Ajax contracteert Evander Sno
Ajax en Celtic FC hebben overeenstemming bereikt over de onmiddellijke overgang van Evander Sno naar Ajax. Sno tekent een contract dat hem tot 1 juli 2011 aan de club verbindt.
Sno, geboren op 9 april 1987, doorliep de jeugdopleiding van Ajax. Op zijn 18e vertrok hij naar Feyenoord. In het seizoen 2005-2006 werd de verdedigende middenvelder verhuurd aan NAC Breda. In de 14 duels die hij daar speelde viel hij zodanig op dat hij een transfer naar het Schotse Celtic verdiende. Voor die club speelde hij in totaal 49 keer waarin hij 1 keer scoorde.
In 2006 werd Sno door de toenmalig bondscoach Marco van Basten opgeroepen voor de oefeninterland van Nederland tegen Engeland. De afgelopen weken was hij met het Olympisch Elftal actief op de Spelen in Beijing.
Evander Sno
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Evander Sno
- SylvievdVaart
Nee, dit valt rauw op m'n dak.Thijs schreef:Staat nu ook op Ajax.nl, wel verrassend. Hier waren geen geruchten over toch?
Sjezus, wat moeten we hier nou weer mee? Ik zit niet te wachten op iemand die vanuit de jeugd een overstap maakt naar Feyenoord. En volgens mij kan hij er ook niet zoveel van. Maar goed, misschien vergis ik me wat dat laatste betreft?
Nil volentibus arduum
-
-
- AT Toto winner 15/16
Zo, beetje donderslag bij heldere hemel dit. Verdedigende middenvelder toch?
Vind het wel een beetje een Martin van Geel-transfer moet ik zeggen. Maar wellicht verrast hij ons allemaal.
Hoe dan ook, welkom, en veel succes in ieder geval!
Vind het wel een beetje een Martin van Geel-transfer moet ik zeggen. Maar wellicht verrast hij ons allemaal.
Hoe dan ook, welkom, en veel succes in ieder geval!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Commentaar onder dat filmpje geeft ook veel vertrouwenVoetske schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=ZDDtmcbZS7g

Opvolger Colin?