UEFA Champions League 2008-2009
Moderator: mods
- SylvievdVaart
- Daily Blind
Jep, is sinds zijn blessure (helaas) niet meer de oude geworden. Op het EK was het ook weinig.Zlatan Son of God schreef:Idd trouwens die Cech had een waardeloos seizoen met veel fouten, waardoor dChelsea de titel is misgelopen!gaizka schreef:Van der Sar niet eens de beste keeper, wat moet je nog meer doen!? Cech had nou niet bepaald 1 van zijn beste seizoenen...
Pittige loting overigens!
Dat Marseille is toch niet zoveel bijzonders? Volgens mij gaat PSV de 3e plaats halen achter Atletico en Liverpool.
Dit jaar dus weer twee keer een confrontatie Liverpool-PSV. Ik kan niet wachten. Niet vergeten om er ééntje van op te nemen. Dat is een prima middel als je een keer de slaap niet kunt vatten.
Dit jaar dus weer twee keer een confrontatie Liverpool-PSV. Ik kan niet wachten. Niet vergeten om er ééntje van op te nemen. Dat is een prima middel als je een keer de slaap niet kunt vatten.

Nil volentibus arduum
Hoezo? PSV zit in een poule met sterke clubs maar een echte topper zit er niet bij. Liverpool is geen Man. Utd. (vraag Standard maar), Marseille geen Lyon en Atletico M. geen Real M. Natuurlijk gaat het moeilijk worden, maar kansloos is PSV in mijn ogen niet. De andere clubs gaan ook elkaar afslachten.Jöhnk schreef:PSV moet voor de derde plek gaan.Thomas schreef:Die maken dus geen schijn van kans.
Het stinkt aan alle kanten!
16/09 PSV - Atletico
01/10 Liverpool - PSV
22/10 PSV - Marseille
04/11 Marseille - PSV
26/11 Atletico - PSV
09/12 PSV - Liverpool
Marseille geen Lyon, het kan zijn dat mijn geheugen me een beetje in de steek laat, maar PSV heeft het volgens mij nooit makkelijk tegen Franse clubs.
Atletico kan ik weinig over zeggen, maar het lijkt me duidelijk dat je uit pot 4 een stuk makkelijker had kunnen loten....
01/10 Liverpool - PSV
22/10 PSV - Marseille
04/11 Marseille - PSV
26/11 Atletico - PSV
09/12 PSV - Liverpool
Liverpool kan dan geen Man. Utd. zijn, twee jaar geleden 4x tegen elkaar gespeeld: 3 verloren en 1 gelijk, zonder ook maar een doelpunt van PSV. Niet makkelijk dus.joey schreef:Hoezo? PSV zit in een poule met sterke clubs maar een echte topper zit er niet bij. Liverpool is geen Man. Utd. (vraag Standard maar), Marseille geen Lyon en Atletico M. geen Real M. Natuurlijk gaat het moeilijk worden, maar kansloos is PSV in mijn ogen niet. De andere clubs gaan ook elkaar afslachten.
Marseille geen Lyon, het kan zijn dat mijn geheugen me een beetje in de steek laat, maar PSV heeft het volgens mij nooit makkelijk tegen Franse clubs.
Atletico kan ik weinig over zeggen, maar het lijkt me duidelijk dat je uit pot 4 een stuk makkelijker had kunnen loten....

Laatst gewijzigd door Frank op do aug 28, 2008 10:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
De eerste is gelijk een cruciale wedstrijd. Ze zijn natuurlijk allemaal belangrijk maar thuis zal PSV goed moeten scoren. Als ze wat willen voor de 1e twee posities moeten ze denk ik thuis van Atletico winnen.
Gisteren heb ik Atletico gezien tegen Schalke. Dat zag er erg goed uit.
Gisteren heb ik Atletico gezien tegen Schalke. Dat zag er erg goed uit.
Nil volentibus arduum
Als ze de eerste wedstrijd verliezen is het al afgelopen...
Win je thuis van Atletico doe je hele goede zaken. Marseille is echt niks. Die hebben geen Cisse en geen Nasri meer. Zenden speelt daar in de basis.....!
Maar ik ga er ook van uit dat de andere ploegen winnen van Marseille.. Ben benieuwd hoe PSV zich staande kan houden tegen een Atletico en een Liverpool..
Win je thuis van Atletico doe je hele goede zaken. Marseille is echt niks. Die hebben geen Cisse en geen Nasri meer. Zenden speelt daar in de basis.....!
Maar ik ga er ook van uit dat de andere ploegen winnen van Marseille.. Ben benieuwd hoe PSV zich staande kan houden tegen een Atletico en een Liverpool..
IK GELOOF!!!!!!