Gaan we weer? Waar slaat dat nou op? Als ik moet lezen en ook zelf vaststellen dat Suarez uitgebreid wordt geprezen omdat er wedstrijden zijn waarin hij in zijn eentje voor de winst zorgt, mag je toch zeker ook zo eerlijk zijn om te constateren dat hij gisteren twee heel dure foute beslissingen maakte? Dat wil niet zeggen dat hij in zijn eentje verantwoordelijk is voor het verlies, net zoals hij natuurlijk ook nooit (en daar is de mythe dan weer wel dat hij dat alleen kan) in zijn eentje verantwoordelijk is als Ajax wintDemosthenes schreef:Gaan we weer?
Verliest Ajax komt het door Suarez, wint Ajax, dan is dat ondanks Suarez.![]()
Aanwijzing voor Suarez: wil je geliefd worden? Doe niets, vraag niet om de bal (kun je altijd zeggen dat je geen bal hebt gekregen dus niets kon doen), geen individuele actie, de bal direct weer inleveren.
Stel dat Suarez vanavond elders tekent (Nergens gelezen dat hij moet blijven), wie moet dan voor "iets creatiefs" zorgen? Wie moet dan een tegenstander passeren?
Luis Suárez
Moderator: mods
I think I lost my fucking headache
Pas op Lucas, Suarez maakt ons wel kampioen .. vorig seizoen toch ?.Of toch niet ?. ..LucaS schreef:Gaan we weer? Waar slaat dat nou op? Als ik moet lezen en ook zelf vaststellen dat Suarez uitgebreid wordt geprezen omdat er wedstrijden zijn waarin hij in zijn eentje voor de winst zorgt, mag je toch zeker ook zo eerlijk zijn om te constateren dat hij gisteren twee heel dure foute beslissingen maakte? Dat wil niet zeggen dat hij in zijn eentje verantwoordelijk is voor het verlies, net zoals hij natuurlijk ook nooit (en daar is de mythe dan weer wel dat hij dat alleen kan) in zijn eentje verantwoordelijk is als Ajax wintDemosthenes schreef:Gaan we weer?
Verliest Ajax komt het door Suarez, wint Ajax, dan is dat ondanks Suarez.![]()
Aanwijzing voor Suarez: wil je geliefd worden? Doe niets, vraag niet om de bal (kun je altijd zeggen dat je geen bal hebt gekregen dus niets kon doen), geen individuele actie, de bal direct weer inleveren.
Stel dat Suarez vanavond elders tekent (Nergens gelezen dat hij moet blijven), wie moet dan voor "iets creatiefs" zorgen? Wie moet dan een tegenstander passeren?

Blij met de punten ...
Zeker. Hij kan heel onbenullig balverlies lijden, dan speelt hij niet zuinig genoeg.Jöhnk schreef:Suarez moet blijven.![]()
![]()
Maar ook hij doet soms iets fout. Heus.
Maar... als ook nog altijd precies de goede voortzetting koos, zou hij dan nog voor Ajax spelen? Ik denk het niet.
Het stinkt aan alle kanten!
Hij doet dat express bedoel je, want hij wil nog niet weg .. Toch netjes van Suarez ..joey schreef:Zeker. Hij kan heel onbenullig balverlies lijden, dan speelt hij niet zuinig genoeg.Jöhnk schreef:Suarez moet blijven.![]()
![]()
Maar ook hij doet soms iets fout. Heus.
Maar... als ook nog altijd precies de goede voortzetting koos, zou hij dan nog voor Ajax spelen? Ik denk het niet.

Blij met de punten ...
Maar daar gaat het toch niet over, wel.Juist op deze momenten zou je toch onderhand verwachten dat Suarez het licht had gezien.Juist in zo'n klote wedstrijd als tegen Willem II waar iedereen door de hoeven zakte, dan zijn het juist die momenten die je toch de winst geven.Daar gaat het toch om.Dat is leren, dat is punten pakken, dat is meedoen.En hop werken naar de volgende wedstrijd om het beter te laten worden.joey schreef:![]()
Ik ben in elk geval blij dat hij nog bij Ajax speelt.
Blij met de punten ...
Mijn eerste bericht over deze wedstrijd (heb ik niet gezien) ging over "en de wedstrijd niet gezien" en over wie schuldig was aan de nederlaag. Ik lees dan toch vele malen maar één naam: Suarez. Oké, één poster verwijt Suarez altijd alles, maar ook een paar anderen verwijten het hem. Conclusie tien perfecte wedstrijden, maar verloren door Suarez???? Zo ging dat vorig jaar ook.!
Zie ik de tegendoelpunten dan zie ik toch echt een doelgebied, een keeper die eruit komt en de bal niet pakt en een situatie waarbij drie Ajaxverdedigers niet aan de bal komen. Ik snap het al, de fouten van Suarez, hij had die bal moeten wegkoppen en hij had die bal moeten afpakken.
Vreemde gedachten want Suarez is toch de enige speler die iets extra's brengt bij Ajax, eigenlijk zouden dat er meer (dan vier) moeten zijn. Ik hop dat Sulemani iets kan gaan betekenen, dan hebben we er twee en met Aissati drie?
Zie ik de tegendoelpunten dan zie ik toch echt een doelgebied, een keeper die eruit komt en de bal niet pakt en een situatie waarbij drie Ajaxverdedigers niet aan de bal komen. Ik snap het al, de fouten van Suarez, hij had die bal moeten wegkoppen en hij had die bal moeten afpakken.
Vreemde gedachten want Suarez is toch de enige speler die iets extra's brengt bij Ajax, eigenlijk zouden dat er meer (dan vier) moeten zijn. Ik hop dat Sulemani iets kan gaan betekenen, dan hebben we er twee en met Aissati drie?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
-
Zo is dat. Misschien moeten we eens kijken hoe het komt dat het zwakke Willem ll Ajax onder druk kon zetten en twee keer kon scoren.Duke schreef:Sorry, maar er stond een verdediger tussen Huntelaar en de goal. Er ging zó veel mis gisteren, ik vind het overdreven hoeveel aandacht deze ene situatie krijgt.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Als jij het over die kans een paar minuten voor tijd hebt waar Suarez de bal af moet leggen op KJH, dan zit je er helemaal naast met er staat een verdediger tussen Kjh en Suarez,.joey schreef:Zo is dat. Misschien moeten we eens kijken hoe het komt dat het zwakke Willem ll Ajax onder druk kon zetten en twee keer kon scoren.Duke schreef:Sorry, maar er stond een verdediger tussen Huntelaar en de goal. Er ging zó veel mis gisteren, ik vind het overdreven hoeveel aandacht deze ene situatie krijgt.
Blij met de punten ...