Evander Sno
Moderator: mods
Hij pakte op heel intelligente wijze de afvallende bal om die vervolgens aan Sulejmani te geven bij het doelpunt én hij zette Suarez vrij voor goal (die Suarez overigens meesterlijk verprutste). Lijkt me dat hij het beter deed dan de andere middenvelders, in aanvallend opzicht.Zlatan Son of God schreef:Hij was een van de oorzaken, waardoor er slecht werd gevoetbald. Nog nooit een middenvelder gezien die zo vaak de bal inleverde. Zelfs Davids deed het vorig seizoen nog beter.
I think I lost my fucking headache
Ik weet dat de meeste mensen hem niet goed vinden. Ik heb hem zelden zien spelen en beoordeel hem dus op wat ik zie. Gisteren speelde hij ok en was hij een van de basten aan Ajaxkant. Ik vind het raar dat weinigen dat over hun lippen kunnen krijgen. Hij is toch niet per definitie slecht in een bepaalde wedstrijd, omdat je in het verleden wedstrijden hebt gezien waarin hij dramatisch was? Gisteren was hij oke, dat is alles wat ik zeg
I think I lost my fucking headache
Ajax.nl:
Terecht in mijn ogen.Rode kaart Sno geseponeerd
Amsterdam, 01 sep 2008
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de rode kaart van Evander Sno geseponeerd. De middenvelder kreeg de rode kaart in de tweede helft van de uitwedstrijd tegen Willem II.
Na de bestudering van de televisiebeelden en het terugkijken van de televisiebeelden, acht de aanklager betaald voetbal niet bewezen dat Sno een elleboogstoot zou hebben gegeven. Sno is dus gewoon inzetbaar voor de komende thuiswedstrijd, op 14 september, tegen Roda JC.
-
- Ajaciedjuh
- InnerHarbour