Ik heb gelezen dat NEC bijna een miljoen voor hem heeft gekregen. Waarom kan er dan geen speler als Leonardo gehaald worden?banjavi schreef:Nah... veel is er niet gebeurd... alleen Vadoch is weggegaan... verder nada...
N.E.C. 2008 - 2009
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Die zal dus wel niet komen, want nu kunnen ze hem nog geen wedstrijd zien spelen en dat was een voorwaarde... vraag me af wat hij dan komt doen. Als ze hem wel nemen, moeten ze in het vervolg maar niet zo dom meer lullen bij NEC.Pavlovic vanmiddag in Nijmegen
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 13:04 | Laatst bewerkt: Vandaag 13:16 | 12 reacties
Predrag Pavlovic komt vanmiddag aan in Nijmegen om zich later bij de selectie te voegen. Omdat hij later arriveert dan gepland, kan hij niet meespelen in de oefenwedstrijd tegen vv Capelle. NEC hoopte dat de Serviër zich eerder zou melden in Nijmegen. De reden is waarschijnlijk het later verkrijgen van een visum.
Mocht de technische staf overtuigd zijn van zijn kwaliteiten, dan is de transfer een formaliteit.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
reactie supporter:Na NEC- De Graafschap: Beginfeest SV NEC
Door: Jeroen, ForzaNEC.nl | Gepubliceerd: Vandaag 13:28 | Laatst bewerkt: Vandaag 13:28 | 1 reactie
Het nieuwe seizoen zal ook dit jaar weer geopend worden met een spetterend feest van de Supportersvereniging. Na de wedstrijd tegen De Graafschap, aanstaande zaterdag, zijn de deuren van De Eendracht geopend.
Bestuur, directie, staf en uiteraard de selectie van NEC zullen ook dit jaar aanwezig zijn. De supporters kunnen onder het genot van een hapje en een drankje kennismaken met de nieuwe spelers.
Toegang is alleen voor leden van de Supportersvereniging NEC (op vertoon van de ledenpas). Per lid is één introducee toegestaan. En ook niet onbelangrijk: het eerste rondje is van de SV!
Ook voor de wedstrijd is De Eendracht geopend. Een discotheek zal de muziek dan al verzorgen. Kom alvast in de stemming! Ook is er al verkoop van consumptiemunten á € 1,50 per stuk. Munten zijn ook na de wedstrijd tijdens de feestavond geldig.
Beginfeest Supportersvereniging
30 augustus 2008, 21.30 uur, Multifunctioneel sportcomplex De Eendracht
lolNEC-er - Vandaag 22:25
'Kennismaken met de nieuwe spelers'
haha, dan ben je zo klaar mee!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Pavlovic wil bij NEC snel aan de slag
maa. 25 augustus 2008
Vandaag in de Gelderlander.
NEC moet haast maken met het inlijven van de Servische rechtsbuiten
Predrag Pavlovic, de Servische rechtsbuiten waar NEC al weken op aast, is gisteren eindelijk in Nijmegen aangekomen. Formeel kunnen beide partijen nog onder de deal uit, maar het moet wel heel gek lopen, wil er nog een kink in de kabel komen.
Bij NEC hadden ze gehoopt dat de nieuwe aanwinst zaterdagmiddag al zou meedoen in de oefenwedstrijd tegen Capelle. Maar de 22-jarige jeugdinternational slaagde er niet in op tijd in Nederland te arriveren. Mario Been zal daarom de komende dagen aan de hand van twee of drie trainingen moeten beslissen of de duim wordt opgestoken of naar beneden gericht. Maar gezien de tijdsdruk (de transferdeadline op 31 augustus nadert met rasse schreden) hopen ze in De Goffert vurig dat Pavlovic inderdaad zo goed is als de toegestuurde rapporten en videobanden suggereren.
Aan de speler zelf zal het niet liggen. Hij staat te popelen om het rood- groen-zwarte shirt aan te trekken. „Voor hoeveel jaar ik wil tekenen? Als het aan mij ligt, voetbal ik de rest van mijn carrière bij NEC”, vertelt hij met vlammende ogen.
Nadat Pavlovic te horen had gekregen dat NEC hem op het oog had, zette hij zijn zinnen op een vertrek uit Servië. Ook al lag er bij Rode Ster een lucratief contract voor hem klaar. „Nederland is het beloofde land voor jonge spelers. Ik heb daarover uitgebreid met jongens als Rajkovic (FC Twente) en Suleymani (Ajax) gesproken. Ook Dejan Govedarica, die bij NEC heeft gespeeld, heeft mij veel verteld over Nederland. Alle Servische spelers die hier naartoe zijn gekomen hebben een stap vooruit gezet. Dat wil ik ook.”
