, en nog geen club die jullie spelers, waarvan ongeveer de helft nog geen eens van jullie is, wil hebben. En ondertussen blijft de marktwaarde van die akelige joden maar stijgen en stijgen. Wat doen jullie toch verkeerd?

:aai.gif:
Eh volgens mij doen ze dan juist niks verkeerd. Blijkbaar worden ze dus jaar in jaar uit kampioen met spelers die niet interessant zijn en wordt AJAX jaar in jaar uit geen kampioen met spelers die wel gewild zijn.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 03, 2008 9:56 am

brigade zuid schreef:Eh volgens mij doen ze dan juist niks verkeerd. Blijkbaar worden ze dus jaar in jaar uit kampioen met spelers die niet interessant zijn en wordt AJAX jaar in jaar uit geen kampioen met spelers die wel gewild zijn.
Haha, inderdaad. Zijn we een voetbalclub of een handelshuis?

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo sep 03, 2008 10:04 am

Een combinatie Joey.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 03, 2008 10:08 am

Zeker, maar dat handelen doen we neem ik aan om te kunnen presteren.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo sep 03, 2008 10:10 am

Klopt, maar dan gaan we een beleid discussie in waar dit topic niet geschikt voor is en waar we hopelijk eindelijk de goede weg mee ingeslagen zijn.

Laat mij nog even genieten van de jaloerse reacties van baseman ajb :biggrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 03, 2008 10:13 am

Mwah, eerlijk gezegd ben ik wel een beetje jaloers op Baseman, want zijn club staat er elk jaar weer. Dat zou ik ook wel willen. :blush.gif:

Alleen dat dan, hè? Voor de rest vind ik PSV niets.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo sep 03, 2008 10:27 am

Jaloers zijn op een strontboer die fan is van een betriebsverein, ja dat is de dag dat ik me verhang.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 03, 2008 10:53 am

Dat hoeft nou ook weer niet, IH. :666.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » wo sep 03, 2008 11:04 am

Spijker schreef:Laat mij nog even genieten van de jaloerse reacties van baseman ajb :biggrin.gif:
Ik jaloers ?
Je hebt gelijk Spijker, de prestaties van Ajax de laatste 10 jaar zijn dermate indrukwekkend dat wij PSV'ers alleen maar in stilte onze hoofden kunnen buigen :drecul.gif:

Maar goed, een zogenaamd bod van 40 miljoen op Huntelaar lachwekkend noemen betekent blijkbaar ineens dat je jaloers bent...dat is ook een manier om de zaken te bekijken :aai.gif:
Wat doen jullie toch verkeerd?
Als je 4 jaar op rij kampioen wordt en meer geld ontvangt dan uitgeeft, dan doe je niet zo heel veel fout lijkt mij.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo sep 03, 2008 11:24 am

Lees je posts nog maar eens door. De jaloezie en frustratie druipt ervan af. Geeft niet en het is makkelijk om het op prestaties af te wimpelen, maar stiekem baal je wel een beetje. En ondanks 'al die miljoenen' hebben jullie nog steeds geen cent te makken.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 03, 2008 11:33 am

Eerlijk gezegd heb ik meer het gevoel dat ze ons uitlachen in Eindhoven. :blush.gif:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo sep 03, 2008 11:59 am

Valt wel mee, ze blijven zich nog steeds aan ons spiegelen. Het 'helemaal niets in Amsterdam' zal ook dit jaar weer menig maal door het Philips stadion galmen. Let maar eens op reacties van psv'ers als er een Ajacied verkocht wordt. Sneijder, Babel, Heitinga en bijna Huntelaar. Eindhoven snapt er niks van en vindt het belachelijk. Wat kregen ze ook alweer voor Farfan?

999

Bericht door 999 » wo sep 03, 2008 12:03 pm

Zal allemaal best, maar de een meet de prestaties van een club af aan het aantal euro's wat je verdient aan spelers, zoals jij doet, ik heb toch liever wat landstitels ( en als het effe kan ook nog eens met leuk voetbal ) ..

Ik weet niet of er 40 miljoen is geboden .
'Real kreeg blanco cheque Man City voor Van Nistelrooy'

03/09/2008 09:59

Manchester City heeft zich de laatste dag van de transfermarkt danig geroerd. The Citizens kochten Robinho, maar hengelden naar tal van andere topspelers onder wie Ruud van Nistelrooy, meldt Marca.

Voordat Man City zich meldde voor Robinho, had de clubleiding al geïnformeerd bij Real Madrid naar de vraagprijs voor Van Nistelrooy. De Spanjaarden antwoordden daarop stellig dat Van Gol niet te koop was.

Daarop zou City zelfs een blanco cheque hebben voorgelegd om de Nederlandse spits over te nemen, maar voorzitter Ramón Calderón en zijn bestuursleden weigerden op dat aanbod in te gaan.

De Engelsen zouden ook nog naar Rubén de la Red en Javier Saviola hebben gevraagd, alvorens 42 miljoen euro te betalen voor Robinho.
V.I.

