Evander Sno
Moderator: mods
-
Meld je even op het Celtic-forum om door te geven dat MVB er geen reet van kan. En dat Henk ten Cate wél een toptrainer is!joey schreef: Dat geeft dus aan dat ze maar wat kletsen. Ze hebben werkelijk geen idee of Van Basten er verstand van heeft.

Ik troost me met de gedachte dat er achter iedere Ajax-aankoop een duidelijke gedachte zit. Lang geleden dat dat het geval was.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bullshit. Oleguer is gekocht op naam en daar zit niet echt een gedachte achter. Als men er een gedachte achter had gehad, dan had men wel gekozen voor een echte mandekker.wimpey schreef: Ik troost me met de gedachte dat er achter iedere Ajax-aankoop een duidelijke gedachte zit. Lang geleden dat dat het geval was.
Bull shit: Dat weet je dus helemaal niet zeker.
Misschien is de gedachte wel geweest: we willen een heel ervaren speler voor in de verdediging, die het spelletje van AJAX kent, beschikbaar is, niet meer dan 3 miljoen € mag kosten en goed in de groep past. Dan zijn ze daar dus uitstekend in geslaagd.
Nu speelt hij net een paar (oefen)wedstrijdjes bij ons (waar hij precies deed wat hij moest doen, alleen door het gebrek aan organisatie en het gemis van 2 of 3 basisspelers vielen er goals tegen) en hij is alweer afgefakkeld, afgezeken en bij het grof vuil geflikkerd.
Onvoorstelbaar.

Misschien is de gedachte wel geweest: we willen een heel ervaren speler voor in de verdediging, die het spelletje van AJAX kent, beschikbaar is, niet meer dan 3 miljoen € mag kosten en goed in de groep past. Dan zijn ze daar dus uitstekend in geslaagd.
Nu speelt hij net een paar (oefen)wedstrijdjes bij ons (waar hij precies deed wat hij moest doen, alleen door het gebrek aan organisatie en het gemis van 2 of 3 basisspelers vielen er goals tegen) en hij is alweer afgefakkeld, afgezeken en bij het grof vuil geflikkerd.
Onvoorstelbaar.
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma aug 25, 2008 9:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem voor het gemak maar even aan dat je mij geen blinde noemt.
Vorig jaar werd onze verdediging volledig afgemaakt hier en nog terecht ook. Daar moest echt in geinvesteerd worden. Dan halen ze een speler die precies aan het door mij beschreven profiel voldoet, die ook een duidelijke meerwaarde heeft en dan wordt hem verweten dat hij geen mandekker is.
Vorig jaar werd onze verdediging volledig afgemaakt hier en nog terecht ook. Daar moest echt in geinvesteerd worden. Dan halen ze een speler die precies aan het door mij beschreven profiel voldoet, die ook een duidelijke meerwaarde heeft en dan wordt hem verweten dat hij geen mandekker is.

Veel soeps is Oleguer niet. Heel typerend dat er geen belangstelling voor hem was uit bijvoorbeeld Engeland. Daar willen ze elke Spanjool die een bal recht vooruit kan trappen wel hebben. Maar wie weet handhaaft Oleguer zich wel op het niveau van de HCE. Is niet zo moeilijk. Een meerwaarde is hij in mijn ogen echter niet.
Voor de rest is er achterin niets bijgekomen. Heel kwalijk. We hebben niet eens één echte mandekker en eigenlijk zijn we nu afhankelijk van de blessuregevoelige Thomas Vermaelen. Dat is zowat nog de enige speler die een bal kan afpakken, mits hij een goede dag heeft.
Voor de rest is er achterin niets bijgekomen. Heel kwalijk. We hebben niet eens één echte mandekker en eigenlijk zijn we nu afhankelijk van de blessuregevoelige Thomas Vermaelen. Dat is zowat nog de enige speler die een bal kan afpakken, mits hij een goede dag heeft.
Het stinkt aan alle kanten!
Zijn geen echte verdedigers. En jongens die nog moeten leren en veel fouten maken.
Eén z'n jongen erbij achterin is prima. Maar nu hebben we een net niet speler (Oleguer), een verdediger die continu geblesseerd is (Vermaelen), een rookie (Van der Wiel), een slaapkop die aardig aan de bal is maar niets van verdedigen begrijpt (Urby), een matige rechtsback (Silva), een halve middenvelder (Vertonghen) en een talent (Slijngard). En we hebben natuurlijk dommekracht Sno nog achter de hand, voor het betere hakwerk.
We zullen zien of het genoeg is voor de HCE. Murcia had er alvast weinig problemen mee. (Goed, toen deed Vermaelen niet mee.)
Eén z'n jongen erbij achterin is prima. Maar nu hebben we een net niet speler (Oleguer), een verdediger die continu geblesseerd is (Vermaelen), een rookie (Van der Wiel), een slaapkop die aardig aan de bal is maar niets van verdedigen begrijpt (Urby), een matige rechtsback (Silva), een halve middenvelder (Vertonghen) en een talent (Slijngard). En we hebben natuurlijk dommekracht Sno nog achter de hand, voor het betere hakwerk.
We zullen zien of het genoeg is voor de HCE. Murcia had er alvast weinig problemen mee. (Goed, toen deed Vermaelen niet mee.)
Het stinkt aan alle kanten!
Je hoeft niet iemand te slopen om ballen te veroveren. vd Wiel heeft een prima sliding en kan vooruit verdedigen. Vermaelen is meer sloper maar pakt minder ballen af.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma aug 25, 2008 12:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.