Nederland is geen onbekend terrein voor Pavlovic. Als junior bij Partizan deed hij mee aan de jeugdtoernooien van Terborg en Den Haag. Vorig jaar maakte hij deel uit van de Servische selectie op het EK tot 21 jaar. Hij speelde de wedstrijd tegen Jong Engeland, die in De Goffert werd afgewerkt. „Een mooi stadion in een mooie omgeving. Het was toen al een beetje een droom hier ooit te mogen spelen.”
Pavlovic’ zaakwaarnemer Aleksandar Bursac is degene geweest die NEC op het spoor van de aanvaller heeft gezet. „Ik hoorde dat ze op zoek waren naar buitenspelers. Eind juni, begin juli heb ik de club getipt.” Technisch directeur Carlos Aalbers ging niet over één nacht ijs. Hij won informatie in over Pavlovic, onder meer bij Govedarica die vorig jaar assistent-coach was van Jong Servië. En voor de transfer zou worden beklonken, wilde Aalbers de nieuwe kracht nog eenmaal aan het werk zien tijdens het olympisch voetbaltoernooi. Daar kwam echter niets van terecht, omdat Pavlovic drie wedstrijden lang op de bank werd gehouden. Bursac: „Een politiek spelletje. Predrag was voor het toernooi vaste keus. Maar omdat ze bij Rode Ster wisten dat hij in de belangstelling stond van NEC, is er vanuit die club druk uitgeoefend om hem in China niet te laten spelen. Zo gaat dat in Servië.”
Wanneer Mario Been morgen een positief advies afgeeft en Pavlovic de medische keuring goed doorstaat, staat niets een verbintenis in de weg. De kans dat de Serviër zaterdagavond al mee kan doen tegen De Graafschap is echter klein. Hij zal eerst terug moeten naar Belgrado om een werkvergunning aan te vragen. „Ik wil graag voor NEC voetballen en hoop dat ik ertoe kan bijdragen dat het komende seizoen net zo succesvol wordt als het afgelopen jaar”, zegt de speler die niet kan wachten.
Bron: http://www.detrouwehonden.nl/
Even maar wat foute roddels ... meer hebben we als Eniesee-er ook niet op het moment. En het duurt maar en het duurt maar...
nec-nijmeguh.nl25-08-08 - Ton van Gaalen nieuwe voorzitter
Wij hebben zojuist vernomen dat vanavond de nieuwe voorzitter wordt voorgesteld. Volgens een aantal insiders, lijkt het zoals verwacht Ton van Gaalen te worden. Niemand bij NEC wilt dit officieel bevestigen, maar als de voortekenen niet bedriegen wordt hij het wel.
Verder lijkt het erop dat de van Eijden voorgestelde commercieel directeur er nog niet gaat komen. Voorlopig vindt NEC (terecht) dat het versterken van de selectie meer prioriteit heeft.
Wordt vanavond vervolgd.
25-08-08 - Leo en Olsson
De geruchten worden steeds sterker, het lijkt erop dat de transfer van Leonardo op hele korte termijn rond wordt gemaakt. Ook vanuit Amsterdam hoorden we geruchten dat Marco heeft aangegeven dat Leo echt nergens op hoeft te rekenen.
Of we blij moeten zijn met Leo, dat wordt afwachten. Dat hij een erg goede speler is, daar twijfelen wij niet aan. Hij heeft echter de laatste jaren wel laten zien erg blessure gevoelig te zijn en of NEC dat moet willen......
Wij hadden liever een minder blessure gevoelige speler gezien, ofdat NEC alles goed in heeft geschat wordt snel duidelijk.
Ook kunnen wij melden dat de transfer van Olsson rond is! Is het niet dat NEC de transfer alleen door laat gaan als er een volwaardig vervanger wordt gevonden. Op dit moment is NEC volop aan het zoeken naar een volwaardig vervanger.
- Ramona
Vooor zaterdag, BanJovi...