Wat je wel kan constaren is dat M.C veel geld te besteden heeft, en het zo maar kan zijn dat KJH in de winterstop als nog vertrekt voor een heel grote zak met geld ..
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo sep 03, 2008 2:38 pm

Huntelaar geeft tegelijkertijd aan dat hij gaat voor de echte top. Ik weet niet in hoeverre hij die ooit zal bereiken, maar hij vind clubs als City, Tottenham of Valencia geen optie.

Maar goed.. dat hele Man. City slaat helemaal nergens op.

999

Bericht door 999 » wo sep 03, 2008 2:45 pm

Mwah, dat gelul over echte top kennen we nu ook wel.
Blij met de punten ...

Baseman

Bericht door Baseman » wo sep 03, 2008 3:07 pm

Spijker schreef:En ondanks 'al die miljoenen' hebben jullie nog steeds geen cent te makken.
Ik dacht dat het kapitaal altijd op het veld hoorde te staan ipv op de bank...
Het 'helemaal niets in Amsterdam' zal ook dit jaar weer menig maal door het Philips stadion galmen.
Tuurlijk, geen beter vermaak dan leedvermaak.
En andersom werkt het precies zo, iets wat jij gemakkelijkheidhalve vergeet.
Let maar eens op reacties van psv'ers als er een Ajacied verkocht wordt. Sneijder, Babel, Heitinga en bijna Huntelaar.
Grappig dat velen hier zelf de prijs voor Babel ook verrassend hoog vonden.
Sneijder was terecht duur.
Wat kregen ze ook alweer voor Farfan?
Net zoveel als jullie voor Heitinga.
Maar iemand kopen voor 1,5 miljoen en na 4 mooie jaren verkopen voor 10 miljoen noem ik goed beleid. Helemaal als de vervanger slechts 3 miljoen heeft gekost en een geweldige indruk maakt vooralsnog.

Dat is wat anders dan ruim 16 miljoen voor één speler betalen.

LucaS

Bericht door LucaS » wo sep 03, 2008 6:28 pm

3/9/2008 - Atlético de Madrid wilde Huntelaar
(Gepost door P.)

Club Atlético de Madrid was afgelopen maandag de club die het bod van veertig miljoen euro heeft uitgebracht op Klaas Jan Huntelaar. Dit heeft de redactie van Ajax Netwerk uit betrouwbare bronnen vernomen. Nadat de tweede club van Madrid het bod uit had gebracht - rond 09.00 in de ochtend - is er nog overleg geweest met Van Basten. De trainer sprak echter zijn veto uit.

Bron AN
Volgens AN dus Atletico Madrid en niet MC. En met nog wel tijd om vervanger(s) te kopen. Goed dat van Basten zich aan zijn woord heeft gehouden
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo sep 03, 2008 6:36 pm

Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets van. Waar haalt Atletico zoveel geld vandaan? Waarom wilden ze hem eigenlijk? Ze hadden een mooie start van de comp.

LucaS

Bericht door LucaS » wo sep 03, 2008 6:38 pm

Geen idee waar Atletico geld vandaan haalt.Ik ken ook de bronnen van AN niet, maar ik heb van AN niet het idee dat er vaak onzinberichten worden verzonnen
I think I lost my fucking headache

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo sep 03, 2008 7:22 pm

Baseman schreef: Ik dacht dat het kapitaal altijd op het veld hoorde te staan ipv op de bank....
Correct, die trend is onder Van Basten (na het rapport) in gang gezet en in het geval Huntelaar heeft hij woord gehouden conform het te voeren beleid.
Baseman schreef: Tuurlijk, geen beter vermaak dan leedvermaak.
En andersom werkt het precies zo, iets wat jij gemakkelijkheidhalve vergeet.
Helaas voor jou en rest van Brabant wordt er nog steeds niet of nauwelijks over psv of over eindhoven gezongen.
Baseman schreef: Grappig dat velen hier zelf de prijs voor Babel ook verrassend hoog vonden.
Sneijder was terecht duur.
Als AT voor het gemiddelde Ajax publiek stond was de Arena elke week zo goed als leeg. Daarbij hebben we het over psv'ers die er de pest in hebben dat ondanks dat ze 'de voetbalhoofdstad' zijn de grote bedragen nog steeds in Amsterdam binnenkomen.
Baseman schreef: Net zoveel als jullie voor Heitinga.
Maar iemand kopen voor 1,5 miljoen en na 4 mooie jaren verkopen voor 10 miljoen noem ik goed beleid. Helemaal als de vervanger slechts 3 miljoen heeft gekost en een geweldige indruk maakt vooralsnog.

Dat is wat anders dan ruim 16 miljoen voor één speler betalen.
Je mist m'n punt.

goodfella

Bericht door goodfella » wo sep 03, 2008 7:25 pm

Baseman schreef:Het lijkt me sterk trouwens dat Huntelaar geen zin heeft om bij een mooie subtopclub te gaan voetballen in een topcompetitie. Veel meer geld, veel betere tegenstanders, ook Europees voetbal en hij kan zich makkelijker in de picture spelen.
Gomes zou ook nooit bij een leuke subtopclub tekenen. :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 03, 2008 8:12 pm

Neefkens schreef:Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets van. Waar haalt Atletico zoveel geld vandaan? Waarom wilden ze hem eigenlijk? Ze hadden een mooie start van de comp.
Ik geloof er ook niets van, want Atletico heeft Aguëro al.

Gesloten