Schaars mist.

http://www.blackburn.vitalfootball.co.u ... p?a=122798A new name for the vacant Right Midfield spot has emerged.....and its another Aussie!!!
Brett Holman is the name being whispered as the latest target as Paul Ince looks to strengthen before the transfer window shuts tomorrow.
Rovers scouted the recent Australia Vs South Africa game, mainly for Vincenzo Grella but Holman showed up well on the right after coming on as a substitute.
It is a difficult situation however as Holman has just signed for AZ Alkmaar but they are willing to sell for a profit and any deal is thought to want to include Andre Ooijer in it.
Is this the player to replace David Bentley? The general consensus is no but all Rovers fans will have to wait and see on this one!
Zie mijn berichtje daarna.. ;)Jöhnk schreef:Ehh, dus je bent wel voor Maaskant?banjavi schreef:NEEN... ook ik heb mijn principes... AZ mag van Iedereen winnen behalve Ajax, Maaskant en NEC.. :)Hoeladans schreef:Jij niet?
Lowie is geen kwaad.. Lowie is mijn held!! nog steedsgeneraal schreef:Kiezen tussen twee kwaden: Maaskant en Lowie.banjavi schreef:Ben jij nou serieus voor Maaskant??generaal schreef:Hup NAC :D
WBA plukt ook Donk uit Eredivisie weg
De verdediging van West Bromwich Albion zal dit seizoen een buitengewoon Nederlands tintje hebben. De Engelse promovendus neemt Ryan Donk over van AZ.
De 22-jarige verdediger komt voor één seizoen op huurbasis naar Engeland. In Alkmaar kon de oud-speler van RKC Waalwijk niet meer op een plek in de basis rekenen.
Donk is al de derde aankoop uit de Eredivisie voor West Brom. Eerder namen The Baggies Gianni Zuiverloon (sc Heerenveen) en Jonas Olsson (NEC) al van een Nederlandse club over.
V-primeur
Ik heb bij er bij de herhaling van de wedstrijd nog extra op gelet, maar ik zag geen verschil.Peter schreef:Jaliens als spelverdeler.Zlatan Son of God schreef:Shirt van Jaliens zag erop de rug anders uit.Duke schreef: Welk verschil zie je dan?
www.vi.nl'Ontgoochelde Didulica zou het liefst nu nog weggaan'
01/09/2008 08:45
Joey Didulica is zwaar teleurgesteld in Louis van Gaal. De coach van AZ passeerde de Australische doelman ten faveure van Sergio Romero in de openingswedstrijd van het seizoen tegen NAC Breda en daar had Didulica totaal niet op gerekend.
'Dit is de grootste teleurstelling in mijn carrière', vertelt de keeper die eindelijk volledig hersteld is van de zware hoofdblessure waar hij mee kampte in het AD. 'Juist Van Gaal had deze zomer gezegd dat iedere speler die voor de Spelen in China zou kiezen, een risico nam.'
Romero was er zo eentje. De Argentijn pakte met zijn ploeg de gouden medaille. Toch had Didulica de indruk dat hij onder de lat zou beginnen. 'Een week geleden vertelde Van Gaal me nog dat hij zo ontzettend tevreden over me was.'
Didulica is zó ontgoocheld, dat hij het liefst per direct nog bij aan andere club aan de slag zou willen gaan. 'Maar om nu nog een transfer af te dwingen, heb ik ongeveer een Houdini-act nodig', realiseert Didulica zich. 'Ik dacht eindelijk de zon te zien schijnen en dan gebeurt dit weer.'
Maar dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat Romero dan ook niet zal gaan spelen.Didulica schreef:'Juist Van Gaal had deze zomer gezegd dat iedere speler die voor de Spelen in China zou kiezen, een risico nam.'