Evander Sno

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 22, 2008 1:57 pm

Jöhnk schreef:Waarom zou je hem niet op wedstrijden in Jong Oranje kunnen beoordelen?
Dan heb je hem het afgelopen jaar dus in anderhalve serieuze wedstrijd gezien
I think I lost my fucking headache

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr aug 22, 2008 1:58 pm

Hij is inderdaad pas 21, er is nog ruimte voor verbetering.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr aug 22, 2008 1:59 pm

LucaS schreef:
Jöhnk schreef:Waarom zou je hem niet op wedstrijden in Jong Oranje kunnen beoordelen?
Dan heb je hem het afgelopen jaar dus in anderhalve serieuze wedstrijd gezien
Huh? Nee hoor.

Bij sommige spelers kun je in een oogopslag zien dat het niet veel voorstelt. Sno is van die categorie.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 22, 2008 2:04 pm

Ik heb Sno vaak genoeg aan het werk gezien en vind het niet zo leuk dat Lucas openlijk twijfelt aan anderen. Dit is nu al de tweede keer dat ik je daar op moet aanspreken, Luuk. :hypocrite.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 22, 2008 2:07 pm

Welke anderen Thomas? Ik twijfel overduidelijk niet aan anderen zoals van Basten, van het Schip en Blind. Daar doen 'jullie' nu heel openlijk aan. Is ook niet leuk.

Ik mag toch wel vaststellen dat Jong-oranje afgelopen jaar niet heel veel potjes om het eggie heeft gespeeld en dat ik betwijfel of iedereen die nu zo openlijk aan de mening van de technische mensen bij Ajax twijfelt, Sno vaker dan een paar keer in (vriendschappelijke wedstrijden van) jong oranje heeft gezien?
Jöhnk schreef:Bij sommige spelers kun je in een oogopslag zien dat het niet veel voorstelt. Sno is van die categorie.
Dan vrees ik dat de technische mensen bij Ajax jouw oogopslag missen. Of zouden ze expres een speler kopen die niet veel voorstelt?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 22, 2008 2:09 pm

Met anderen bedoelde ik AT'ers.

Ik ben in principe een voorstander van Van Basten, Lucas. Ik doe het er niet om. Ik vind Sno helaas gewoon echt niet veel. Van Basten ziet de tekortkomingen in de selectie vrijwel allemaal zoals ik ze zie, maar in een paar gevallen had ik andere spelers gehaald om die gebreken weg te saneren.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr aug 22, 2008 2:09 pm

LucaS schreef:Welke anderen Thomas? Ik twijfel overduidelijk niet aan anderen zoals van Basten, van het Schip en Blind. Daar doen 'jullie' nu heel openlijk aan. Is ook niet leuk.
Dat is iets anders. Ik twijfel er niet aan dat deze heren Sno goed kennen. Ik ben alleen bang dat ze het verkeerd zien. Een meningsverschil, dus.

Ik moet Thomas gelijk geven. Opmerkelijk dat uitgerekend jij 'whereabouts' van andere posters verlangt.

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 22, 2008 2:14 pm

Die verlang ik helemaal niet. Ik stel alleen vast dat een groot aantal mensen hier Sno zelden tot nooit heeft zien spelen, en toch een vreselijk kabaal maken. Dat mag uiteraard, maar ik vind het allemaal wat hysterisch

En het tweede punt over dingen aannemen. Ik ben het zo vaak oneens met velen hier, dat ik de beoordeling van Thomas, jou, Baseman of whoever niet als waarheid aanneem. Zolang iedereen hier bijvoorbeeld roept dat Suarez vorig seizoen een wereldseizoen heeft gespeeld en dat we mazzel hebben dat ie nog niet door Inter is opgehaald, neem ik de beoordeling van spelers door anderen dan mijzelf nog wel even met een korrel zout

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr aug 22, 2008 2:16 pm

LucaS schreef:Die verlang ik helemaal niet. Ik stel alleen vast dat een groot aantal mensen hier Sno zelden tot nooit heeft zien spelen, en toch een vreselijk kabaal maken. Dat mag uiteraard, maar ik vind het allemaal wat hysterisch

En het tweede punt over dingen aannemen. Ik ben het zo vaak oneens met velen hier, dat ik de beoordeling van Thomas, jou, Baseman of whoever niet als waarheid aanneem. Zolang iedereen hier bijvoorbeeld roept dat Suarez vorig seizoen een wereldseizoen heeft gespeeld en dat we mazsel hebben dat ie nog niet door Inter is opgehaald, neem ik de beoordeling van spelers door anderen dan mijzelf nog wel even met een korrel zout
Uitstekend hoor. Ik vond het alleen opmerkelijk, meer niet.

BeverViS

Bericht door BeverViS » vr aug 22, 2008 2:18 pm

Jezus, wat een boel frustratie komt hier naar boven zeg!!
Zojuist eens even alle (pff) posts gelezen. Je wordt er mistroostig van.

