De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ach Lucas, als Ajax ze eerder op de markt had gezet dan had Joey geroepen dat Van Basten de spelers geen kans geeft. Want als je ze eerder op de markt zet geef je ook een duidelijk signaal af dat je niet met de speler verder wil en dus zal de prijs ook laag zijn. Joey denkt namelijk dat clubs gek zijn en niet weten hoe de vork in de steel zit. Maar goed, zolang er maar tegen Van Basten getrapt kan worden dan is het goed.
Het regent hier. Klote Van Basten.
Het regent hier. Klote Van Basten.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
joey schreef: Saaaaaai. Gaap.![]()
Eigenlijk ben je een (....) leugenaar Joey.joey schreef: Maar serieus, dat hangt natuurlijk van de situatie af. Van de leeftijd van de speler bijvoorbeeld en van zijn capaciteiten. Het lijkt me wel logisch dat hoe meer tijd een speler heeft om een club te vinden en hoe minder je laat merken dat je hem kwijt wilt, hoe groter de kans dat hij nog iets oplevert.
Ik zie niet in wat hier aan gelogen is.goodfella schreef:joey schreef: Saaaaaai. Gaap.
Eigenlijk ben je een (....) leugenaar Joey.joey schreef: Maar serieus, dat hangt natuurlijk van de situatie af. Van de leeftijd van de speler bijvoorbeeld en van zijn capaciteiten. Het lijkt me wel logisch dat hoe meer tijd een speler heeft om een club te vinden en hoe minder je laat merken dat je hem kwijt wilt, hoe groter de kans dat hij nog iets oplevert.
Het ene citaat heeft ook niets met het andere te maken.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mwah echt geruimd is er natuurlijk niet. Hopelijk hebben de clubs wie onze 'toppers' huren wel het grootste gedeelte van de salarissen overgenomen, want anders wordt het wel heel lachwekkend.Neefkens schreef:PM hem dan maar, het gaat hier over de puinruimers.
En wat een puin IS er geruimd zeg, onvoorstelbaar.
Nu moeten Luque en Ogararu nog ff de sterren uit de hemel spelen, dan krijgen we er volgend jaar nog wat moois voor.
Colin, Krohn-Dehli, Perez, Mitea echt weg.
En luque en Oga verhuurd. dat noem ik dus echt wel ruimen. Ik moest het ook nog maar zien, net als jij en joey helemaal (die zag helemaal niemand weggaan), maar ze zijn dus wél weg. En dat is een mooie meevaller. Als je ze toch niet goed genoeg vindt en liever jeugd wil inzetten, dan is elke euro salaris voor dit "puin" er een te veel. En het gaat natuurlijk wel om ettelijke miljoenen euros.
Dus gewoon TOP.
En luque en Oga verhuurd. dat noem ik dus echt wel ruimen. Ik moest het ook nog maar zien, net als jij en joey helemaal (die zag helemaal niemand weggaan), maar ze zijn dus wél weg. En dat is een mooie meevaller. Als je ze toch niet goed genoeg vindt en liever jeugd wil inzetten, dan is elke euro salaris voor dit "puin" er een te veel. En het gaat natuurlijk wel om ettelijke miljoenen euros.
Dus gewoon TOP.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit was TOP geweest!Neefkens schreef:Ik baseer dat op de moeizame onderhandelingen die AJAX voert over Schilder, Leonardo en de anderen. Men vraagt dus gewoon een behoorlijk bedrag voor de puinruimers.
Ik denk met jou dat Ogararu als enige een behoorlijk bedrag oplevert, dat gevoegd bij 5 maal een half of een heel miljoen, dan zit je al gauw op een miljoen of 5.
En in de salarispot wordt het nog veel leuker: Luque en Perez verdienden volgens mij veel ( meer dan een miljoen), de anderen zitten toch ook gauw op een half miljoen. Dan heb je het dus ook al gauw over een miljoen of 5 minder exploitatiekosten.
Kun je toch leuke dingen mee doen.
Ja, wat mooi. Rommedahl, Leonardo en Kennedy zijn er nog. Luque en Ogararu zijn verhuurd, die krijgen hun salaris doorbetaald. Perez is gratis vertrokken met een zak geld mee. Krohn Dehli, Mitea en Colin hebben niets opgeleverd. Wát een succes!
Waar zijn die miljoenen van jou nou? Als Ajax jouw lijn had gevolgd, zaten ze er allemaal nog.

Waar zijn die miljoenen van jou nou? Als Ajax jouw lijn had gevolgd, zaten ze er allemaal nog.
Dat weet je niet. De hurende clubs zullen in ieder geval een huursom betalen. Of dat genoeg is om de salariskosten te dekken is de vraag.joey schreef:Luque en Ogararu zijn verhuurd, die krijgen hun salaris doorbetaald.
Hem aan zijn contract houden was duurder geweest. Voor hem viel echt geen transfersom meer te krijgen.joey schreef:Perez is gratis vertrokken met een zak geld mee.
Had je dat wel verwacht?joey schreef:Krohn Dehli, Mitea en Colin hebben niets opgeleverd.
Bij huurconstructies betaalt de club waar de speler onder contract staat doorgaans het salaris door. Ajax zal wel een zekere compensatie ontvangen maar niet zoveel, schat ik, anders had Malaga Luque wel onder contract genomen. Zelfde geldt, in sterkere mate, voor Ogararu. Geen kans dat Steaua zelfs maar de helft van het salaris van deze speler op kan hoesten.
Ik weet wel dat er niets anders op zat, Jabu. Veel brengen zulke spelers niet op, dat weet je van tevoren. Maar roepen dat het allemaal TOP is, dat gaat me echt te ver. Ik neem aan dat ze bij Ajax verwacht hadden in elk geval nog íets aan transfergeld te ontvangen.
Ik ben trouwens Delorge vergeten. Die zit er ook nog.
Ik weet wel dat er niets anders op zat, Jabu. Veel brengen zulke spelers niet op, dat weet je van tevoren. Maar roepen dat het allemaal TOP is, dat gaat me echt te ver. Ik neem aan dat ze bij Ajax verwacht hadden in elk geval nog íets aan transfergeld te ontvangen.
Ik ben trouwens Delorge vergeten. Die zit er ook nog.
- Ajaciedjuh