Asspeler? Davids heeft toch jarenlang bij Ajax als halfspeler gespeeld als ik me niet vergis. Lindgren kan als centrale middenvelder uitstekend uit de voeten. Voetballend beter dan Simons. Fysiek iets minder. Maar voetbalintellect heeft hij sowieso. Zie zijn optreden als vervanger van Vermaelen tijdens Ajax - Twente.Vedette-10 schreef:Oke, welke rol past hem dan op het middenveld?goodfella schreef:Inhoudelijk heb ik helemaal gelijk. Lindgren is een pure middenvelder. En dat heeft ie laten zien. Hij speelde op 80% van zijn kunnen de door jouw bewierookte Davids uit de ploeg.
En Davids werd trouwens uit de ploeg gespeeld omdat hij niet als een asspeler(die het spel bepalen) het gemis van een midmid kon opvangen. Of je begrijpt het niet, of je doet alsof je het niet begrijpt.
Evander Sno
Moderator: mods
Sno is natuurlijk een uitstekende aankoop. Niet alleen zal hij ttv zijn selectie voor oranje uitgebreid bekeken zijn door v Basten en Schip, maar het kan niet anders of er is ook uitgebreid geinformeerd in de jeugdopleiding bij hen die Sno onder hun hoede hebben gehad
I think I lost my fucking headache
Maar dan zou ik me kunnen voorstellen dat je bij andere spelers uit zou kunnen komen.Wat was het credo ook al weer, ze moeten daadwerkelijk een meerwaarde hebben want anders moet je het niet doen.Dan gebruik je maar een jeugdspeler .. toch ..LucaS schreef:Sno is natuurlijk een uitstekende aankoop. Niet alleen zal hij ttv zijn selectie voor oranje uitgebreid bekeken zijn door v Basten en Schip, maar het kan niet anders of er is ook uitgebreid geinformeerd in de jeugdopleiding bij hen die Sno onder hun hoede hebben gehad
Blij met de punten ...
- Cluijffert
LucaS schreef:Sno is natuurlijk een uitstekende aankoop. Niet alleen zal hij ttv zijn selectie voor oranje uitgebreid bekeken zijn door v Basten en Schip, maar het kan niet anders of er is ook uitgebreid geinformeerd in de jeugdopleiding bij hen die Sno onder hun hoede hebben gehad

maar idd, dit je zou wel verwachten bij een (volgen veel hier) topcoach...

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Ja grote vriend van me, is er iets?Voetske schreef:Neeeeeeeeeeeeeeeeefkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnssssss
Ik reed net over de mooie Texelse wegen toen dit nieuws via de autoradio tot mij kwam. Mijn reactie was: SNOOOOOO?????
Het enige dat ik kon verzinnen was: hij heeft een sterke fysiek (dat hebben we nog te weinig) en is erg onbeholpen. Ik neem maar aan dat de technische leiding er meer vanaf weet dan ik (maar dat kan al snel natuurlijk)

Ik herinner me wel die wedstrijd met Jong Oranje waar hij noodgedwongen spits ging spelen en nog scoorde ook.
De naakte paniek die na dit nieuws op ons prachtige forum lijkt uitgebroken is wel wat overdreven. Alles komt goed, waarde AJAX-vrienden.
Je bedoelt Sno is derde reserve, maak je niet druk VoetskeNeefkens schreef:Ja grote vriend van me, is er iets?Voetske schreef:Neeeeeeeeeeeeeeeeefkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnssssss
Ik reed net over de mooie Texelse wegen toen dit nieuws via de autoradio tot mij kwam. Mijn reactie was: SNOOOOOO?????
Het enige dat ik kon verzinnen was: hij heeft een sterke fysiek (dat hebben we nog te weinig) en is erg onbeholpen. Ik neem maar aan dat de technische leiding er meer vanaf weet dan ik (maar dat kan al snel natuurlijk)![]()
Ik herinner me wel die wedstrijd met Jong Oranje waar hij noodgedwongen spits ging spelen en nog scoorde ook.
De naakte paniek die na dit nieuws op ons prachtige forum lijkt uitgebroken is wel wat overdreven. Alles komt goed, waarde AJAX-vrienden.

Wat zouden ze er nog voor betaald hebben ?.
Blij met de punten ...
Laten we hem eerst een kans geven. Heel onverwachte aankoop, maar Sno heeft wel bepaalde kwaliteiten die van waarde kunnen zijn voor dit selectie.
Toen Lindgren werd aangetrokken heb ik ook veel soortgelijke reacties gelezen. Ik zou hem eerlijk zijn kans geven en gewoon rustig afwachten.
Toen Lindgren werd aangetrokken heb ik ook veel soortgelijke reacties gelezen. Ik zou hem eerlijk zijn kans geven en gewoon rustig afwachten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nee, hij speelde in de A en wilde doorstromen naar jong Ajax maar dat zat er toen nog niet in. Bij Feyenoord kon hij toen wel bij de selectie aansluiten waarop hij een contract van Ajax afsloeg en de overstap naar Rotterdam maakte.Neefkens schreef:Sterker nog, hij speelde er.Peter schreef:Zou Ajax een droomclub voor hem zijn? Zou hij van kinds af aan al met een Ajaxshirt aan hebben gelopen?
Volgens mij is ie er vervolgens uit gekickt vanwege gebrek aan discipline.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
- Ajaciedjuh
NHD schreef:Talent Sno plots bij Feyenoord, Ajax razend
woensdag 13 april 2005, door SV, Amsterdam, 07:44u, NHD
Het talent Evander Sno, over wie Ajax Showtime eerder publiceerde dat hij weg ging bij Ajax, is plotseling gisteren volgens het Noord-Hollands Dagblad opgedoken bij Feyenoord.
Ajax is razend en de spanning tussen beide clubs vijf dagen voor de klassieker is om te snijden. De 18-jarige Sno, die uit onvrede wegging bij Ajax en een conflict had met Danny Blind, stond gistermiddag ineens bij Jong Feyenoord op het veld.
De Rotterdammers hebben hem voor twee jaar gecontracteerd, waar Arie van Eijden absoluut niet blij mee is. Er zou een herenovereenkomst bestaan dat Ajax en Feyenoord geen spelers bij elkaar vandaag halen. Mark Wotte vindt dat die niet geschonden is: 'Hij is uit onvrede weggegaan bij Ajax en kwam op eigen initiatief bij ons', aldus de technisch directeur van de Rotterdammers.

-
- AT Toto winner 15/16
-
Enige positieve dat ik kan denken/hopen is dat Sno wel een winnaar is en niet zo typisch halfslachtig watje is, dat 80% van de jeugd van Ajax is. Misschien is het voetballend niet al te hoogstaand, maar kan hij met bikkelen het goede voorbeeld geven aan de lichtgewichtjes die ook op het middenveld staan.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Geniet even van een mooie balbehandeling van hem in de rust. Hij kan echt wel wat!
http://www.youtube.com/watch?v=ZDDtmcbZS7g
http://www.youtube.com/watch?v=ZDDtmcbZS7g
Deze vind ik leuker: http://www.youtube.com/watch?v=hEoUCw5F ... re=related
-
- AT Toto winner 15/16
-