Johnk berekent voor elke speler enkele miljoenen meer..Thomas schreef:Romero heeft veel minder gekost. 1.300.000,- uit m'n hoofd.Jöhnk schreef:Mwah, El Hamdaouioui voor 10, Pelle voor 8, Ari voor 9 en verder nog Romero en Moreno voor ieder 5. Dat maakt 37 miljoen.
Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
- Daily Blind
- Daily Blind
Ze waren het er wel over eens (Mulder uitgezonderd, maar die neem ik al lang niet meer serieus) dat de rode kaart van Sno onterecht was. Amrabat kwam ook weer even voorbij, zal wel een vaste gast worden dit seizoen.
Was wel een leuk programma, maar dat gepruts met die beelden (door Mulder) sloeg nergens op. De helft van de tijd stond de tafel met de gasten op de voorgrond bij de beelden.
Was wel een leuk programma, maar dat gepruts met die beelden (door Mulder) sloeg nergens op. De helft van de tijd stond de tafel met de gasten op de voorgrond bij de beelden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik denk dat dit gewoon de afspraken met de eredivisie zijn. Als de samenvattingen langer zijn zullen ze minder interesse verwachten in de live wedstrijden. En daar verdienen ze geld mee.
Voor verreweg de meeste wedstrijden zijn deze samenvattingen wat mij betreft overigens meer dan genoeg.
Voor verreweg de meeste wedstrijden zijn deze samenvattingen wat mij betreft overigens meer dan genoeg.
Nil volentibus arduum
Tsja, dan verschillen we daarover van mening. Ik vind samenvattingen in het algemeen eigenlijk weinig aan. Je kan er zo weinig mee.Real Ajax schreef:Heb het niet gezien gisteren maar kortere samenvattingen zijn wat mij betreft een pluspunt, zo gaaf is het Nederlandse voetbal ook weer niet. En als er minder trainers aan het woord komen en minder beelden van dom publiek te zien is, ben ik gewoon tevreden.
Jij moet ook gewoon Eredivisie Live nemen. Ik vind het naar verhouding goedkoop, zeker bij UPC.Thomas schreef:Tsja, dan verschillen we daarover van mening. Ik vind samenvattingen in het algemeen eigenlijk weinig aan. Je kan er zo weinig mee.Real Ajax schreef:Heb het niet gezien gisteren maar kortere samenvattingen zijn wat mij betreft een pluspunt, zo gaaf is het Nederlandse voetbal ook weer niet. En als er minder trainers aan het woord komen en minder beelden van dom publiek te zien is, ben ik gewoon tevreden.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dan moet je eerst een digitale ontvanger kopen (ervan uitgaande dat je die nog niet hebt). Daarna kun je een abonnement nemen op Sport 1/Eredivisie Live.
http://www.ziggo.nl/producten/televisie ... visie-live
Wat zijn die digitale ontvangers trouwens duur geworden, zeg. Als je een paar maanden geduld hebt, heb ik er nog wel één in de aanbieding.
http://www.ziggo.nl/producten/televisie ... visie-live
Wat zijn die digitale ontvangers trouwens duur geworden, zeg. Als je een paar maanden geduld hebt, heb ik er nog wel één in de aanbieding.
Salvador Dali
Salvador Dali