Been weet het zeker
Door: Steven | Gepubliceerd: Vandaag 16:22
Na de verbluffend sterke tweede seizoenshelft zullen de ogen ook dit jaar weer gericht zijn op NEC. De Nijmegenaren gaan de UEFA Cup in, maar raakten wel enkele bepalende spelers kwijt in de aanloop naar het nieuwe voetbaljaar. Trainer Mario Been kreeg daar tot op heden niet al te veel voor terug, schrijft Voetbalzone.nl.
Aanstaande zaterdag wacht de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen, thuis tegen De Graafschap. Het voorbije weekend wonnen Been en consorten met 0-2 van de amateurs van Capelle; een wedstrijd die nog niet al te veel aanleiding gaf voor de Nijmeegse fans om met een gerust hart uit te kijken naar de Gelderse derby.
''Voor rust creëerden we veel te weinig'', had ook Been gezien. ''Er was onvoldoende beweging en dan zijn wij kwetsbaar. In de tweede helft ging het een stuk beter, hadden we er een stuk of zeven, acht moeten maken.''
Desondanks verwacht hij aankomend weekend meer van zijn spelers. Een groep die hopelijk nog vóór de seizoensouverture zal worden uitgebreid. ''Ik ga er vanuit dat er voor zaterdag nog twee nieuwe spelers bij komen.'' Om welke spelers het gaat maakte de oefenmeester nog niet bekend. Mogelijk is één van de twee de Servische aanvaller Predrag Pavlovic, die de komende dagen de kans krijgt om zich te bewijzen.
Bron: http://www.forzanec.nl/
Ik had nog niet eens zo veel ongelijk met Rommedahl dus.. :-)
Maargoed... ook die komt (uiteraard) niet naar ons aller Eniesee.
Maargoed... ook die komt (uiteraard) niet naar ons aller Eniesee.
De trouwe hondenTransfer update + foto"s Pavlovic tijdens training
maa. 25 augustus 2008
Nog vijf dagen voordat de competitie begint voor NEC. Thuis wordt de eerste wedstrijd gespeeld tegen de Graafschap. Wordt er nog iemand gekocht of gehuurd? Krijgt Pavlovic een contract? en met wie is NEC bezig of bezig geweest? In een gesprek met Mario Been vandaag na de training zijn wij het volgende te weten gekomen:
Ali Boussabon:
De 29 jarige Marokaan is in beeld geweest bij NEC. NEC heeft ook geprobeerd om deze speler aan te trekken maar dit bleek financieel niet haalbaar. De oud speler van: Ado Den Haag, FC Groningen, NAC, Utrecht, Feyenoord en Al-Wakrah, is afgelopen week door FC Utrecht gecontracteerd voor twee seizoenen.
Dennis Rommedahl:
De volgende speler die Been graag toe had willen voegen aan zijn selectie is Dennis Rommedahl van Ajax. De oud speler van Lyngby BK, PSV, RKC Waalwijk, Charlton Athletic, heeft echter aangegeven liever bij Ajax te blijven. Rommedahl heeft samen met Kennedy Bakircioglu, Leonardo, George Ogararu te horen gekregen dat ze onder Marco van Basten niet op speelminuten moeten rekenen dit seizoen. Ondanks dat blijft Rommedahl liever in Amsterdam en zullen we hem niet in het rood-groen-zwart zien spelen.
Pavlovic:
De man waar heel Nijmegen al een paar dagen op zat te wachten was vandaag in actie te zien op de Eendracht. Na zijn flitsende start in de Gelderlander: "Ik wil de rest van mijn leven bij NEC spelen" waren wij wel heel benieuwd geworden naar deze speler. Tijdens de twee trainingen van vandaag heeft hij het niet onaardig gedaan. Been:"We zien nu deze jongen hier in actie en dat ging goed." Pavlovic vertrekt donderdag weer terug naar Servië om hoogstwaarschijnlijk alle papieren in orde te maken voor de overgang naar NEC. Het lijkt uitgesloten dat hij zaterdag tegen de Graafschap mee kan spelen. Er gaan een aantal dagen overheen voordat alle papierwerk in orde is. Voor foto's van de training kijk onder aan de pagina.
Proefspeler nummer zoveel:
Mario Been wist ons ook te melden dat naar alle waarschijnlijkheid NEC morgen weer een proefspeler aan het werk zet. Been gaf aan dat het hier om een buitenspeler gaat. Het gerucht gaat dat het om een jonge jongen van Millwall zou gaan. Been ging echter niet in op namen en wij kunnen het gerucht dus ook niet bevestigen.
"De grote naam":
Als laatste wist Been ons nog te vertellen dat ze nog steeds bezig zijn met een grote naam. Ook hier ging Been niet in op namen. Toen onze verslagever de naam van Leonardo liet haalde Been nonchalant zijn schouders op en zei: "Dat zou kunnen, we zijn in ieder geval druk bezig. Ik had het liever ook anders gezien en de selectie nu al rond gehad maar we zitten hier nou eenmaal met een grote erfenis en daar moeten we rekening mee houden."
Er was ook nog goed nieuws te melden vandaag op de training. Rutger Worm en Patrick Pothuizen spelen beide vanavond mee met Jong NEC tegen Jong PSV. Beide spelers zijn dus op de goede weg terug van hun blessure. Opvallend was vandaag de gretigheid waarmee Tim Janssen aan het trainen was. Hij leek er voor de volle 100% voor te gaan en was bijzonder scherp met het afronden op de goal. A1 Keeper Jasper Cillisen liet vandaag op de training ook een goede indruk achter door een paar knappe reddingen te verrichten.
Nieuwe voorzitter:
Er werd druk heen en weer gelopen bij het stadion met spullen voor de presentatie van vanavond. Volgens verschillende bronnen wordt vanavond na de Bobo vergadering de nieuwe voorzitter bekend gemaakt. Word het Boekhoorn? Van Galen? De Poel? Gubbels? misschien trekt Jacco wel de stoute schoenen aan? Of gaat er toch iemand anders plaats nemen op de Gofferttroon? Vanavond weten we meer...
Als afsluiting van de training werden er tweetallen gemaakt en werd er afwerkvorm gedaan. Eerst werd er een lange pass gegeven die niet mocht stuiteren voordat de medespeler hem aangenomen had. Er werd daarna een voorzet gegeven vanaf de achterlijn. De speler die de pass had gegeven mocht daarna afronden op Babos of op Cillisen. Werd er gescoord werd er van plaats gewisseld. Het koppel wat na 15 minuten de minste doelpunten had moest voor de hele selectie een ijsje betalen. Na 15 minuten stond het koppel van Beukering en Otten samen met Boogaart en Fernandez nog op 0. Toen het laats genoemde koppel scoorde wilde van Beukering niet eens meer die moeite nemen om de gelijkmaker te maken. Ondanks het hartstochtelijk aanmoedigen van de selectie gooide van Beukering de handdoek in de ring. "Ik betaal dat klote ijs wel."
Leonardo verdient te veel. Verhuren zou inderdaad een optie zijn, al moet ik nog zien welke club ons definitief van hem verlost.wimpey schreef:Laat NEC ons gewoon even van dat verwende nest Leonardo verlossen. Kan ie in Nijmegen de pseudovedette uithangen en verongelijkt doen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Precies... laat hem maar gauw naar Nijmegen komen. Been weet wel met zulke jongens om te gaan.wimpey schreef:Laat NEC ons gewoon even van dat verwende nest Leonardo verlossen. Kan ie in Nijmegen de pseudovedette uithangen en verongelijkt doen.
- Ramona
Jong NEC haalt uit bij PSV
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 20:59
Jong NEC is de nieuwe competitie overtuigend begonnen. Op de Herdgang werd Jong PSV met maar liefst 3-0 verslagen.
Verslag van de PSV site:
In de eerste helft leek PSV nog de bovenliggende ploeg, met wat kansjes voor de Eindhovense voorhoede. Aan de andere kant ontsnapte PSV, toen Cassio Ramos goed uitkwam op een doorgebroken NEC-speler.
Na rust is het NEC wat de klok slaat. PSV komt er nauwelijks nog aan te pas en het is dan ook niet vreemd dat de club uit Nijmegen de score opent. Eerst schiet NEC nog net naast, maar dan wordt Rutger Worm diepgestuurd op het randje van buitenspel. De spits omspeelt PSV's Braziliaanse doelman en tikt de bal binnen. Niet veel later wordt op het middenveld een handsbal van een NEC-speler niet gezien. Direct daarna krijgt Olivier ter Horst een vrije trap tegen, na een correcte verdedigende actie. Worm neemt de vrije trap, die binnengekopt wordt door routinier Patrick Pothuizen.
Halverwege de tweede helft voorkomt Cassio Ramos erger, door een bal van Moestafa El Kabir in twee instanties te pakken. Zo'n tien minuten voor tijd volgt dan de echte genadeklap voor PSV. Jelle de Bock ontvangt de rode kaart na een charge op de enkels van Moestafa El Kabir. Diezelfde El Kabir is vlot hersteld van de tik en scoort drie minuten later de 0-3.
