Klaas Jan Huntelaar (2)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za aug 23, 2008 12:28 pm

joey schreef:Ben wel benieuwd wat ze gaan doen als Madrid inderdaad 25 miljoen biedt. Wat zul je over een jaar nog voor KJH krijgen? 15 miljoen?
Ajax pakt dat geld echt wel. Met Huntelaar heb je geen garantie op CL voetbal, zo heeft het verleden ons geleerd. Bij een dergelijk bod zal men nog snel een verdediger (voor een forse som) en eventueel nog een spits halen. Vergeet niet dat ze met Cvita al geanticipeerd hebben op een vertrek van Huntelaar. Die jongen is niet gehaald om op de bank plaats te nemen.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za aug 23, 2008 1:09 pm

nou wint HSV toch niet doorlopend prijzen. Maar is Ajax iets opgeschoten met de Zlatan-miljoenen? Of de Sneijdercenten? Niets, dus waarom je beste man verkopen?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za aug 23, 2008 2:02 pm

Zonder die verkopen was het wel heel erg penibel geweest qua financiële resultaten.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 23, 2008 2:06 pm

Precies, Ajax kan dat soort bedragen niet laten lopen. Een kwestie van gezonde bedrijfsvoering.

Zeker in het geval van Zlatan. Die was duur.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 23, 2008 2:12 pm

In het geval van Huntelaar ook? Gisteren was het nog vanwege de wil van de speler dat je zo'n speler moest laten gaan, toch?

Zolang Huntelaar iets meer opbrengt dan hij heeft gekost, vind ik het niet heel erg als Ajax hem houdt. Ajax is op dit moment clueless, dus dan moet je de spits die er dertig inlegt niet laten gaan.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za aug 23, 2008 2:15 pm

dat valt wel mee, ajax had met zlatan waarschijnlijk gewoon kampioen geworden, had Ajax meer centen kunnen peuren uit de champions league en aanzien behouden, reken even door: Ajax betaalde ook wat voor de zweed, en het ritsie mindere goden [rosenberg en charisteas] kostte ook wat. Reken je het aantrekken van huntelaar erbij, heeft ajax dus al dat geld en bakken meer weggepist. Sneijders vertrek is het zelfde laken een pak. alleen is de mess nog groter. Die MvG aankopen ben je niet zo kwijt.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 23, 2008 2:17 pm

Tja, moeilijke afweging. Als KJH zijn contract uitdient is het ook niet goed.

Je ontkomt er niet aan dat de speler beslist. De slavernij is afgeschaft. Veel hangt af van hoe de speler redeneert. Denkt KJH met Ajax mee of wil hij per se weg, zoals Zlatan en Sneijder.

Zoals gezegd, ik hoop dat KJH blijft. Ik zie in deze fase weinig meer in pogingen om die felbegeerde VERSTERKING voor de achterhoede aan te trekken, aangezien dat de afgelopen maanden niet is gelukt.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za aug 23, 2008 2:27 pm

ik vind die 25 miljoen een belediging, Robinho heeft niet eens de helft van de kwaliteiten van Huntelaar en die brengt zo'n 30 miljoen op.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za aug 23, 2008 2:36 pm

joey schreef:Tja, moeilijke afweging. Als KJH zijn contract uitdient is het ook niet goed.
Prijzen pakken is de manier om centen te verdienen voor Ajax. 2x kampioen worden leverde PSV 40 miljoen op, en ik vind de gedachte dat Ajax ervoor kiest om ditzelfde te doen met huntelaar in het Ajaxshirt weer een beetje naar Amsterdamse bluf ruiken. nu de spelers nog!!!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 23, 2008 3:44 pm

Er wordt in de Spaanse pers eigenlijk weinig gesproken over KJH. Het enige nieuws dat je ziet is de "scoop" van de VI van de 22ste , die herhaald wordt.

Ik denk dat ondanks het eventuele vertrek van Robinho, KJH gewoon blijft.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 23, 2008 4:09 pm

Als Madrid komt, dan denk ik dat KJH gaat. Die kans laat hij niet lopen. Nu roept hij natuurlijk dat hij graag blijft, Maar dat riep Sneijder een dik jaar geleden ook, die heeft er zelfs champagne op gedronken. Er zijn maar weinig spelers die een transfer naar Madrid laten lopen. Goede kans dat KJH razendsnel van mening verandert op het moment dat het er echt op aankomt.

En Ajax? Dat maakt dan weer een klapper. Zo werkt dat.

