Hoe Lemic een voet tussen de deur bij Ajax kreeg
Moderator: mods
Ach, dan zegt hij gewoon dat Ajax het bod niet kon weigeren en dat de speler per se weg wil.... Sneijder, Zlatan, weet je nog? Zijn uitspraken van de laatste dagen kunnen gemakkelijk bedoeld zijn om de prijs op te drijven.
Op het vertrek van KJH is in principe ingespeeld met de aankoop van Cvitanich.
Op het vertrek van KJH is in principe ingespeeld met de aankoop van Cvitanich.
Het stinkt aan alle kanten!
Zou zeer merkwaardig zijn, inderdaad.LucaS schreef:Maar Lemic is toch nog bezig Ajax in zijn macht te krijgen? Huntelaar wegbrengen tegen de zin van van Basten lijkt taktisch dan niet echt handig
Kan me niet voorstellen dat Van Basten hier nu nog op zit te wachten. Het saldo op de bankrekening interesseert hem niet.
Misschien is dit al een tijdje gaande. En was het wachten op het vertrek van Robinho.Jöhnk schreef:Dat klopt, maar de issue is dat Van Basten Lemic niet actief aan het werk zal zetten om Huntelaar om 5 voor 12 even te laten wegkopen.
Natuurlijk interesseert het doelsaldo Van Basten wel. Kan hij in de winterstop weer kopen.
Het stinkt aan alle kanten!
Juist. Het ging erover dat MVB idolaat was. Maar dat is hij niet. Het feit dat je daar verdraaide quotes bij aanvoert zegt genoeg.joey schreef:In de aanval dan. Maar daar ging het niet om.
Hij is gehaald omdat Van Basten Huntelaar dacht kwijt te raken. Dus niet voor de bank inderdaad.Cvitanich is niet voor de bank gehaald. Dat weet jij ook wel.
Maar nu kun je het verlies van Huntelaar niet meer compenseren met aankopen op andere posities. Daar is het te laat voor.
Dat geld was er wel degelijk. De goede verdediger helaas niet.Het zou wat zijn, zo'n dure jongen wissel terwijl er geen geld is voor een goede verdediger.
De connectie Lemic HtC is voor mij nieuw, al ontbreekt de smiley in het bericht hierboven.wimpey schreef:Puur toeval joh. Een integer mens als Ten Cate zou zich nooit inlaten met iemand als Lemic. Een louche patser als Van Basten natuurlijk wél!Jöhnk schreef: Even later verliet hij het zinkende schip naar.......Chelsea.![]()
Lemic had toen geen invloed op Ajax, anders zouden er zeker dure spelers zijn gehaald, categorie zestien miljoen. Ik heb geen idee of en zo ja, hoeveel invloed Lemic nu bij Ajax heeft. Blijkbaar zat er geen verdediger in zijn collectie, want de verdediging is nauwelijks versterkt en ik geloof niet dat Lemic zich met spelers als Sno bezighoudt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!