Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
Als Robinho gaat zal Madrid wellicht voor Di Maria van Benfica gaan. Heb hem op de Olympische Spelen gezien en ik moet zeggen dat ik erg van hem genoten heb. Ik kende hem nog niet, maar ik was onder de indruk.joey schreef:De hamvraag is of Madrid KJH nog wil. Die kans bestaat zeker, mocht Robinho Madrid verlaten. Ook voor Madrid is de spoeling dun geworden; veel spitsen hebben al een transfer gemaakt of zijn niet meer te koop. Dan komt Madrid (door ervaring wijs geworden) al snel bij Ajax uit, want dat wil wel verkopen.
- Daily Blind
'Groningen raakt Nijland kwijt aan geheime aanbidder'
24/08/2008 22:23
FC Groningen houdt er rekening mee dat Stefan Nijland nog voor de start van de competitie is vertrokken uit Euroborg. De club meldt op zijn website dat er een serieus bod is gedaan op de twintigjarige aanvaller.
Groningen is in gesprek met de club wiens naam niet mag worden bekendgemaakt. Waarschijnlijk wordt maandag of dinsdag duidelijk of de transfer er daadwerkelijk komt. De Noordelingen nemen de interesse zo serieus dat ze al op zoek zijn naar een eventuele vervanger.
Nijland staat nog onder contract bij Groningen tot de zomer van 2012. De jonge aanvaller heeft er pas één seizoen op zitten in het betaald voetbal. Nijland speelde 23 Eredivisieduels, waarvan elf als basisspeler. Hij scoorde vier keer.

Mochten we inderdaad alsnog Huntelaar verkopen en vervolgens geen goede verdediger halen dan ben ik er reeds voor het seizoen al weer klaar mee. Dan snap ik er echt niets meer van.
Bij studio voetbal had men het trouwens over een prijs van zo'n 35 miljoen voor Huntelaar. Daar zou je toch iets mee moeten kunnen doen.
Bij studio voetbal had men het trouwens over een prijs van zo'n 35 miljoen voor Huntelaar. Daar zou je toch iets mee moeten kunnen doen.
Nil volentibus arduum