De hamvraag is of Madrid KJH nog wil. Die kans bestaat zeker, mocht Robinho Madrid verlaten. Ook voor Madrid is de spoeling dun geworden; veel spitsen hebben al een transfer gemaakt of zijn niet meer te koop. Dan komt Madrid (door ervaring wijs geworden) al snel bij Ajax uit, want dat wil wel verkopen.

gaizka

Bericht door gaizka » za aug 23, 2008 4:19 pm

Als van Basten zegt dat het niet gebeurt, gebeurt het niet. Dan zal er dus eventueel een gang naar de rechter aan te pas moeten komen.

Ik denk dat Klaas jan met een titel afscheid wil nemen, daarnaast kan hij natuurlijk een hoop leren van van Basten en Bergkamp, hij is nog maar 25!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 23, 2008 5:48 pm

joey schreef:Als Madrid komt, dan denk ik dat KJH gaat. Die kans laat hij niet lopen. Nu roept hij natuurlijk dat hij graag blijft, Maar dat riep Sneijder een dik jaar geleden ook, die heeft er zelfs champagne op gedronken. Er zijn maar weinig spelers die een transfer naar Madrid laten lopen. Goede kans dat KJH razendsnel van mening verandert op het moment dat het er echt op aankomt.

En Ajax? Dat maakt dan weer een klapper. Zo werkt dat.

De hamvraag is of Madrid KJH nog wil. Die kans bestaat zeker, mocht Robinho Madrid verlaten. Ook voor Madrid is de spoeling dun geworden; veel spitsen hebben al een transfer gemaakt of zijn niet meer te koop. Dan komt Madrid (door ervaring wijs geworden) al snel bij Ajax uit, want dat wil wel verkopen.
De hamvraag is vervolgens of AJAX hem wil laten gaan. Volgens mij alleen als ze erg veel geld krijgen én (nog belangrijker) als ze nog goede spelers kunnen halen.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 23, 2008 6:18 pm

Zo werkt dat niet. De speler bepaalt waar hij speelt.

goodfella

Bericht door goodfella » za aug 23, 2008 6:24 pm

joey schreef:Zo werkt dat niet. De speler bepaalt waar hij speelt.
Onzin Joey, Lemic heeft immers ook bepaald dat Sulejmani, Cvitanich, Aissati, Oleguer en Sno bij Ajax zijn terechtgekomen.

LucaS

Bericht door LucaS » za aug 23, 2008 6:25 pm

De eerste ellende is trouwens al begonnen, van Basten wil niet dat Huntelaar gaat en toch is Lemic hem naar Madrid aan het brengen
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 23, 2008 6:25 pm

:biggrin.gif:

Laat ik het dan nuanceren: Nederlandse spelers bepalen waar ze spelen. Bij veel buitenlandse spelers (uit Zuid-Amerika, Afrika) is dat niet het geval.

goodfella

Bericht door goodfella » za aug 23, 2008 6:28 pm

joey schreef::biggrin.gif:

Laat ik het dan nuanceren: Nederlandse spelers bepalen waar ze spelen. Bij veel buitenlandse spelers (uit Zuid-Amerika, Afrika) is dat niet het geval.
Dus enkel Cvitanich zit in de Lemic stal?

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 23, 2008 6:33 pm

Pffff, dat heb ik helemaal nooit gezegd. Ten eerste: Lemic heeft geen stal. Ten tweede zit Cvitanich niet bij een makelaar die met Lemic samenwerkt, voor zover ik weet.

goodfella

Bericht door goodfella » za aug 23, 2008 6:34 pm

joey schreef:Pffff, dat heb ik helemaal nooit gezegd. Ten eerste: Lemic heeft geen stal. Ten tweede zit Cvitanich niet bij een makelaar die met Lemic samenwerkt, voor zover ik weet.
Nou, Lemic heeft zich volgens jou toch bij Ajax binnengewerkt?

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 23, 2008 6:35 pm

Ja, maar Lemic is een intermediair, geen makelaar.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za aug 23, 2008 6:44 pm

LucaS schreef:De eerste ellende is trouwens al begonnen, van Basten wil niet dat Huntelaar gaat en toch is Lemic hem naar Madrid aan het brengen
bron?

LucaS

Bericht door LucaS » za aug 23, 2008 6:44 pm

AT
I think I lost my fucking headache

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za aug 23, 2008 6:46 pm

ajaxtalk zelf?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za aug 23, 2008 6:49 pm

Ja, soms begint deze site opeens te praten.

Laten we het hier over Huntelaar hebben. Je weet wel heeft zijn eigen topic.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za aug 23, 2008 6:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten