Italië
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Volgt hier iemand de Franse Liga? Jeremy Menez vertrekt namelijk naar Roma en is volgens mij de opvolger van Mancini. Ken deze speler totaal niet, vandaar mijn vraag.
Obinna (was te zien op de OS in de spits bij Nigeria) vertrekt bij Internazionale en is verkocht aan Everton. Volgens Italiaanse media zorgt deze transfer voor wat extra slagkracht voor Inter om Quaresma alsnog binnen te loodsen.
Verder staat Oddo voor een overstap naar Lyon of Bayern. To be continued...
Obinna (was te zien op de OS in de spits bij Nigeria) vertrekt bij Internazionale en is verkocht aan Everton. Volgens Italiaanse media zorgt deze transfer voor wat extra slagkracht voor Inter om Quaresma alsnog binnen te loodsen.
Verder staat Oddo voor een overstap naar Lyon of Bayern. To be continued...
Oddo is de vervanger van Jansen die de overstap naar HSV heeft gemaakt. Netto is er dus niets veranderd aan de situatie van Breno (en dus aan de mogelijkheid van een huurperiode).Thomas schreef: Ik snap er niets van dat men Oddo (tijdelijk) van de hand doet. Nu Bayern Oddo heeft gehuurd is Breno misschien ook weer te huur.
-
-
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het gaat inderdaad om een verhuur. Ik heb het verkeerd gelezen, omdat men sprak over verkoop. Ze bedoelden alleen dat Chievo hem verkoopt, maar dat is gewoon bs aangezien hij al van Inter was. Er zouden alleen nog wel wat problemen zijn omtrent zijn werkvergunning. Even afwachten nog.Thomas schreef:Wordt Obinna niet verhuurd aan Everton, Pietro?
Ik snap er niets van dat men Oddo (tijdelijk) van de hand doet. Nu Bayern Oddo heeft gehuurd is Breno misschien ook weer te huur.
Oddo heeft een ongelukkig seizoen, maar ik zou hem inderdaad gewoon houden. Desnoods zet je Zambrotta op links neer.
Sagnol speelt bij Bayern ook wel eens centraal achterin, Thom. Komst van Oddo staat los van evt. beschikbaarheid Breno.Thomas schreef:Jansen is toch linksback? Breno mocht eerder niet verhuurd worden vanwege de blessure van Sagnol. Nu is er met Oddo dus een rechtsback bijgekomen.
Al zou het me niet verbazen wanneer Klinsi nog even een last minute lijntje uitwerpt naar zijn oogappel Metzelder bij Real Madrid. DeMichelis en Sagnol geblesseerd, Lell komt tekort, zo ruim zit FCB dus niet in z'n verdedigers.
- InnerHarbour
Peter schreef:En Zarate heeft zijn eerste 2 goals voor Lazio gescoord, Thomas.

Blijft een heerlijke speler. Leuk dat hij zo goed begint. Sowieso een aantal jongens die met een goal debuteren in de competitie, zo viel me op. Douglas (Heracles), Elyounoussi (Heerenveen), Heitinga (Atletico Madrid), Wright-Phillips (Manchester City), Gilardino (Fiorentina).