Ja dus...Ramona schreef:Misschien dat 't later op de site vermeld wordt; kan het vooralsnog ook niet vinden...Thomas schreef:Ik heb me al aangemeld maar kan geen link vinden naar de loting. Hulp, iemand?
UEFA Cup 2008-2009
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Wat je zegt klopt niet geheel.Thijs schreef:Als het uitvak groot genoeg is kun je als seizoenkaarthouder ook gewoon naar een uitwedstrijd. Dan moet je wel alleen even langs de Arena om een pasfoto te laten maken, Ajax wil van iedere supporter weten wie het is als ze mee naar een (Europese) uitwedstrijd gaan.Thomas schreef:Je moet toch een uitkaart hebben om naar Europese uitwedstrijden te gaan, of niet?
Ik weet niet hoe groot het uitvak in het Westfalenstadion is, maar ik denk dat de animo dan ook behoorlijk groot is. Gelukkig zijn er weinig Europese uitkaarthouders omdat er vorig jaar niet bijzonder veel man naar Praag en Zagreb zijn gereisd.
Edit: Eerst mogen de Europese voorrangsuitkaarthouders (Mensen die naar Zagreb én Praag zijn geweest), dan de Europese uitkaarthouders (Mensen die naar Zagreb óf Praag zijn geweest (Praag: 350 man, Zagreb: 150 man), dan de nationale voorrangsuitkaarthouders (ook ongeveer 350 man) en dan de nationale uitkaarthouders (geen idee, paar duizend). En als dan nog over is de seizoenkaarthouders.
Voorranguitkaarthouders hoeven niet per defenitie in zowel Praag als Zagreb geweest te zijn. Praag plus 3 andere Europese uitwedstrijden in dat seizoen zijn ook voldoende.
Ik heb voorrang terwijl ik niet in Zagreb geweest ben.
Het uitvak van Dortmund zal zeker 5% van 80500 moeten zijn Europees gezien. Dus 4000 man zeker. Dat is een mooi vooruitzicht.
Maar ik zie toch liever een loting tegen een mindere club.
Iemand de dichtstbijzijnde vliegvelden van de mogelijke tegenstanders?
Ik kan over Cacak in Servie niets vinden nl. Waar de fok ligt dat ergens?
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Nou, dan is er niks aan de hand hoor. Normaal kun je daar als nederlandse toerist toch ook gewoon over straat?Jinne schreef:Nope, dat trek ik alleen op de dag des oordeels aan.Marillion schreef:Als je een beetje onopvallend rondloopt zal er niets aan de hand zijn hoor. Als je wat langer wilt blijven ben je toch niet van plan om de hele dag in je Ajax shirt rond te lopen?
Ik zou Krakau ook wel wat langer willen bezoeken mochten we deze ploeg loten. Dan zou in ieder geval ook een bezoek aan Auswitschz-Birkenau op het programma staan.
Nil volentibus arduum
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
http://www.uefa.com/index.htmlThomas schreef:Waar dan?Ramona schreef:Ja dus...Ramona schreef: Misschien dat 't later op de site vermeld wordt; kan het vooralsnog ook niet vinden...
Popup werd geopend... alleen doet 'video' het niet bij mij; het audiogedeelte wel...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Toch schijnen ook vaak gewone mensen aangevallen te worden, zeker in Oostblok en Rusland. Ik ben op zulke plekken nooit zeker van mijn zaak.Marillion schreef:Nou, dan is er niks aan de hand hoor. Normaal kun je daar als nederlandse toerist toch ook gewoon over straat?Jinne schreef:Nope, dat trek ik alleen op de dag des oordeels aan.Marillion schreef:Als je een beetje onopvallend rondloopt zal er niets aan de hand zijn hoor. Als je wat langer wilt blijven ben je toch niet van plan om de hele dag in je Ajax shirt rond te lopen?
Ik zou Krakau ook wel wat langer willen bezoeken mochten we deze ploeg loten. Dan zou in ieder geval ook een bezoek aan Auswitschz-Birkenau op het programma staan.