Evander Sno
Moderator: mods
-
Volgens mij het laatste.Benji schreef:Ja, ze zagen blijkbaar wel potentie in hem. Haalde af en toe hoog niveau, maar te vaak liet hij het afweten. Kwestie van wel kunnen, maar niet doen óf kwestie van niet kunnen, maar wel af en toe doen?
Zeker in de eerste pagina's van de door joey gelinkte topic wordt er met teleurstelling op dit nieuws gereageerd.
Is dat een letterlijke quote? Ik volg de Schotse competitie, in tegenstelling tot bijna alle andere AT'ersjoey schreef:Op dit forum iets meer over Sno. Hij zou continu uitgejouwd zijn door het eigen publiek en zich daar gediscrimineerd hebben gevoeld door de leiding van Celtic. Anders kon hij niet verklaren dat hij steeds op de bank zat.

I think I lost my fucking headache
1 miljoen... tering... daar hadden ze net zo goed wisgerhof of Olsson voor kunnen kopen.. die waren samen goedkoper geweest. :-)Blind blij met multifunctionele SnoDoor Yvonne Dombrakis
Vrijdag, 22 augustus 2008, 13:20
Evander Sno tekent bij Ajax een contract voor drie seizoenen en technisch directeur Danny Blind is blij met de komst van de multifunctionele speler. "Marco van Basten en zijn staf hebben hem met het oog op Oranje de laatste twee jaar vaak aan het werk gezien, hadden een goed beeld van hem en wilden hem graag bij de selectie hebben", vertelt hij De Telegraaf.
Dat Sno zowel als verdedigende middenvelder en centrale verdediger uit de voeten kan, vindt Blind voor Ajax een groot pluspunt. "In de voorbereiding op dit seizoen werd duidelijk dat er nog behoefte was aan een verdedigende middenvelder en een centrale verdediger. Er was echter maar geld voor één speler. Dus zochten we naar iemand die op beide posities kan spelen. Sno is zo iemand."
Ajax betaalt naar verluidt één miljoen euro aan Celtic voor het overnemen van Sno.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Briljante aankoop
Sno is inderdaad multifunctioneel...slecht achterin, slecht op het middenveld en slecht voorin. Toppertje dus.
Hij is geen slimme voetballer, hij is erg traag, hij pakt regelmatig kaarten, zijn zo ongeveer enige pluspunt is zijn fysiek. Voor de verdediging is hij te slecht en ongeconcentreerd als mandekker, voor het middenveld is hij te traag (zowel in snelheid als in denken) en voor de aanval mist hij overzicht en scorend vermogen.
En speciaal voor Luuk: Ja, ik heb hem meerdere wedstrijden in actie gezien. En ja, hij heeft wel eens een goede wedstrijd gespeeld. Maar dat zijn uitzonderingen, het gemiddelde niveau van Sno is gewoon matig.
Hij is een mindere uitvoering van Maduro.
Maar je hoort mij niet klagen

Sno is inderdaad multifunctioneel...slecht achterin, slecht op het middenveld en slecht voorin. Toppertje dus.
Hij is geen slimme voetballer, hij is erg traag, hij pakt regelmatig kaarten, zijn zo ongeveer enige pluspunt is zijn fysiek. Voor de verdediging is hij te slecht en ongeconcentreerd als mandekker, voor het middenveld is hij te traag (zowel in snelheid als in denken) en voor de aanval mist hij overzicht en scorend vermogen.
En speciaal voor Luuk: Ja, ik heb hem meerdere wedstrijden in actie gezien. En ja, hij heeft wel eens een goede wedstrijd gespeeld. Maar dat zijn uitzonderingen, het gemiddelde niveau van Sno is gewoon matig.

Mag ik vragen hoeveel en wanneer?Baseman schreef:En speciaal voor Luuk: Ja, ik heb hem meerdere wedstrijden in actie gezien. En ja, hij heeft wel eens een goede wedstrijd gespeeld. Maar dat zijn uitzonderingen, het gemiddelde niveau van Sno is gewoon matig.
Zegt Blind hier dat ie voor in de basis is gehaald ?.Dat zal toch niet ..Blind blij met multifunctionele SnoDoor Yvonne Dombrakis
Evander Sno tekent bij Ajax een contract voor drie seizoenen en technisch directeur Danny Blind is blij met de komst van de multifunctionele speler. "Marco van Basten en zijn staf hebben hem met het oog op Oranje de laatste twee jaar vaak aan het werk gezien, hadden een goed beeld van hem en wilden hem graag bij de selectie hebben", vertelt hij De Telegraaf.
Dat Sno zowel als verdedigende middenvelder en centrale verdediger uit de voeten kan, vindt Blind voor Ajax een groot pluspunt. "In de voorbereiding op dit seizoen werd duidelijk dat er nog behoefte was aan een verdedigende middenvelder en een centrale verdediger. Er was echter maar geld voor één speler. Dus zochten we naar iemand die op beide posities kan spelen. Sno is zo iemand."
Ajax betaalt naar verluidt één miljoen euro aan Celtic voor het overnemen van Sno.
Blij met de punten ...
Dat is ook zo, geef maar geen antwoord op mijn vraag, Baseman. Je hebt hem ongetwijfeld een paar keer gezien, misschien kijk je zelfs wel wedstrijden uit Schotland in zijn geheel. Maar dat verandert niets aan mijn idee dat het overgrote deel van de mensen op AT (of in Nederland FTM) Sno alleen een paar keer in jong-oranje hebben gezien. Dan zie ik vooralsnog geen reden om te twijfelen aan van Baste, van t Schip, Blind en jeugdtrainers bij Ajax die hem van dichtbij hebben meegemaakt en bekeken. Als het om gevoel gaat, ook ik heb niet gelijk een jubelgevoel bij het horen van deze naam, maar dat is puur gebaseerd op vooroordelen.
VdL was vaste basisspeler en aanvoerder van een middenmotor in Duitsland, dat is al veel meer dan Sno (ooit?) zal kunnen zeggen. Dat gezegd hebbende, VdL draagt niets bij op het veld (al schijnt hij in de kleedkamer een redelijke rol te hebben) en is bijna altijd geblesseerd. Zonneveld is een drama en Culina kan nuttig zijn, maar mag van mij vertrekken bij elk aannemelijk bod.Jabu schreef:Van de Leegte was waarschijnlijk wel een goede breedteaankoop net zoals bv. Zonneveld en Culina.
Al met al is alleen Culina een redelijke aankoop geweest, de andere 2 zijn miskopen.
Dat is inderdaad goed mogelijk. Maar dat Sno bij Jong Oranje meestal een van de mindere voetballers is zegt ook wel iets, een goede indruk maakt hij daar in ieder geval zelden.LucaS schreef:Maar dat verandert niets aan mijn idee dat het overgrote deel van de mensen op AT (of in Nederland FTM) Sno alleen een paar keer in jong-oranje hebben gezien.
Het grote probleem van Sno vind ik dat zijn pluspunt een gebied is dat ontwikkelt kan worden (zijn fyziek), voor zijn minpunten gaat dat echter veel minder op (overzicht, intelligentie, talent). Ondanks dat hij pas 21 is, zie ik hem dus niet veel verbeteren. Dan had hij dat namelijk al bij Celtic moeten laten zien.