Speculatie: opvolger Huntelaar?
Moderator: mods
- Daily Blind
-
Hij wilde z'n contract niet verlengen en wat Thomas inderdaad hierna zegt, was ik alweer vergeten. Afwachten hoe de beste jongen zich verder ontwikkelt.
Laatst gewijzigd door Rooie op di aug 26, 2008 3:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen was de optiedatum vergeten. Prutsers.Justin schreef:Waarom mocht die Bodul eigenlijk zo makkelijk weg bij Heerenveen?
Lijkt me sterk dat zij een enorm talent laten lopen.
Bodul lijkt me een goede spits voor Ajax. Moet wel meer diepgang in z'n spel leren leggen. Hij is niet de snelste en heeft nu de neiging constant in de bal te komen.
-
-
- Daily Blind
Hahaha je hebt hem weinig aan het spelen gezien? Arnautovic is een echte Ajax spits. Die ook nog eens prima uit de voeten kan op 10.Vedette-10 schreef:Arnautovic is zeker geen target voor Ajax. Het is een 4-2-3-1 spits, en daarvoor hebben we met Cvitanich en Bodul(als de verhalen kloppen) betere opties voor.
-
Hoeveel keer heeft ie gespeeld dit seizoen ?.Zlatan Son of God schreef:Hahaha je hebt hem weinig aan het spelen gezien? Arnautovic is een echte Ajax spits. Die ook nog eens prima uit de voeten kan op 10.Vedette-10 schreef:Arnautovic is zeker geen target voor Ajax. Het is een 4-2-3-1 spits, en daarvoor hebben we met Cvitanich en Bodul(als de verhalen kloppen) betere opties voor.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Moeten we een type Huntelaar dan? Volgens mij is Ajax beter af bij een voetballende spits, waar het hele elftal beter door gaat spelen en meer kansen gaat creeren.
Arnautovic is veel beter dan Bodul.
Je vergelijking gaat ook niet echt op, aangezien Bodul geen snelle en veel bewegende spits is. Arnautovic is daarnaast ook nog veel sterker.
Cvitanich kan in tegenstelling tot Arnautovic niet in drukkere ruimtes overweg met de bal aan de voet. Hebben we gezien toen hij achter de spitsen ging spelen.
Arnautovic is veel beter dan Bodul.
Je vergelijking gaat ook niet echt op, aangezien Bodul geen snelle en veel bewegende spits is. Arnautovic is daarnaast ook nog veel sterker.
Cvitanich kan in tegenstelling tot Arnautovic niet in drukkere ruimtes overweg met de bal aan de voet. Hebben we gezien toen hij achter de spitsen ging spelen.
Spaan gokt maar wat. Ik durf te wedden dat hij hem nog geen seconde heeft zien spelen. Overigens staat De Jong er bij alle Nederlandse clubs al jaren goed op.gaizka schreef:Als we over veelbelovende talenten hebben, Luuk de Jong van de Graafschap, de broer van Siem.
Ik heb hem nooit gezien, maar Henk Spaan is lyrisch over hem (al weet ik niet in hoeverre dat iets zegt).
Luuk de Jong staat op de nominatie gehuurd te worden door Go Ahead Eagles, wanneer Ranégie niet komt.gaizka schreef:Als we over veelbelovende talenten hebben, Luuk de Jong van de Graafschap, de broer van Siem.
Ik heb hem nooit gezien, maar Henk Spaan is lyrisch over hem (al weet ik niet in hoeverre dat iets zegt).
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali