Hoe Lemic een voet tussen de deur bij Ajax kreeg
Moderator: mods
He wat flauw. 2 jaar geleden was je helemaal lyrisch over ene Ten Cate. Het was allemaal geweldig volgens jou, het kon niet op.joey schreef:En dan maar bidden: In de naam van Uri Coronel en de heilige Marco, amen!![]()
Zijn jullie al op bedevaart naar Badhoevedorp geweest?
Nu zaag je alles af wat MVB doet (hetgeen je goed recht is trouwens), maar je loopt ook zuur te zeiken op mensen die het wel in MVB zien zitten. En dat vind ik dan weer wat minder. Want waarom mag joey wél lyrisch zijn over een Ajax-trainer en een ander het niet in een andere Ajax-trainer zien zitten?
Maar jouw gejubel over HtC 2 jaar geleden was niet overdreven?joey schreef: Het mag wel, maar ik vind dat gejubel overdreven.

2 jaar geleden hadden we een nieuwe trainer die je helemaal het einde vond. Nu hebben we weer een nieuwe trainer, er is nog geen wedstrijd om het echie gespeeld en nu loop je alleen maar te mopperen. Dat kan ik niet rijmen.Jij zaagt HtC af. Zeg ik niets van. Dat is je goed recht. Maar dan mag ik ook zagen.
Dus mijn vraag aan jou luidt: welke fouten maakt MVB die HtC 2 jaar geleden in jouw ogen niet maakte?
- InnerHarbour
-
MVB komt bij Ajax...moet presteren met het 1e elftal. De scouting is een teringzooi, hij moest zelf een TD aanstellen en noem maar op...wanneer had hij tijd moeten vrijmaken om de jeugdopleiding te verbeteren? En wie zegt overigens dat hij dat niet al doet?
Wie weet moeten die techniektrainers vaker met de toppers aan de slag, misschien heeft hij de jeugdtrainers verteld dat ze meer tweebenige spelers moeten opleiden, dat verdedigen ook een vak is, dat ze bepaalde toppers geen vrije rol moeten geven.....
Wie weet moeten die techniektrainers vaker met de toppers aan de slag, misschien heeft hij de jeugdtrainers verteld dat ze meer tweebenige spelers moeten opleiden, dat verdedigen ook een vak is, dat ze bepaalde toppers geen vrije rol moeten geven.....
IK GELOOF!!!!!!