De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.
Moderator: mods
-
-
-
-
-
Kan me ook moeilijk voorstellen dat jij daar tijd voor hebt met al je berichten hier.Vedette-10 schreef: .... en ik denk compleet in de echte wereld, ik denk dat jij meer een gamer bent dan ik (aangezien ik geen 1 spel op mijn computer heb staan).
Ik kom hier de nieuwe weetjes bekijkenen discussies volgen. Jij komt hier koud binnen en preekt alsof je de materiaalman bent. Stel je eens een beetje open voor andere meningen man en download voor de grap een game (lijkt me wel een gezonde afwisseling, aangezien je niets te doen lijkt te hebben..)
VFB betaalt effe wat meer dan Ajax kan betalen, V-10. Boula krijgt bij Ajax écht geen 2.65 mio euro per jaar. Stuttgart werd 2 seizoenen geleden overtuigend kampioen en heeft een prima selectie. In de HCE zou VFB fluitend kampioen zijn geworden in de voorbije 2 seizoenen.Vedette-10 schreef: Het is niet raar, maar niet verstandig. Stuttgart is geen absolute titelkandidaat, speelt ook geen CL-voetbal(en minder perspectief erop) en is ook niet beter voor je CV. Het niveau van de Eredivisie is in de lift en die kunnen met zulke aansprekende spelers ook aantrekkelijker zijn voor spelers, dus de Eredivisie kon de Bundesliga voorbij.
Je laatste opmerking raakt kant noch wal: de HCE is niet eens van het niveau Griekenland, Roemenie, Oekraine. Qua tv-gelden, salarissen en status is de BL van een totaal andere dimensie.
Die door zijn eigen publiek steeds werd uitgefloten, zoals Galasek, Boukhari, Zlatan. Het is lastig om voor Ajax 1 te spelen.De Dominee schreef:Evander Sno. Ik ben niet van het afbranden van spelers voordat ze überhaupt een minuut gespeeld hebben, maar deze aankoop is vergelijkbaar met die van Colin.
Voordeel van de twijfel, maar ik denk toch echt dat Sno gratis was en een breedteaankoop is, zoals het aanbieden van een contract aan Colin gezien moet worden, kijken of we er iets voor vangen (zal ook wel niet zijn gelukt) als hij wordt verkocht en voor die tijd een leuke reserve.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ajax heeft +- 1.25 miljoen betaald meld de telegraaf! Daarvan gaat 3 ton naar Feyenoord!Demosthenes schreef:Die door zijn eigen publiek steeds werd uitgefloten, zoals Galasek, Boukhari, Zlatan. Het is lastig om voor Ajax 1 te spelen.De Dominee schreef:Evander Sno. Ik ben niet van het afbranden van spelers voordat ze überhaupt een minuut gespeeld hebben, maar deze aankoop is vergelijkbaar met die van Colin.
Voordeel van de twijfel, maar ik denk toch echt dat Sno gratis was en een breedteaankoop is, zoals het aanbieden van een contract aan Colin gezien moet worden, kijken of we er iets voor vangen (zal ook wel niet zijn gelukt) als hij wordt verkocht en voor die tijd een leuke reserve.
Doen die Rotterdammers niet slecht, want ze hebben 120.000 voor hem betaalt, geld van NAC ontvangen (huur), geld van Celtic (verkoop) en nu weer. Hij heeft er een half jaar gespeeld!sander schreef:Doorverkooppercentage. Dus die betaald Celtic dan aan Feyenoord!LucaS schreef:Waarom gaat er drie ton naar Feyenoord?
Ik vrees dat hij ook nog eens een Engels salaris krijgt, kortom, alles bij elkaar geen goedkope speler.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!