Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
-
-
-
Weet je wel wat die Russen verdienen? De persoonlijke eisen van Arshavin zijn zelfs te hoog voor Spaanse en Engelse topclubs. Russische topspelers komen echt niet naar Nederland.Donkey Shot schreef:Pavlyutsjenko en Tymochuk klinkt ook wel aardig.
Van last minute aankopen verwacht ik NIETS. Die hoeven echt niet van mij.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik bedoel niet per se op Van Basten hoor. Maar qua aankopen verwacht ik op dit moment niet zoveel meer. Ajax heeft de meeste dingen wel even op de lange baan geschoven.Neefkens schreef:Clueless? Niet te peilen, bedoel je?Thomas schreef:Ik geloof er ook niet zo meer in. Ajax is een beetje clueless. Die verdediger kan er nog komen, maar veel meer zal het niet zijn.
Als Huntelaar weggaat zou ik er toch eigenlijk wel een nieuwe, jonge spits bij halen. En aangezien Sno overbodig is zou ik zo'n type halen, maar dan een goede. Maar goed, dat laatste is sowieso een utopie.De Dominee schreef:Veel meer hoeft er toch ook niet aangekocht te worden?Thomas schreef:Ik geloof er ook niet zo meer in. Ajax is een beetje clueless. Die verdediger kan er nog komen, maar veel meer zal het niet zijn.
Even ter illustratie van het laatste:joey schreef:Weet je wel wat die Russen verdienen? De persoonlijke eisen van Arshavin zijn zelfs te hoog voor Spaanse en Engelse topclubs. Russische topspelers komen echt niet naar Nederland.Donkey Shot schreef:Pavlyutsjenko en Tymochuk klinkt ook wel aardig.
Waar gáát dit nog over? Dit maakt alles in het voetbal kapot.Zenit betaalt dertig miljoen voor 'bruikbare' Danny
25/08/2008 15:47
Zenit Sint-Petersburg vestigde een Russisch record door liefst dertig miljoen euro te betalen voor Danny. De Portugese middenvelder is afkomstig van Dinamo Moskou.

-