Albert Luque Martos

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 28, 2008 10:07 pm

Ik meen me te herinneren dat we hem met een vergelijkbare constructie hebben binnengehaald. Newcastle was ook blij dat ze van het salaris af waren. Hoe zou dat toch komen?
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 28, 2008 10:08 pm

Tja, dat had een waarschuwing moeten zijn. Newcastle betaalde een vermogen voor hem.

Ik dacht dat hij niet gratis was. Maar misschien herinner ik me dat verkeerd. Hoe dan ook, mocht hij gratis zijn geweest, dan zal hij een flink bedrag aan tekengeld hebben opgestreken. Dus veel maakt het per saldo niet uit.
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr aug 29, 2008 11:49 am

vriend joey vergeet dat Ajax, net als in het geval perez de salariskosten voor de spanjaard ook kwijt is wanneer deze "werkeloze" bij Ajax mag blijven trainen. Ajax hoeft en zal niet meer betalen dan zijn salariskosten en mogelijk minder, tis maar de vraag hoeveel luque zijn voetbalcarriere waard vind, maar Ajax kost het dus niets.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 29, 2008 11:51 am

Jawel, ergernis. Want Luque hoort natuurlijk niet in Jong Ajax.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr aug 29, 2008 12:06 pm

die heeft ook 24 selectiespelers, dus een hele hoop reserves. die ergernis of zelfs het meer legitieme argument over het blokkeren van de eigen jeugd snijden geen hout. Maar voor legitieme argumenten hoeven we de laatste tijd niet van jou te verwachten; Ajax is overal mee fout en schandalig bezig. Ga eens lekker een tijdje eruit, op vakantie naar indonesië, schrijf een boek of doe iets anders. Effe je hoofd legen, mijnn overspannen vriend. :aai.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr aug 29, 2008 12:07 pm

Donkey Shot schreef:die heeft ook 24 selectiespelers, dus een hele hoop reserves. die ergernis of zelfs het meer legitieme argument over het blokkeren van de eigen jeugd snijden geen hout. Maar voor legitieme argumenten hoeven we de laatste tijd niet van jou te verwachten; Ajax is overal mee fout en schandalig bezig. Ga eens lekker een tijdje eruit, op vakantie naar indonesië, schrijf een boek of doe iets anders. Effe je hoofd legen, mijnn overspannen vriend. :aai.gif:
Amen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 29, 2008 12:09 pm

Met die 24 selectiespelers stond Luque anders afgelopen maandag gewoon in de basis bij Jong Ajax hoor. De jeugdspeler die daardoor op de bank zat is er vast niet beter van geworden.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 29, 2008 12:11 pm

Beetje een gelovig type, die dominee. :smallgrin.gif:

Doc kletst natuurlijk, de aanwezigheid van dergelijke spelers heeft wel degelijk invloed op een groep. Neem Perez: als ik het goed begrepen heb wil Van Basten hem niet bij het eerste omdat hij de sfeer verpest. Hoe moet dat dan bij Jong Ajax wel niet zijn?

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr aug 29, 2008 12:18 pm

het verschil is dat Ajax 1 moet presteren, Bij Ajax 2 is dat minder en Ajax 2 zit vol jongens die naar Ajax 1 willen. Dan moet je vooral je oren laten hangen naar een oud-Ajax 1 speler. Die kans lijkt me bij Luque dus helemaal 0, want zo goed nederlands [if any] spreekt die spanjaard niet.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 29, 2008 12:20 pm

Dus als er een oude niet gemotiveerde speler bij jong Ajax rondloopt dan heeft dat geen nadelig effect op jonge spelers die zich moeten ontwikkelen?
Nil volentibus arduum

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr aug 29, 2008 1:03 pm

Marillion schreef:Met die 24 selectiespelers stond Luque anders afgelopen maandag gewoon in de basis bij Jong Ajax hoor. De jeugdspeler die daardoor op de bank zat is er vast niet beter van geworden.
en wie is dat dan? Daarnaast is het goed voor de ontwikkeling van die jongen om de concurentiestrijd aan te gaan met een ander. had Hosé dat gehad had het misschien wat anders met hem afgelopen.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr aug 29, 2008 1:06 pm

Marillion schreef:Dus als er een oude niet gemotiveerde speler bij jong Ajax rondloopt dan heeft dat geen nadelig effect op jonge spelers die zich moeten ontwikkelen?
nauwelijks, de meesten willen iets meer bereiken dan Ajax 2.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 30, 2008 8:39 am

Luque naar Malaga?
30/8/2008 - 'Luque dicht bij overgang naar Malaga'
(Gepost door RvN)

