Hoe Lemic een voet tussen de deur bij Ajax kreeg
Moderator: mods
Na de belangrijke wedstrijd tegen Noordwijk uit:
En iets later:
Ik begrijp het wel, hoor. Deze speler heeft een hoop geld gekost en stond niet te boek als een bijzonder talent. Dat blijkt wel uit het feit dat hij op deze leeftijd nog bij Banfield speelde. Aankopen als Aissati en Sulejmani zijn gemakkelijker uit te leggen. Het blijft toch een beetje raar dat de dure Cvitanich waarschijnlijk op de bank terecht komt, terwijl er geen geld is voor die broodnodige verdediger.
Van Basten vond het debuut van Cvitanich geslaagd. "Hij oogt heel beweeglijk en fit." De Argentijnse spits kwam deze zomer over van Atlético Banfield.
En iets later:
Voorheen was het heel erg fijn dat Cvitanich ook op 10 kon spelen, maar dat is inmiddels geen probleem meer:,,Cvitanich laat een goede indruk achter deze eerste weken. Hij is wendbaar, snel en fysiek sterk,’’ zegt Van Basten over de aankoop die hij eerder alleen op twee dvd’s aan het werk zag.
Cvitanich wordt ook altijd opgesteld, al heeft hij nog weinig bijzonders laten zien."Ik heb Dario ook op tien laten spelen, afwisselend met Klaas-Jan Huntelaar. Maar wij zijn nu wel van mening dat hij een aanvaller is en geen middenvelder", aldus de coach.
Ik begrijp het wel, hoor. Deze speler heeft een hoop geld gekost en stond niet te boek als een bijzonder talent. Dat blijkt wel uit het feit dat hij op deze leeftijd nog bij Banfield speelde. Aankopen als Aissati en Sulejmani zijn gemakkelijker uit te leggen. Het blijft toch een beetje raar dat de dure Cvitanich waarschijnlijk op de bank terecht komt, terwijl er geen geld is voor die broodnodige verdediger.
Het stinkt aan alle kanten!
Zo zo, wat een complimenten. Het is te hopen dat Cvitanich naast z'n schoenen gaat lopen.
Speelt Ajax eindelijk een keer in op het vertrek van een belangrijke speler, is het nog niet goed. Kijk, ik ben ook niet geweldig onder de indruk van de verdedigende versterkingen, maar ze zijn er wel. Voor een derde is er geen geld meer nee, dat klopt.

Speelt Ajax eindelijk een keer in op het vertrek van een belangrijke speler, is het nog niet goed. Kijk, ik ben ook niet geweldig onder de indruk van de verdedigende versterkingen, maar ze zijn er wel. Voor een derde is er geen geld meer nee, dat klopt.
Je zoekt toch werkelijk overal wat achter hè. Bij jou draait er volgens mij altijd een hersenkwab mee die zegt: "Dat zegt ie nou wel, maar wat bedoelt ie nu eigenlijk? Wat zit er achter?"joey schreef:Mij viel op dat Van Basten opmerkelijk positief was over Cvitanich, laat ik het dan zo zeggen. En dat op basis van een paar oefenpotjes.
Het enige dat Marco van Basten zo'n beetje gezegd heeft bij de eerste trainingen dat Cvita heel beweeglijk en fit oogde en na de laatste oefenwedstrijd dat ie geen middenvelder is.
Als dat al opmerkelijk positief is, dan wil ik wel eens horen wat jij negatief vindt...

joey schreef:Cvitanich wordt ook altijd opgesteld, al heeft hij nog weinig bijzonders laten zien.
Nog weinig bijzonders laten zien? We zitten in de voorbereiding nota bene.
Wie had je dan op willen stellen? Is het zo gek dat je een nieuwe speler veel laat spelen om te zien hoe hij in de praktijk oogt en samen speelt met de anderen?
Inderdaad, dat zie je goed. Christendom, Islam, jodendom, het maakt mij niet uit. Ik heb grote antropologische belangstelling.Neefkens schreef:Goh, nooit wat van gemerkt.![]()
Hoe weet je dan wat een bidprentje is? Of is dat je algemene ontwikkeling? Interesse in vreemde culturen?
Ik zíe het voor me. Met bloemen ervoor, in een vaasje.Wel opvallend dat als je het gewoon eens bent met het werk van iemand, dat je dan meteen zijn bidprentje moet hebben?

Het stinkt aan alle kanten!