Willem II - Ajax 30-08-2008
Het feit dat hij tegen Murcia ook niet speelde geeft wel aan dat een plek op de bank een heel reeele mogelijkheid is.Arwin schreef:Het zou natuurlijk wel kunnen dat alle media gewoon de 11 noemen die gisteren een hesje aanhadden, zonder dat dit ook daadwerkelijk de basis wordt vanavond? (Ik probeer er maar hoop op te houden, dat dit iig niet de opstelling wordt).
Blijkbaar vindt MvB dat hij met deze aanval meer kracht op het middenveld nodig heeft, maar ik wil na jaren geploeter juist weer eens goed(e) voetbal(lers) zien.
-
- AT Toto winner 15/16
- Daily Blind
Dat is meer dan heel Willem II waard is?Peter schreef:Dat kan, maar hebben we dan 10 miljoen euro gespendeerd aan bankzitters?
Ajax mag niet bang zijn voor Willem II, laten we proberen aan te vallen en in dat geval heb je meer aan Aissati dan aan Sno (Al zal die weer gemotiveerd zijn door het optreden van De Haan)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Mwah, t.o.v. de Willem II spelers zouden spelers van AJAX een betere balbehandeling moeten hebben, een betere basistechniek, een betere condititie, beter tactisch voor de dag moeten komen, en dan zal ik dus best wat vergeten ..
Dus mag W. II met Aissati in de basis ook geen probleem zijn ..
Dus mag W. II met Aissati in de basis ook geen probleem zijn ..
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Het boeit niet wie je opstelt. Ook met defensieve mensen kun je aanvallend voetbal spelen.
Alleen ja.... Sno... Ik ben benieuwd. Ik ga hem nog niet veroordelen al vind ik het wel een rare aankoop. Ik had toch liever een De Jong of Aissati gezien...
Maar ik ben benieuwd. Hoop dat Vertonghen lekker op het middenveld komt te spelen! Klasbak
Alleen ja.... Sno... Ik ben benieuwd. Ik ga hem nog niet veroordelen al vind ik het wel een rare aankoop. Ik had toch liever een De Jong of Aissati gezien...
Maar ik ben benieuwd. Hoop dat Vertonghen lekker op het middenveld komt te spelen! Klasbak
IK GELOOF!!!!!!