Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Deze zag ik nog nergens staan:
Stage voor Eyong Enoh bij Ajax
Eyong Enoh is momenteel op stage bij Ajax. De middenvelder komt uit voor Ajax Cape Town. De 22-jarige speler uit Kameroen deed vandaag voor het eerst mee met de selectie van Ajax.
Bron: AN
Is dit dan die fysiek ijzersterke defensieve middenvelder waar ik zo op zit te wachten?
Stage voor Eyong Enoh bij Ajax
Eyong Enoh is momenteel op stage bij Ajax. De middenvelder komt uit voor Ajax Cape Town. De 22-jarige speler uit Kameroen deed vandaag voor het eerst mee met de selectie van Ajax.
Bron: AN
Is dit dan die fysiek ijzersterke defensieve middenvelder waar ik zo op zit te wachten?
Nil volentibus arduum
http://www.kickoff.com/static/news/article.php?id=3917Enoh gets try-out with Portsmouth
Posted: 2008-07-29 20:12
Ajax Cape Town midfielder Eyong Enoh has joined English Premiership side, Portsmouth, on trial.
Eyong, who is fresh from a try-out in Israel with Maccibi Haifa, joined Portsmouth for training at Ikamva in Cape Town this morning.
Urban Warriors boss John Comitis confirmed to KickOff.com that the English FA Champions have asked to have look at the Cameroon born midfielder for the few days that they will be spending in South Africa as part of their pre-season training.
Comitis also confirmed that Eyong did well during his trials with Maccabi Haifa and the Israeli team was set to put an offer for his services either today or tomorrow morning.
“Eyong did well during his trials in Israel and Maccibi Haifa has promised to come back to me, either today or tomorrow, to discuss the offer that they want to table.
“Things are looking promising for Eyong as Ajax Amsterdam have now also sent an invitation to have look at him.”
Enoh has represented his country internationally at Under-23, Under-20 and Under-17 level.
The Cameroonian ran out with both the Players' Player of the Year and Player of the Year awards at the Urban Warriors' annual awards ceremony on Tuesday.
The full list of winners are:
# Players' Player of the Year: Eyong Enoh
# Player of the Year: Eyong Enoh
--------------------------------------------------------------------------------Danny Blind heeft in de VI gemeld dat het boek van Robbie Wielaert is gesloten. 'We gaan geen onverantwoorde dingen doen', aldus Blind in het weekblad.
FC Twente vraagt te veel voor de verdediger. 'Maar we blijven op zoek naar een centrale verdediger die ook als verdedigende middenvelder uit de voeten kan, zoals Heitinga dat ook was', zegt Blind.
Momenteel heeft Ajax Gabri en Lindgren voor die verdedigende middenvelder-positie. Van Basten probeerde ook Sarpong en Van der Heijden op die positie. Momenteel zijn deze jeugdspelers geblesseerd.
AS
Mooi klote, want dat is niet wat we nodig hebben. We hebben een verdediger nodig die zijn mannetje opvreet. Type Alex/Stam/Douglas. Geen type Heitinga/Wielaert. Die hebben we al in Oleguer, Wiel en in mindere mate Vermaelen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Het is toch duidelijk dat Ajax nu het gaat proberen met die Zuid-Afrikaan. Is meen ik speler van het jaar geworden.
@Baseman: in een 4-2-3-1 staat de 4 voor 4 verdedigers, laat joey maar lullen, aan alleen oleguer hebben we dus niets,
Ik vond Anita tegen arsenal wel sterk, ik zou dat nog een paar keer willen uitproberen.
@Baseman: in een 4-2-3-1 staat de 4 voor 4 verdedigers, laat joey maar lullen, aan alleen oleguer hebben we dus niets,
Ik vond Anita tegen arsenal wel sterk, ik zou dat nog een paar keer willen uitproberen.
-
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Update:

Hij is er nog steeds zie ik. Bijbehorende tekst klinkt niet echt hoopvol voor Enoh.Stagiair Eyong Enoh is in een fel duel verwikkeld met Rasmus Lindgren. De middenvelder van Ajax Cape Town laat tot nu toe een redelijke indruk achter. Enoh heeft sinds afgelopen dinsdag een (tijdelijke) plek in de selectie van Marco van Basten.
- Ajaciedjuh
- Cluijffert