Gabriel García de la Torre (Gabri)
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dat vraag ik me ook af. Vorig seizoen had een club van het niveau West Ham interesse en verlengde Gabri tot 2011. Blijkbaar heeft Gabri het hier ook wel prima naar z'n zin. Wat mij betreft mag hij nog altijd bij een mooie prijs (4-5 miljoen) weg. Ik denk sowieso dat hij komend seizoen wel eens buiten de boot zou kunnen vallen en dan daalt z'n waarde natuurlijk wel heel snel.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Op basis van de kwaliteiten van Gabri en het vertrouwen van Ajax in De Jong. Ik zie het best gebeuren dat De Jong op den duur controlerend komt te spelen en dat Gabri kind van de rekening wordt.
Sowieso snap ik niet hoe iemand (in dit geval dus Weekend Cees) met droge ogen kan beweren dat Gabri geschikt zou zijn voor de top. Bij topclubs hebben op het middenveld zelfs de waterdragers specifieke kwaliteiten waarin men wereldtop is.
Sowieso snap ik niet hoe iemand (in dit geval dus Weekend Cees) met droge ogen kan beweren dat Gabri geschikt zou zijn voor de top. Bij topclubs hebben op het middenveld zelfs de waterdragers specifieke kwaliteiten waarin men wereldtop is.
Een middenveld met De Jong - Lindgren en ???Thomas schreef:Op basis van de kwaliteiten van Gabri en het vertrouwen van Ajax in De Jong. Ik zie het best gebeuren dat De Jong op den duur controlerend komt te spelen en dat Gabri kind van de rekening wordt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Geschikt voor de top niet, maar bij Ajax is hij nog een van de besten. En dat zegt alles eigenlijk.Thomas schreef:Sowieso snap ik niet hoe iemand (in dit geval dus Weekend Cees) met droge ogen kan beweren dat Gabri geschikt zou zijn voor de top. Bij topclubs hebben op het middenveld zelfs de waterdragers specifieke kwaliteiten waarin men wereldtop is.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik vind hem een van de weinige middenvelders van Ajax die tenminste in beweging is. Het is regelmatig zo verdomde statisch op het middenveld. Lopen zonder bal zit er bij een aantal niet bepaald in.
Daarnaast is het iemand die wel kort kan dekken op het middenveld en wel regelmatig een stap extra doet.
[/u]
Daarnaast is het iemand die wel kort kan dekken op het middenveld en wel regelmatig een stap extra doet.
[/u]
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Zou ik vervangen door:Ik vind hem een van de weinige middenvelders van Ajax die tenminste in beweging is.
Ik zie weinig beweging, zowel op het middenveld als in de aanval.Ik vind hem een van de weinigen van Ajax die tenminste in beweging is.
Suarez kwam wel naar binnen, maar de andere vleugelspelers deden weinig aan het spel mee, KJH hoeft voor mij alleen maar in de zestien te bewegen (liever niet erbuiten), diepgaande middenvelders behalve Gabri? Siem de Jong af en toe.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Ajaciedjuh
-