Albert Luque Martos
Moderator: mods
-
De gedachte achter 5 man naast elkaar is niet verkeerd. Je hebt voor de aanval vleugelspelers en je hebt spelers die voor de verbinding met de spits zorgen en je hebt een spits. Die aspecten moeten gewaarborgd blijven. Je kan ervoor kiezen om 3 aanvallers voorin te houden. Een spits is onbetwist, dan kan je besluiten om de 2 spelers naast de spits op het middenveld te plaatsen(dan kies je voor de traditionele 4-3-3 formatie(de middelste speler uit de verdediging wordt midmid)). Je kan er ook voor kiezen om de vleugel(be)spelers te laten inzakken en de 3 centralere aanvallers te laten staan. Ik zou dan de linksachters het middenveld laten versterken, want in de as licht de prioriteit. Dan laat je de linksbuiten uit balbezit die plek innemen aan de zijkanten achterin: zo ontstaat het type vleugelverdediger. Dan krijg je trouwens het systeem 4-2-3-1.Duke schreef:Hoe is de veldbezetting dan in jouw visie?
-
-
Luque is de buitenste in mijn schets. Sulejmani, Suarez en Sarpong zijn geschikt als binnensten, dus dat zijn ander type voetballers. En Luque vult die rol gewoon goed in, dus dat is linksbuiten nummer 1. Kies je voor Sulejmani, kies je in mijn ogen voor een ander systeem.Donkey Shot schreef:wie zet je dan niet links, Sulejmani, Suarez, Sarpong, alle drie vormen betere opties dan de immer naar binnen kruimende Luque
Dat is waarschijnlijk nog te duur voor NEC.Donkey Shot schreef:of Ajax betaalt het salaris volledig, dan kan nec hem voor 300.000 op komen halen.Jöhnk schreef:Moeten Ramoon en banjavi eerst even met de collectebus rond. Maar dan heb je ook wat.

Luque is relaxed, die heeft alle troeven in handen.
Het stinkt aan alle kanten!
At5:
Zou dat eens even een aangename verrassing zijn!Luque en Ajax praten over toekomstAlbert Luque en Ajax praten zaterdag of maandag over de toekomst van de speler. Dat liet Luque donderdag weten na afloop van de training van Jong Ajax.
Volgens de aanvaller heeft een aantal Spaanse clubs interesse om hem over te nemen. Aanstaande maandag sluit de transfermarkt.
Luque kreeg, net als Delorge, Colin en de donderdag vertrokken Perez, drie weken geleden te horen dat Marco van Basten geen toekomst in hem ziet. Sindsdien speelde hij mee met Jong Ajax.
- Daily Blind
- Daily Blind
Transfervrije status + afkoopsom. Ajax zal nu iets moeten doen, dus Luque zit in een zetel. Het kost een vermogen om die jongen bij de reserves te laten spelen.Marillion schreef:Het zal dan denk ik om een vrije transfer gaan want er is geen club die een enigzins behoorlijke transfersom op tafel legt. Voordeel voor Ajax is dan dat we van het salaris af zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
Het is een lastige situatie maar ik zie toch wel kansen om de schade te beperken tot een vrije transfer hoor. Je geeft Luque zo de kans om ergens anders te tekenen. Daar heeft hij dan een nieuw contract en dan moet het daar maar klaar mee zijn.
De situatie is iets anders als met Perez want hier is kennelijk interesse van andere clubs. Als die concreet is kunnen we een deal maken waarbij Ajax van het salaris af is. Dat lijkt me het maximaal haalbare in deze kwestie.
De situatie is iets anders als met Perez want hier is kennelijk interesse van andere clubs. Als die concreet is kunnen we een deal maken waarbij Ajax van het salaris af is. Dat lijkt me het maximaal haalbare in deze kwestie.
Nil volentibus arduum