Volgens de Spaanse krant Marca is Luque dicht bij een overgang naar Malaga. De onderhandelingen tussen Ajax en de Spaanse club zouden volgens de krant in een vergevorderd stadium zijn. Mogelijk kan de transfer vandaag al rondkomen, aldus Marca.
AN

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 30, 2008 9:09 am

Neefkens schreef:Luque naar Malaga?
(Gepost door RvN)

Volgens de Spaanse krant Marca is Luque dicht bij een overgang naar Malaga. De onderhandelingen tussen Ajax en de Spaanse club zouden volgens de krant in een vergevorderd stadium zijn. Mogelijk kan de transfer vandaag al rondkomen, aldus Marca.
AN
Het gaat ineens snel met de overbodige spelers :ajaxsmiley.gif: Ik ga persoonlijk een grote strik om Luque binden, als dit waar is.

wimpey

Bericht door wimpey » za aug 30, 2008 6:46 pm

Neefkens schreef:Luque naar Malaga?
(Gepost door RvN)

AN
Laten we het hopen....

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 7:01 pm

Was dat niet het clubje van Steef? Zal hij leuk vinden.... :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » za aug 30, 2008 9:25 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 7:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 30, 2008 9:27 pm

Sulejmani, Suarez, Sarpong, zelfs Urby en Leo kunnen er spelen.

Opzouten met Luque.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » za aug 30, 2008 9:29 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 7:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 9:32 pm

Suarez heeft er vorig seizoen het hele jaar gelopen en zo slecht ging dat niet.

Ik snap je punt overigens wel hoor. We zijn nu in recordtempo allerlei overbodige spelers de deur uit aan het werken. Als het straks tegenzit met blessures kunnen we wel eens in de problemen komen. Maar je gaat een jongen als Luque niet als eventuele backup in je selectie houden. Daar is hij veel te duur voor.
Nil volentibus arduum

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » za aug 30, 2008 9:40 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 7:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Aristides

Bericht door Aristides » za aug 30, 2008 10:15 pm

Luque hoeft voor mij niet te blijven, laat dat duidelijk zijn, maar back-up voor nummer 11? Luque heeft nooit iets toegevoegd.

MvB wil een jong team, hij mag bouwen, over vier jaar hoeft hij er pas te staan, onze almachtige Marco, maak je niet druk, even een paar jaar middenmoot (linkerrijtje moet kunnen) en daarna meestrijden om een plaats in een Europese cup.

Ja, ik ben teleurgesteld. In Marco? NEE, hij doet zijn best, hij kan waarschijnlijk niet beter. Is dat een probleem? Nee, totaal niet, het probleem is dat hij alles voor het zeggen heeft.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » za aug 30, 2008 10:19 pm

niks

Aristides

Bericht door Aristides » za aug 30, 2008 11:20 pm

Vedette-10 schreef:
Demosthenes schreef:Luque hoeft voor mij niet te blijven, laat dat duidelijk zijn, maar back-up voor nummer 11? Luque heeft nooit iets toegevoegd.

MvB wil een jong team, hij mag bouwen, over vier jaar hoeft hij er pas te staan, onze almachtige Marco, maak je niet druk, even een paar jaar middenmoot (linkerrijtje moet kunnen) en daarna meestrijden om een plaats in een Europese cup.

Ja, ik ben teleurgesteld. In Marco? NEE, hij doet zijn best, hij kan waarschijnlijk niet beter. Is dat een probleem? Nee, totaal niet, het probleem is dat hij alles voor het zeggen heeft.
Nee, gewoon als A-speler als buitenspeler voorin. Net als dat Sulejmani dat is als binnenspeler voorin en dat Goossens en Leonardo dat zijn bij de Reserves,
Het probleem zit misschien dieper, maar laat er alle tactische analyses er maar op los, het zal me een zorg zijn; deze wedstrijden moet Ajax gewoon winnen, tactiek of niet.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo aug 31, 2008 7:27 am

'Ook Racing Santander klopt aan voor Ajacied Luque'

- Datum: 31-aug-2008 07:36

In de poging om Albert Luque (foto, rechts) over te nemen van Ajax ondervindt Málaga concurrentie van Racing Santander. Met Málaga zouden de Amsterdammers al in vergevorderde onderhandelingen zitten. Sportief gezien is Racing een meer attractieve bestemming voor Luque: de club komt dit seizoen uit in de UEFA Cup, terwijl promovendus Málaga waarschijnlijk gaat strijden tegen degradatie.

Luque, een van de grootverdieners van de eredivisie, werd vorig jaar overgenomen van Newcastle United. Een vaste waarde werd de achttienvoudige international niet. Onder de nieuwe trainer Marco van Basten zit zelfs een plek in de A-selectie er niet in voor de aanvaller. (MA)
Sportweek

Plaats reactie