Medaillespiegel
Maar goed trouwens dat Phelps geen land is.
Overgens zie je dat veel landen het minder goed doen dan vier jaar geleden, vermoedelijk door de suprematie van China. Dat in ogenschouw nemend, en gezien het feit dat Nederland te maken heeft met een generatiewissel, kun je niet anders dan zeggen dat de resultaten uitstekend zijn.

Overgens zie je dat veel landen het minder goed doen dan vier jaar geleden, vermoedelijk door de suprematie van China. Dat in ogenschouw nemend, en gezien het feit dat Nederland te maken heeft met een generatiewissel, kun je niet anders dan zeggen dat de resultaten uitstekend zijn.
Zeker, we hebben ook een goede tweede week, met naar verhouding veel goud.Jöhnk schreef:Maar goed trouwens dat Phelps geen land is.![]()
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Haha, dat zou zuur zijn.Jöhnk schreef:Het lijkt erop dat een Nederlander voor de enige Belgische medaille gaat zorgen, op deze OS.
Ik denk dat serieus de Belgen dan nog liever geen medailles hebben.

Ze hebben overigens Tia Hellebaut nog bij het hoogspringen.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
brigade zuid schreef:Nee hij doet mee met mountainbiken.
www.sportwereld.beOmdat veldrijden geen Olympische sport is besloot Sven Nys ook te gaan mountainbiken om zijn olympische droom waar te maken. Nys is al een paar maanden intensief aan het werken om zich voldoende aan te passen aan het andere klimaat in Peking. Op het WK mountainbike in het Schotse Fort Williams eindigde Nys op de 17e plaats. De kans op een olympische medaille is zeer klein, maar voor Nys is deelnemen belangrijker dan winnen.
Salvador Dali
Salvador Dali
Nys is kampioen niet presteren als het moet. Tijdens het seizoen wint hij vaak bijna alles en dan komt de wk er aan en is hij ineens slecht. Ik vergelijk de spelen maar een beetje met een wk en dan ziet het er dus slecht voor hem uit.
Overigens zou ik het hem wel van harte gunnen als hij zou kunnen stunten want het is een sympathieke kerel en een fantastische sporter.
Overigens zou ik het hem wel van harte gunnen als hij zou kunnen stunten want het is een sympathieke kerel en een fantastische sporter.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16