Als ze zo kampioen worden, maakt me even niet uit. Laten we eerst maar eens kijken of er "überhaupt" (vertaling?) sprake is van een systeem.Peter schreef:Defensieve middenvelder dus. Zou Ajax dan echt met de punt naar achteren willen spelen?
Eyong Enoh
Moderator: mods
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kampioenschap gaat uiteraard voor, maar ik denk niet dat we kans maken als we met de punt naar achteren spelen. Daar missen we gewoonweg wat kwaliteit voor, al weet ik niet hoe goed die Enoh is. Minder dan Galasek, als ik Vonk moet geloven. Joey zal dit dan wel echt een hemeltergende prutser vinden.
Ik heb verder wel het idee dat vBasten nog gewoon zoekende is naar een opstelling. Laten we vooral even afwachten als Gabri er bij is. Laten we hopen dat Sno en Urby geslachtofferd worden en dat we starten met Lindgren, Gabri en Aissati.

Ik heb verder wel het idee dat vBasten nog gewoon zoekende is naar een opstelling. Laten we vooral even afwachten als Gabri er bij is. Laten we hopen dat Sno en Urby geslachtofferd worden en dat we starten met Lindgren, Gabri en Aissati.
Lijkt me een heel goed idee.Peter schreef:Ik heb verder wel het idee dat vBasten nog gewoon zoekende is naar een opstelling. Laten we vooral even afwachten als Gabri er bij is. Laten we hopen dat Sno en Urby geslachtofferd worden en dat we starten met Lindgren, Gabri en Aissati.
Ondertussen moet die Enoh alvast worden afgekraakt.

Ik kan hem wel afbranden, maar straks is het wel een goede voetballer. ;-)Real Ajax schreef:Ouderwets maar wel netjes.goodfella schreef:Ik wil hem eerst eens zien spelen voordat ik een oordeel geef.
Dan ga je toch af he. Voor de rest vind ik het contracteren van deze speler op zich prima. Hij is goedkoop. Een win-win situatie wat mij betreft.
-
-
Ok. Jij je zin, Enoh is verschrikkelijk duur. Transfersom. Lemic die nog een miljoen moest hebben. Zeurpiet.joey schreef:Zo goedkoop ook weer niet, want hij komt van buiten de EU.goodfella schreef:Dan ga je toch af he. Voor de rest vind ik het contracteren van deze speler op zich prima. Hij is goedkoop.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat zegt genoeg over hoe ik denk dat de verdediging nu in elkaar steekt. Colin is een koekebakker, maar wel iemand die nog enigszins het woordje mandekken in zijn vocabulaire heeft. Ik heb liever iets dan niets, dus vandaar dat ik hem erbij had gehouden. Colin kan nuttig zijn in noodgevallen bij een blessure of een schorsing.
Bron: ANEnoh volgens Van Basten dicht tegen basis aan
Binnen een paar dagen kan de 22-jarige Eyong Enoh uit Kameroen aansluiten bij de selectie van Ajax. "Hij is bezig met zijn laatste stempels”, aldus Van Basten in De Telegraaf over de rechtsbenige verdedigende middenvelder uit Kameroen. "Ik denk dat hij het de ’vaste’ jongens direct moeilijk kan maken.
Blijkbaar heeft Van Basten veel vertrouwen in hem.
AD SportwereldTegen Borac werd Evander Sno na een zwakke beurt gewisseld voor Rasmus Lindgren, maar ook de Zweed heeft de staf nog niet overtuigd. Het zou typisch iets voor Ajax en voor de coach Van Basten zijn als de onbekende Kameroense aanwinst Eyong Enoh in zijn eerste week gelijk zijn debuut maakt in een topwedstrijd. Van Basten is in elk geval erg gecharmeerd van de 22-jarige fysiek sterke middenvelder die intern wordt betiteld als ‘een type Makélélé.’
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-