Maar als je zekerheid wilt hebben, zul je het toch via Satelliet moeten doen ..Zelfs de Eredivisie is de laatste jaren geheel gratis te volgen geweest via het speciaal ontworpen Tele2 kanaal, dit tot ergenis van de Eredivisie en de voetbalclubs zelf. Maar voor Nederlanders in het buitenland was dit de enige optie om de wedstrijden te kunnen aanschouwen. Voor volgend seizoen ligt dit waarschijnlijk anders. VoetbalBookmaker.com nam contact op met Eredivisie Live om te vragen hoe Nederlanders in het buitenland hun favoriete club live in actie kan zien. Het antwoord was simpel: 'Vanaf het eerste speelweekeinde (29 augustus) kan iedereen alle wedstrijden ook via internet volgen. Iedere wedstrijd wordt namelijk ook via livestreams op onze website Live uitgezonden. Via Eredivisielive.nl hoef je dus geen wedstrijd van je favoriete ploeg meer te missen.' Dit is goed nieuws gezien het vorig seizoen niet mogelijk was in te loggen op Planet Voetbal, die toen nog de internetrechten had voor de Eredivisie.
De TV rechten
Moderator: mods
Via internet zou het dus wel via eredivisie.nl te volgen moeten zijn ...
Blij met de punten ...
De professional! Hartelijk dank, ik ga er mee aan de slag en her en der wat info inwinnen. Ik laat je het resultaat weten. Bedankt!!Voetske schreef:Allereerst dit 'Vanaf het eerste speelweekeinde (29 augustus) kan iedereen alle wedstrijden ook via internet volgen. Iedere wedstrijd wordt namelijk ook via livestreams op onze website Live uitgezonden. Via Eredivisielive.nl hoef je dus geen wedstrijd van je favoriete ploeg meer te missen.'
Het zou dus zonder problemen ook in het buitenland via internet ( Eredivisielive.nl ) te zien moeten zijn.Maar dat zei men bij Planetvoetbal ook.Verder kan ik nergens terug vinden over kosten en het hoe en wat.Dus even afwachten, of een email richting Eredivisielive.nl sturen ..
Ziggo heeft alleen in Nederland bereik.Lijkt me ook logisch, ze zitten op de Nederlandse kabel.De andere aanbieders ook vrees ik.Ik denk trouwens dat de beste mogelijkheid is om Live-wedstrijden te ontvangen via je schotel is.Of zo'n Sopcast live-streampje natuurlijk.Dan is het gratis ( als men het gaat streamen natuurlijk )
Dit zegt eredivisie live erover ( en we nemen maar effe voor het gemak aan dat de camping buitenland is ) Als je op de camping ethertelevisie van Digitenne of satelliettelevisie van Canal Digitaal kunt kijken, kun je ook een abonnement op Eredivisie Live bestellen.
Schotel met kuren, tja, zet hem eens goed vast, een andere lnb.Laat hem eens goed uitrichten.Enz.
Digitale televisie via de satelliet ( Canal Digitaal ) heeft een aanbieding lopen nu, SPORT1+Ere divisie live voor 19,95 euro, of alleen Ere-divisie live voor 11,95 p/mnd.Vooralsnog 2 kanalen maar ( waarvan de geruchten zijn 1 op Astra1 en 1 op Astra 3 , maar dat maakt niet zo veel uit, gewoon een rotor of een duo lnb van Canal digitaal op je schotel zetten. maar het kan ook zijn dat men de oude TELE2 kanalen gaat gebruken.Is trouwens een minpunt van CD, communicatie naar de klant toe ).Het zou kunnen zijn dat je dat via een nederlands adres moet doen, een kennis.Oja, zijn wel jaar contracten.
Zelf heb ik altijd met zeer grote tevredenheid gekeken via de Satelliet.Als iets niet snapt hoor ik het wel
-
Ik heb toch ook maar even zo'n abonnement bestelt. Aanstaande zaterdag kan ik niet naar Willem II omdat ik een Cyclo ga rijden in de ardennen. Kan ik 's avond toch even de seizoensstart volgen.
Het is overigens per maand opzegbaar. Dus als we zo rond de jaarwisseling weer overal naast hebben gegrepen kun je het pakket er alsnog uit flikkeren....
Het is overigens per maand opzegbaar. Dus als we zo rond de jaarwisseling weer overal naast hebben gegrepen kun je het pakket er alsnog uit flikkeren....

Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Wel teletekst, geen beeld. Gisteravond aangemeld, eerst nog even nagevraagd (eredivisie live) of ik dan vanavond tv zou kunnen kijken; ja dat kan, vandaag zou ik geactiveerd worden, en dan kon ik kijken.
Niet dus. Eredivisie live gebeld: ja, dat ligt aan Ziggo, zij hebben toezeggingen gedaan die ze niet na kunnen komen. Ziggo geprobeerd te bellen: daar is het zo druk dat ze je aanraden op een later moment terug te bellen.
Als ik al niet besloten had over te gaan, zou ik nu alsnog overtuigd zijn.
Niet dus. Eredivisie live gebeld: ja, dat ligt aan Ziggo, zij hebben toezeggingen gedaan die ze niet na kunnen komen. Ziggo geprobeerd te bellen: daar is het zo druk dat ze je aanraden op een later moment terug te bellen.
Als ik al niet besloten had over te gaan, zou ik nu alsnog overtuigd zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
Bij mij was er ook wat fout gegaan met de aanmelding, vanmorgen upc gebeld en nu gewoon beeld. Wel irritant dat het bij jou niet werkt nu, hopelijk zaterdag en zondag wel.Duke schreef:Nee. Wel teletekst, geen beeld. Gisteravond aangemeld, eerst nog even nagevraagd (eredivisie live) of ik dan vanavond tv zou kunnen kijken; ja dat kan, vandaag zou ik geactiveerd worden, en dan kon ik kijken.
Ik had vanavond al even gebeld, zag namelijk niets. Toen vertelden ze dat het goed was als ik teletekst had. Dat had ik, dus ik dacht dat het voor elkaar was. Ik zal morgen Ziggo wel even bellen, en dan moet ik maar even boos worden, helaas.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Bij mij werkt het ook niet (upc). De kanalen staan wel in m'n menu maar ik krijg de melding dat ik geen abonnement heb. En dat terwijl ik volgens hun eigen voorwaarden wel op tijd was met aanmelden.
Nu interesseert Vitesse me geen flikker maar als ik morgen thuis kom wil ik wel Ajax kunnen zien. Daar heb ik die troep voor in huis gehaald.
Nu interesseert Vitesse me geen flikker maar als ik morgen thuis kom wil ik wel Ajax kunnen zien. Daar heb ik die troep voor in huis gehaald.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16