PSV krijgt nog een kans om de eer te herstellen en de eerste treffer van dit seizoen te scoren. Manco maakt een schitterende actie en schiet dan de bal tegen de hand van een NEC-verdediger. Een penalty volgt, maar Jasper Waalkens schiet deze hoog over het doel van Rein Baart. In de laatste seconde van de wedstrijd is er nog een prima uithaal van Funso Ojo, die de bal door Rein Baart maar net over het doel getikt ziet worden. De corner wordt nog genomen, maar hierna fluit scheidsrechter Bekebrede voor het eind van dit openingsduel van de competitie.
Ex- Ajacied, al bleef het tot één jaar A1 beperkt. Zat erna bij Utrecht(?), blijkbaar nu bij NEC.Halverwege de tweede helft voorkomt Cassio Ramos erger, door een bal van Moestafa El Kabir in twee instanties te pakken. Zo'n tien minuten voor tijd volgt dan de echte genadeklap voor PSV. Jelle de Bock ontvangt de rode kaart na een charge op de enkels van Moestafa El Kabir. Diezelfde El Kabir is vlot hersteld van de tik en scoort drie minuten later de 0-3.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Ramona
Yep, zie een pagina terug, Demo... ;)
Balen!
Schouder uit de kom forse tegenslag Worm
Door: William | Gepubliceerd: Gisteren 18:57 | Laatst bewerkt: Gisteren 20:55 | 4 reacties
Rutger Worm eist in de voorbereiding van NEC op het nieuwe seizoen met afstand de prijs van de grootste pechvogel voor zich op. De 22-jarige Nijmegenaar raakte gisteren tijdens de ochtendtraining op De Eendracht voor de tweede keer deze maand flink geblesseerd. Tijdens een duel met Lorenzo Davids vloog zijn schouder uit de kom. De bevlogen voetballer was net teruggekeerd van een enkelblessure die hij had opgelopen tijdens de oefenwedstrijd tegen Sparta van een maand geleden.
Bij een diepe bal vocht ik een schouderduel uit met Lorenzo Davids. Niets aan de hand. Ik val, sta op en zie plotseling dat die schouder er half uit hangt. De schrik deed eigenlijk het meeste pijn. Vooral omdat dit de derde keer is dat het me gebeurt. Anderhalf jaar geleden ben ik nog geopereerd aan die schouder. Omdat er nogal wat mensen naar de training stonden te kijken, wilden ze 'm niet gelijk terugzetten. Maar op weg naar de kleedkamer floepte die er zo weer in.
Uit ervaring weet Worm dat de kous daarmee niet af is. Dit is geen kwestie van een of twee dagen. Die banden zijn verrekt, uitgerekt. Waarschijnlijk morgen of overmorgen ga ik naar het ziekenhuis. Dan kan pas worden bekeken hoe groot de schade is.
Tot zijn enkelblessure maakte Worm misschien wel de beste voorbereiding uit zijn hele carrière mee. Ik voetbalde lekker. Scoorde volop. En maandagavond had ik met Jong NEC helemaal een topgevoel. Mijn eerste wedstrijd na die blessure en het ging gelijk weer goed. Daarom was ik ook zo blij toen Mario Been vanmorgen aan me vroeg of ik met de selectie kon meetrainen. Ik had niet de hele wedstrijd met Jong NEC meegedaan en ze kwamen een man tekort in de partij. Hij wilde me wel eens zien als linksbuiten. Natuurlijk zei ik 'ja'. Ik ben nog jong. Gretig. Ik wil weer vast bij de selectie horen. Dan moet je elke kans grijpen. Maar dat ging dus helemaal fout. Achteraf had ik het beter niet kunnen doen.
Voorlopig is de schouder van Worm flink ingetaped. Het ging zo goed. Misschien had ik er zaterdag tegen De Graafschap bij gezeten. Dit is echt balen.
Bron: De Gelderlander
Geknipt en geplakt van: http://www.forzanec.nl/
Balen!

- Ramona
En het gerucht is bevestigd...
Ryan Smith traint mee met de selectie van NEC
Door: William | Gepubliceerd: Gisteren 12:07
Middenvelder Ryan Smith traint momenteel mee met NEC. De 22-jarige Engelsman afkomstig van Millwall speelde eerder voor Leicester City en Derby County.
