Vito Wormgoor
Moderator: mods
Jij komt ook op de vreemdste plaatsen.joey schreef:De supporters van DOVO zijn nieuwsgierig en ik eigenlijk ook.
http://www.d-sidedovo.nl/
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/2388Ajax bevestigt vertrek Wormgoor
Door: Redactie op 22 aug 2008
Ajax en Vito Wormgoor (19) gaan uit elkaar. Dat bevestigden club en zaakwaarnemer Louis Laros vanavond aan Ajax Life.
Over de reden van de voortijdige scheiding kunnen we jullie helaas nog niets melden. De fysiek sterke verdediger had in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2009.
-
-
-
-
Daar vinden ze jatten geen probleem?Daniel_vT schreef:Schijnen geruchten rond te gaan dat hij naar Feyenoord zou gaan, maar wat daar van waar is weet ik niet.

Het kan overigens nog een stuk erger:
Het Laatste NieuwsBodart bekent betrokkenheid bij overval
Het parket van Dinant heeft meer informatie gegeven over de arrestatie van Gilbert Bodart. Die werd woensdagavond opgepakt voor betrokkenheid bij de gewelddadige overval op zondag 17 augustus in het Domein van de Grotten van Han. Bodart verschijnt dinsdag om 9 uur voor de raadkamer van Dinant, die zijn aanhouding mogelijk zal bevestigen.
Volgens de Franstalige omroep RTL-TVI werd de site van het Domein van de Grotten van Han door de politie in de gaten gehouden, maar was dat zondag niet langer het geval wegens budgettaire redenen. Het parket van Dinant wilde dat nieuws niet bevestigen, maar ontkent het evenmin.
Medeplichtig
Bodart heeft bekend dat hij medeplichtig was aan de overval. Bernard Appart, procureur des konings van Dinant, zei dat de voormalige keeper van de Belgische nationale ploeg in financiële moeilijkheden zat. Hij zou daarover gepraat hebben in een café in Luik. Iemand hoorde dat en zou met hem afgesproken hebben, samen met een derde persoon, op een terras in Han-sur-Lesse om de overval te plannen.
Verdachte
Bodart zou hen ingelicht hebben over enkele details en zou ook een venster van het gebouw hebben opengelaten. Appart zei dat Bodart al snel als verdachte werd beschouwd na de overval zondag en daarom zou de onderzoeksrechter zijn telefoon hebben laten afluisteren sinds maandag 18 augustus.
Bekentenissen
De politie pakte Bodart woensdagavond bij hem thuis op in Flémalle in de provincie Luik. In de nacht van woensdag op donderdag ging hij over tot bekentenissen. Uit gerechtelijke bron werd vernomen dat Bodart de naam niet wou geven van zijn medeplichtigen. Toch kon vanmorgen een man opgepakt worden die verdacht wordt van de overval. De politie ondervraagt hem nog. Meer commentaar wou het parket voorlopig niet kwijt.
Gsm
Volgens RTL zou Bodart verraden zijn door een afgeluisterd gesprek op zijn gsm. De gsm van de ex-doelman van onder meer Standard werd afgeluisterd in het kader van een ander dossier. De speurders zouden zo een gesprek hebben opgevangen tussen Bodart en zijn kompaan. De voormalige voetballer en trainer zou gezegd hebben dat de opbrengst van het verlengd weekend van 15 augustus hoog lag.
300.000 euro
Bodart was net aan de slag gegaan bij de marketingploeg van de Grotten. Hij zou een bedrag van 300.000 euro genoemd hebben en gezegd hebben dat het ideale moment voor de overval aangebroken was. De directie kon het geld door het lange weekend immers niet naar de bank brengen.
Zaak-Ye
Bodart is niet aan zijn proefstuk toen, want in de zaak-Ye zat hij ook een tijdje in de cel. Eerst als trainer van Oostende en later als trainer van het nadien met degradatie veroordeelde La Louvière zou hij matchen verkocht hebben in opdracht van de gok-Chinees. Bij Oostende zou hij op de nederlaag van zijn eigen ploeg gegokt hebben. Bodart bleef halsstarrig ontkennen ("Ik zweer op het hoofd van mijn kinderen dat ik onschuldig ben") en tot de dag van vandaag ontbreken echte bewijzen.
Grootste recette
Zondagavond overviel een man met een pruik en pet op het hoofd de ontvangstbalie van de Grotten. De gewapende man kon door een openstaand raam kruipen en zo tot aan de balie geraken. Onder bedreiging moesten de directeur en een werknemer de inhoud van de kassa afgeven. Daarna sloeg de dader te voet op de vlucht. Hij maakte een aanzienlijke som buit, want de kassa bevatte de inkomsten van het verlengde 15 augustusweekend, de grootste recette van het jaar. Volgens het telefoongesprek van Bodart dus zo'n 300.000 euro.
Het stinkt aan alle kanten!