Robbert Schilder
Moderator: mods
- Cluijffert
- Cluijffert
Schilder wordt echt niet beter dan wat hij presteerde bij Heracles. In de voorbereiding voornamelijk als linksback? We hebben daar Urby, Vertonghen en Slijngard (moets het met beide andere heren uitmaken wie linksback zou worden). Als linksback met een directe tegenstander is het niets. Ik moet er niet aan denken dat hij tegen Vincken moet spelen.Siemen schreef:Ik denk dat Ajax toch een zeker vertrouwen heeft in Schilder. Een andere reden kan ik niet bedenken. Toegegeven, hij heeft best een aardige voorbereiding achter de rug. Maar 'best aardig' is voor Ajax niet goed genoeg normaal gesproken.
DB was in de jeugd helemaal weg van hem, speelde hij als laatste man, m.a.w. zou hij hem zien als vervanger van Vermaelen? Vertonghen kan dat ook, Jan Arie v.d. Heijden speelt daar ook, m.a.w. waar moet hij spelen? Als vervanger van de nummer 8, wie dat ook moge zijn?
Sno en Schilder zijn er niet voor de basis, maar waarok geen speler als Sarpong een kans geven als invaller (wat in mijn ogen een stuk talentvoller) of Anita i.p.v. Sno?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Ajaciedjuh
- Cluijffert
- Cluijffert
vandaar Ajax ze proberen hem al maanden te verkopen voor +- 400000,-LucaS schreef:Shilder is zeker jeugd, en blijkbaar beoordeelt de huidige staf na hem een paar maanden van dichtbij te hebben meegemaakt ook dat hij talent heeft
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Cluijffert
En dat terwijl hij basisspeler kon worden bij NAC. Moet hij maar hopen dat een dergelijke club zich over een half jaar opnieuw meldt.Marillion schreef:Precies, Schilder kwam alleen in actie omdat Vertonghen, Vermaelen én Emanuelson er niet bij waren. Die jongen zit straks gewoon weer op de tribune.
Het stinkt aan alle kanten!
-