Smith is een vleugelspeler die ook als aanvallende middenvelder en linkermiddenvelder uit de voeten kan. Millwall manager Willie Donachie haalde Smith een jaar geleden naar Millwall. Hij is snel, leuk om naar te kijken en een groot talent.
Donachie werd in november 2007 ontslagen bij The Lions. Zijn opvolger, Kenny Jackett, ziet het minder in Smith zitten. De jongeling is nu voornamelijk bankzitter.
- Ramona
Tis ook overal wa...

Kijken, kijken, niet kopen!
din. 26 augustus 2008
De vakantieperiode zit er voor de meeste mensen weer op. Menig Nederlander zal de uitdrukking: “kijken, kijken, niet kopen” hebben gehoord op vakantie. Wij Nederlanders staan bekend als gierig omdat we weten dat we elke euro maar een keer uit kunnen geven en daar door meer kijken dan kopen.
Als NEC hier op in wilt spelen kunnen ze hun slogan, wij staan voor NEC, beter veranderen in: “kijken, kijken, niet kopen” Vandaag is Ryan Smith aan zijn proefperiode bij NEC begonnen. Menig NEC supporter is de tel kwijt geraakt van al die proefspelers. Hij is speler nummer zeven die tijdens de voorbereiding op dit seizoen op proef is om een gooi te doen naar een contract.
Van de zeven spelers:
Ryan Smit (Millwall, nog op proef)
Pedrag Pavlovic (Napredak Krusevac, nog op proef en heeft een voorcontract)
Arek Radomski (Austria Wien, heeft voor 2 jaar getekend)
Richie Byrne (Transfervrij, laatste club Aberdeen, geen contract gekregen)
Coskun Kayhan (Rapid Wien, geen contract gekregen)
Astrit Ajdarevic (Liverpool, geen contract/huurovereenkomst gekregen)
Gregory Nelson (AZ, geen contract gekregen)
heeft er maar één een contract gekregen te weten: Radomski. De komende dagen komt er duidelijkheid rond Pavlovic. Het moet wel heel raar lopen wil deze niet vastgelegd worden. Een gemiddelde van 1 op 7, we hebben wel eens spitsen gehad met een minder gemiddelde.
Maar wat is nou de toegevoegde waarde van die speler op proef laten komen en na een paar trainingen beslissen of ze wel of niet komen? Lens had een half jaar nodig om iets te laten zien. Natuurlijk begrijp ik dat we niet op nog een Hrepka zitten te wachten. Maar is het niet de taak van de scouting om aan te geven of een speler wel of niet moet komen? Dan heb je dit van te voren toch al bekeken? Wat de scouting betreft horen we alleen dat een verdediger die door de Gier is gescout weer terug mag en de drie musketiers (Looyen, de Groot en Aalbers) maken een snoepreisje naar China om Troisi 60 minuten in actie te zien en te besluiten dat hij niet komt. Spelersmakelaars zoeken NEC om spelers te slijten. Pavlovic zijn we zo op het spoor gekomen.
Nu weet ik dat negatief zijn makkelijker is dan positief. Ik weet ook dat we geen grote zak met geld hebben om alles en iedereen maar te halen, natuurlijk zullen Aalbers en Co hun best doen om versterkingen aan te trekken. Maar hoe serieus voel je je als spelers nu nog als NEC belt voor een proefperiode?
112
Herinnert u zich deze nog nog nog nog nog nog?
Bron: http://www.detrouwehonden.nl/
- Ramona
Goh... :hupajax.gif:
Vandaag worden er knopen doorgehakt
Door: William | Gepubliceerd: Vandaag 09:38
Middenvelder Ryan Smith traint momenteel mee met NEC. De 22-jarige Engelsman afkomstig van Millwall speelde eerder voor Leicester City, Derby County en Arsenal.
''Hij heeft gister twee keer meegetraind en heeft een prima indruk achter gelaten. Helaas heeft hij gistermiddag de training vroegtijdig moeten verlaten in verband met een kleine blessure.'' aldus Aalbers tegenover ForzaNEC.nl ''
Na de trainingen van vandaag zullen er knopen doorgehakt worden, NEC zal dan gaan bepalen of de Serviër en de Engelsman kunnen blijven. ''Wat de Serviër betreft; hij heeft een prima indruk achter gelaten.''
Bron: www.forzanec.nl