En dat kan nog beter worden wanneer ie minder voor zichzelf en meer voor het team gaat spelen.joey schreef:Inderdaad, Marillion. Desondanks is zijn rendement heel hoog.
Willem II - Ajax 30-08-2008
-
- AT Toto winner 15/16
Demouge... bijvoorbeeld.Marillion schreef:Aissati voor Emanuelson graag. Misschien dat we dan wat meer voetbal te zien krijgen.
Dit potje gaan we in ieder geval wel winnen want ik zou echt niet weten hoe Willem II een doelpunt zou moeten maken.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
banjavi schreef:Demouge... bijvoorbeeld.Marillion schreef:Aissati voor Emanuelson graag. Misschien dat we dan wat meer voetbal te zien krijgen.
Dit potje gaan we in ieder geval wel winnen want ik zou echt niet weten hoe Willem II een doelpunt zou moeten maken.

Ik wou net nog beginnen over die invaller die zelfs in de jupiler league geen doelpunten heeft gemaakt. Maar misschien hou ik beter mijn mond...

Nil volentibus arduum
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Dit was wel heel erg zeg. Niet een beetje laten lopen... Vermaelen moest onderhand een halve marathon lopen om bij hem te komen. Stekelenburg was ook te laat, maar kreeg ook geen kans om zijn fout te herstellen omdat hij tegen de langskomende Vermaelen aanliep.
Erg dit................
Erg dit................
Op naar de vierde ster!
- InnerHarbour
Dat denk ik wel ja. UPC heeft ook een poging gedaan om mij dit te besparen maar toen heb ik de wedstrijd maar via pay per view aangezet. Zo betaal ik dus twee keer voor dit spektakelstuk!Rishi schreef:Pfff... ik moet dus blij zijn dat Ziggo mij flasht? GVD!!!!

Nou ja, er kan zo nog maar een doelpunt uit de lucht vallen. Daar hebben we de kwaliteiten voor in huis. Maar voetballend is het wederom erg teleurstellend.
Nil volentibus arduum