Ik wacht nog even af met (ver-)oordelen. Als ik het zo lees is hij nu niet ajaxselectie-waardig. Wat ik wel een voordeel vind, is dat we nu eens kunnen zien of de Technische Staf, deze speler zo goed kan maken dat hij dat wél is. (hij is, zo als gezegd opzich niet duur voor zijn positieve punten: jong, fysiek sterk, ajaxverleden en internationale ervaring)

Daar zou wat van te maken moeten zijn! :ajaxtalk.gif: (HhMmm.. kon niet direct beter emoticontje vinden.....)

:hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 22, 2008 2:18 pm

Sno zit al een tijdje bij Jong Oranje. Niet anderhalve wedstrijd.

Je hebt wel eens dat een speler je totaal niet opvalt, maar Sno kun je niet missen. Die springt eruit door zijn uiterlijk en zijn onbeholpenheid.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 22, 2008 2:20 pm

joey schreef:Sno zit al een tijdje bij Jong Oranje. Niet anderhalve wedstrijd.

Je hebt wel eens dat een speler je totaal niet opvalt, maar Sno kun je niet missen. Die springt eruit door zijn uiterlijk en zijn onbeholpenheid.
Hoeveel serieuze wedstrijden van jong-oranje afgelopen seizoen? En hoeveel heeft de gemiddelde AT'er er daarvan bekeken?

Starring

Bericht door Starring » vr aug 22, 2008 3:24 pm

Ik begrijp dat je de boel tracht te nuanceren, LucaS. Maar geloof me, Evander Sno hoef je niet veel minuten aan het werk te zien om te constateren dat hij een zeer beperkte voetballer is met opvallend weinig voetbalvernuft voor een middenvelder. Laat je verassen, zou ik zeggen...

Intussen verwonder ik mij nog steeds hoe Sno de technische keuring heeft weten te doorstaan. Gebrek aan cash mag geen excuus zijn...
AFCA!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr aug 22, 2008 3:25 pm

Ik las een oude VI over Foppe en Sno. Hij had van Foppe de opdracht gekregen om op Riquelme te spelen: "het enige dat ik gezegd heb is: erop en erover".
Dat is ook een kwaliteit van een speler, iemand uitschakelen, gewoon helemaal gek maken.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr aug 22, 2008 3:28 pm

Starring schreef:Ik begrijp dat je de boel tracht te nuanceren, LucaS. Maar geloof me, Evander Sno hoef je niet veel minuten aan het werk te zien om te constateren dat hij een zeer beperkte voetballer is met opvallend weinig voetbalvernuft voor een middenvelder. Laat je verassen, zou ik zeggen...
Je bent nogal scherp tegen Lucas zeg, zomaar laten verassen.:ajaxsmiley.gif:
Intussen verwonder ik mij nog steeds hoe Sno de technische keuring heeft weten te doorstaan. Gebrek aan cash mag geen excuus zijn...

Leg eens uit.

Ik ga er maar van uit dat Marco, John, Rob en Danny meer verstand van voetbal hebben dat heel AT bij elkaar. :ajaxscarf.gif:

Arthur

Bericht door Arthur » vr aug 22, 2008 3:28 pm

Starring schreef:Laat je verassen, zou ik zeggen...
Nou nou, ik begrijp dat je het niet met hem eens bent, maar dit is ook wat overdreven ;)

Arthur

Bericht door Arthur » vr aug 22, 2008 3:29 pm

Neefkens schreef:Ik las een oude VI over Foppe en Sno. Hij had van Foppe de opdracht gekregen om op Riquelme te spelen: "het enige dat ik gezegd heb is: erop en erover".
Dat is ook een kwaliteit van een speler, iemand uitschakelen, gewoon helemaal gek maken.
Heb je ook het nummer erna erbij gepakt om te zien hoe dat toen afgelopen is?

999

Bericht door 999 » vr aug 22, 2008 3:31 pm

Neefkens schreef:Ik las een oude VI over Foppe en Sno. Hij had van Foppe de opdracht gekregen om op Riquelme te spelen: "het enige dat ik gezegd heb is: erop en erover".
Aah, daarom werd ie gewisseld en speelde Oranje de 2e helft beter ..
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr aug 22, 2008 3:32 pm

Neefkens schreef: Ik ga er maar van uit dat Marco, John, Rob en Danny meer verstand van voetbal hebben dat heel AT bij elkaar.
Tja, daar ga je al.... :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr aug 22, 2008 3:37 pm

Voetske schreef:
Oepsie. :ajaxsmiley.gif:

999

Bericht door 999 » vr aug 22, 2008 3:43 pm

Neefkens schreef:
Voetske schreef:
Oepsie. :ajaxsmiley.gif:
Ach we zien het wel :ajaxsmiley.gif:
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 22, 2008 3:46 pm

Eén voordeel heeft ie, hij hoeft niet veel te doen om aangenaam te verassen ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 22, 2008 3:49 pm

Neefkens schreef:Dat is ook een kwaliteit van een speler, iemand uitschakelen, gewoon helemaal gek maken.
Die hij dus niet heeft.

Waarom zou de technische staf van Ajax meer verstand van scouten hebben dan heel AT bij elkaar?

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 22, 2008 3:51 pm

Omdat het hun vak is?
Waarom zou jij meer weten van kinderboeken schrijven dan Robbie Witschge?

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 22, 2008 3:52 pm

Het is niet hun vak. Ze zijn trainer. Geen scout.

Plaats reactie