Wordt Ajax Kampioen ?
Moderator: mods
Je weet wel wat ik bedoel.Ik zie liever eerst een wedstrijdje of vijf zes om te kijken hoe een elftal aan het spelen is enz. ...brigade zuid schreef:Ik vond het niet zo moeilijk hoor..Voetske schreef:Punt is dat je dan aan het gokken bent, mij lijkt het heel moeilijk om nu al te zeggen wie er kampioen gaat worden ...
Neem nu Fc Utrecht - Psv, blijkt dat Fc Utrecht het hele elftal heeft om moeten te gooien ...
Blij met de punten ...
Peter schreef:Pertinent mee oneens. Die ongelukkige tegengoals zien we jaar in jaar uit.LucaS schreef:Flauwekul. De eerste was een fout van Stekelenburg, die komen gelukkig niet heel vaak voor en de tweede was ongelukkig en daarddor nauwelijks te vermijden
Inderdaad. Dan is het een fout van die en dan is het een fout van die. Dat is juist het probleem.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
We zijn wat zuur door het verlies tegen WII, die ik overigens voor een groot deel op het conto van MvB schrijf. De achterhoede is niet best, maar met de huidige selectie kun je iig wél wat beters in het veld gooien dan wat we zaterdag hebben gezien. Of we daarmee kampioen worden is ook nog maar de vraag, maar het maakt het iig wel wat draaglijker.
Ik meen het heel serieus, Luuk. Ik zie al jaren dezelfde fouten. Jij niet?
Waarom hebben Vermaelen of Urby steeds 'pech' en had Jaap Stam niet? Misschien omdat Jaap Stam zich niet in die situatie liet brengen? (Ik heb het niet over de Stam van de laatste maanden. Die was niet fit meer.)
Waarom hebben Vermaelen of Urby steeds 'pech' en had Jaap Stam niet? Misschien omdat Jaap Stam zich niet in die situatie liet brengen? (Ik heb het niet over de Stam van de laatste maanden. Die was niet fit meer.)
Het stinkt aan alle kanten!
Het probleeem was Lucas, dat Vermaelen eerst lucht staat te dekken.Dat wil herstellen met een " ik gooi me er als nog in " , en hij valt.Daarna gaan er twee AJAX spelers voor de bal ( O. en Vermaelen ) maar eigenlijk raken ze beide geen bal.De Willem II houdt daarop prima het koppie er bij en puntert af .. ik vond het geen onhoudbaar schot ..LucaS schreef:Het zal wel. Ik vind de sfeer hier inmiddels zo zuur, misselijk en flauw (en ongetwijfeld ben ik deel van het probleem) dat ik maar weer eens een poging ga doen om wat minder te posten. De lol is wel weg zo
Het ziet er knullig uit, maar er gaat wel degelijk een fout van Vermaelen vooraf, zeker als je ziet dat iedereen aan ziet komen dat de hoge bal er in gepompt gaat worden ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma sep 01, 2008 6:31 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...