Topclubs uit Denemarken en Zweden betalen minder dan topclubs uit Nederland. Dat weet jij ook wel.Vedette-10 schreef:Tja, spelers van Ajax zijn voor hen topspelers dus ze zullen best aardig willen betalen. Zeker topclubs uit hun land en anders subtoppers uit de andere competitie. Je moet creatief zijn.
Evander Sno
Moderator: mods
-
-
-
Het type (fysiek sterke middenvelder) aankoop lijkt me juist. De invulling (Sno) maakt me wat sno. Sneu.
Maar ja, de muntjes zijn op. Dit is de 1e MVB-aankoop waarvan ik denk: liever niet. Vind Sno meer een alibi-aankoop waarin H&M zo 'goed' waren: aankopen om het aankopen.
Fysiek sterke middenvelder die niet veel kost (en veel meer potentieel heeft dan Sno): in de 2e BL loopt een ventje van 18 rond die de nieuwe Davids gaat worden. Maar ik mag zijn naam hier niet noemen, want dan krijg ik heibel met Thomas.
Maar ja, de muntjes zijn op. Dit is de 1e MVB-aankoop waarvan ik denk: liever niet. Vind Sno meer een alibi-aankoop waarin H&M zo 'goed' waren: aankopen om het aankopen.
Fysiek sterke middenvelder die niet veel kost (en veel meer potentieel heeft dan Sno): in de 2e BL loopt een ventje van 18 rond die de nieuwe Davids gaat worden. Maar ik mag zijn naam hier niet noemen, want dan krijg ik heibel met Thomas.

FN'Feyenoord verdient 300.000 euro aan transfer Sno naar Ajax'
Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord na de transfer van Loovens afgelopen week opnieuw meegedeeld in een transfer. De overgang van Evander Sno van Celtic naar Feyenoord zou de Rotterdamse club 300.000 euro hebben opgeleverd. Feyenoord zou een percentage van de transfersom hebben bedongen bij doorverkoop.
Op FN wordt beweerd dat F. 10% zou hebben bedongen. Dat weiger ik te geloven.

Ik weet nog steeds niet hoeveel geld Ajax in de sloo.... pardon, hoeveel geld Ajax voor Sno betaald heeft.
Het stinkt aan alle kanten!
Waarom doet Ajax daar niets mee? Onbegrijpelijk!wimpey schreef: Fysiek sterke middenvelder die niet veel kost (en veel meer potentieel heeft dan Sno): in de 2e BL loopt een ventje van 18 rond die de nieuwe Davids gaat worden. Maar ik mag zijn naam hier niet noemen, want dan krijg ik heibel met Thomas.
-
Ik heb alle pagina's op dat Celtic-forum nog eens teruggelezen en de meeste supporters vinden het jammer dat Sno weggaat. Ze zagen een speler met (veel) potentie in hem, maar vonden hem alleen niet echt geweldig in het Schotse voetbal passen of geven de trainer de schuld. Ook mooi dat een heleboel mensen aangeven dat als Van Basten hem goed vindt, hij wel goed moet zijn. "If he's good enough for Van Basten, he's good enough for me."
-
Dat geeft dus aan dat ze maar wat kletsen. Ze hebben werkelijk geen idee of Van Basten er verstand van heeft.Thomas schreef:Ook mooi dat een heleboel mensen aangeven dat als Van Basten hem goed vindt, hij wel goed moet zijn. "If he's good enough for Van Basten, he's good enough for me."
Het stinkt aan alle kanten!