Met alle respect voor Ko (en jou en de anderen hier), met deze instelling zou ik me voor mijn gevoel in helemaal niets meer van een Feyenoorder onderscheiden. Dat fatalisme, ik weiger dat toe te laten, net als ik weiger te hopen dat Ajax ooit een ploeg gaat worden die na tien wedstrijden tevreden is met een doelsaldo 14-1Rob schreef:Maar hou gerust dat vertrouwen, want het siert je wel. Ik ga echter volledig mee met de bespiegelingen van Ko. Dat scheelt me half oktober weer een deceptie.
Willem II - Ajax 30-08-2008
I think I lost my fucking headache
Toch zou van Basten dik tevreden zijn geweest met een 0 - 1 tegen W. II.LucaS schreef:Met alle respect voor Ko (en jou en de anderen hier), met deze instelling zou ik me voor mijn gevoel in helemaal niets meer van een Feyenoorder onderscheiden. Dat fatalisme, ik weiger dat toe te laten, net als ik weiger te hopen dat Ajax ooit een ploeg gaat worden die na tien wedstrijden tevreden is met een doelsaldo 14-1Rob schreef:Maar hou gerust dat vertrouwen, want het siert je wel. Ik ga echter volledig mee met de bespiegelingen van Ko. Dat scheelt me half oktober weer een deceptie.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Een Fnoorder? Die kakkerlakken zijn juist elk jaar weer hoopvol gestemt ook al is dat nergens op gebasseerd.LucaS schreef:Met alle respect voor Ko (en jou en de anderen hier), met deze instelling zou ik me voor mijn gevoel in helemaal niets meer van een Feyenoorder onderscheiden.Rob schreef:Maar hou gerust dat vertrouwen, want het siert je wel. Ik ga echter volledig mee met de bespiegelingen van Ko. Dat scheelt me half oktober weer een deceptie.
Maar wij hebben het een niet en het ander ook niet.Zou het niet beter zijn om eerst dat degelijke er in te slijpen en dan vanuit die degelijkheid gaan werken aan dat extra waar AJAX zo bekend om stond .. alles op de aanval kwa Euro's, en middenveld + achterhoede word weer een beetje vergeten ..LucaS schreef:Ik ben van Basten niet. Ik heb ook niets tegen een 0-1, maar ik wil gewoon niet dat Ajax wordt als PSV, want ik vind PSV een saaie kutploeg. Nou is Ajax dat de laatste jaren ook vaak, maar dat is eerder onkunde dan vrije wil
Blij met de punten ...
Niet alleen Voetske hoor, ook MVB had er commentaar op.Toch jammer dat onze koning van de assist, juist die dan vergeet als ze heel belangrijk zijn.Hij zal zelf wel de goals willen maken, denk ik zo ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 31, 2008 2:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Mijn welgemeende excuses in dat geval.goodfella schreef:Nee, wel oa El Ahmadi. Die ging helaas naar de rivaal.Harm schreef:Al die negers met die namen die op elkaar lijken...Jöhnk schreef:Harm haalt Dickoh en Sankoh door elkaar.
Ik dacht dat ik Dickoh ook wel eens in zijn sig voorbij had zien komen.

- Cluijffert
My bad. Ik voel me gewoon erg als shite.Jöhnk schreef:@ Jansma: jammer dat je het weer zo moet stellen. Ik heb alleen mijn mening gegeven.
Maar als je daar echt zoveel moeite mee hebt zal ik mijn mond wel houden.
ik ben van begin geen supporter van de komst van MvB geweest, helemaal al niet in de function als manager/director of footbal. En ik heb mijn doom scenario hier toen al vaak gezegd.
Maar tijdens de EC, de twee matches van jullie die waren erg goed en ik kreeg zelf wat optimism. Maar dan de transferperiod en nu de eerst wedstrijd (en de interview met Aisatti)... ik zie donker in, en daarmee de doom scenario dichtbij komen.
Maar, my apologies... no offense meant.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.