Moderator: mods
het laatste, ik weet het, maar mag een man dagdromen?joey schreef:De persoonlijke eisen van Arshavin zijn zelfs te hoog voor Spaanse en Engelse topclubs. Russische topspelers komen echt niet naar Nederland.
Welnee joh. De koning is dood... leve de koning. Als Ajax snel een vervanger vastlegt, gaat iedereen zo weer over tot de orde van de dag.GangstaRiB schreef: Als KJH nu nog verkocht wordt, dan krijg je de hele aanhang over je heen (of dat nu terecht is of niet).
En jij denkt dat dat nog lukt?wimpey schreef:Als Ajax snel een vervanger vastlegt, gaat iedereen zo weer over tot de orde van de dag.
Spurs zou een prima club zijn voor KJH. Niets mis mee. Madrid lijkt me een beetje hoog gegrepen. Hoewel, die jongen slaagt er steeds weer in me te verbazen met zijn beperkte kwaliteiten.Maar ik zie KJH idd niet naar Spurs gaan. Hoewel, als je het daar goed doet, komt Man U, Liverpool of Chelsea wel een keer winkelen.
Mocht Real aankloppen bij Ajax mogen we ze er wel aan herinneren dat ze voor Villa 47 miljoen wilden betalen, voor Huntelaar dan ook zeker 40 miljoen. Geld moet rollenJöhnk schreef:Volgens Marca heeft Valencia het bod van Real ter waarde van 47 miljoen op Villa afgewezen.