Wie wordt de nieuwe Algemeen Directeur van AJAX?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do aug 21, 2008 11:51 am

Genee zit in de zak bij Molenaar. Net als AjaxOnline.

Zou ik inderdaad niet al te serieus nemen.

Maar stel dat Genee gelijk heeft, wat dan nog?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 21, 2008 11:52 am

Siemen schreef:Om een beetje on-topic te blijven. Het is al gepost, maar dit stukje van Wilfred Genee zegt toch wel een hoop naar mijn bescheiden mening:
Genee neem ik al een hele tijd niet meer serieus, die heeft al de meest baarlijke nonsens de wereld in geslingerd.
BZ: je kent me al een beetje.
Ik verbaas me hier trouwens over het feit dat Neefkens Molenaar met de grond gelijk maakt, terwijl hij de man helemaal niet kent, terwijl Coronel zo ongeveer de Messias himself lijkt zo langzamerhand.
Zoals Junk al zegt, we gaan allemaal op ons gevoel af. Niemand kent hier de mensen echt persoonlijk. Hoewel het feit, dat jij in je laatste 10 posts alleen maar over Molenaar hebt geschreven, doet misschien anders vermoeden.

Ik heb nergens gezegd dat Coronel geen mens is, die ook fouten maakt. Maar hem van niet-integer gedrag beschuldigen, op basis van op sensatie beluste journalisten, gaat me veel te ver.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 21, 2008 11:54 am

joey schreef:@Neef: Coronel heeft geen indrukwekkender CV dan bijvoorbeeld Fontein.
Maar hij is wel zijn hele leven al Ajacied, misschien een detail voor jou, maar toch.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 21, 2008 11:56 am

Jöhnk schreef:Genee zit in de zak bij Molenaar. Net als AjaxOnline.

En andere journalisten zitten niet in de zak bij Coronel? Waarom zou het een geloofwaardig zijn en het ander niet?

Siemen geeft duidelijk aan (mét voorbeeld) dat Coronel het met de waarheid niet zo nauw neemt. Zit Siemen ook in de zak bij Molenaar?
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 21, 2008 11:56 am

Denk het wel Joey.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 21, 2008 11:57 am

Hij schrijft alleen maar over hem, dus wie weet. :hypocrite.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do aug 21, 2008 11:57 am

joey schreef:
Jöhnk schreef:Genee zit in de zak bij Molenaar. Net als AjaxOnline.

En andere journalisten zitten niet in de zak bij Coronel? Waarom zou het een geloofwaardig zijn en het ander niet? \
Dat zeg ik toch niet? Zie de laatste zin van mijn post.

Siemen zei ook dat Molenaar AD zou worden.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 21, 2008 11:59 am

Jöhnk schreef:Siemen zei ook dat Molenaar AD zou worden.
Dat dacht ook iedereen, na die gesprekken.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 21, 2008 12:00 pm

Welnee man, alleen degenen die dat graag wilden.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do aug 21, 2008 12:01 pm

Tja, dan komt de teleurstelling natuurlijk hard aan.

Ik vertrouw niemand, joey. Molenaar niet, maar Coronel ook niet.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do aug 21, 2008 12:02 pm

joey schreef:Siemen geeft duidelijk aan (mét voorbeeld) dat Coronel het met de waarheid niet zo nauw neemt. Zit Siemen ook in de zak bij Molenaar?
Nog even hierop terugkomend.

Siemen is redacteur bij AjaxOnline. Daniel heeft wel eens gezegd dat Molenaar hun informant is.

Dus ja.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 21, 2008 12:02 pm

Jöhnk schreef:Ik vertrouw niemand, joey. Molenaar niet, maar Coronel ook niet.
Op dat spoor zit ik ook. Maar dan kom ik dus hard in aanvaring met Neef, die Coronel zijn leven zou toevertrouwen. :666.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 21, 2008 12:04 pm

Jöhnk schreef:
joey schreef:Siemen geeft duidelijk aan (mét voorbeeld) dat Coronel het met de waarheid niet zo nauw neemt. Zit Siemen ook in de zak bij Molenaar?
Nog even hierop terugkomend.

Siemen is redacteur bij AjaxOnline. Daniel heeft wel eens gezegd dat Molenaar hun informant is.

Dus ja.
Ahhh, dus weer allemaal doorgestoken kaart. Ik vertrouw nu niemand meer. :drecul.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 21, 2008 12:06 pm

Godzijdank. Weer iemand afgeschoten. Al roept de halve wereld dat Ajax in het geval van Molenaar niet chique gehandeld heeft, wij blijven dat ontkennen hoor. :smallgrin.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 21, 2008 12:08 pm

De halve wereld? Je hebt een enorm gevoel voor humor. :ajaxsmiley.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 21, 2008 12:10 pm

joey schreef:
Jöhnk schreef:Siemen zei ook dat Molenaar AD zou worden.
Dat dacht ook iedereen, na die gesprekken.
één gesprek
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 21, 2008 12:11 pm

Meerdere.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do aug 21, 2008 12:12 pm

Hoe dan ook, Molenaar is geen geschikte optie. Hij lekt veel te veel informatie. Misschien is Coronel daar wel op afgeknapt. Opeens stond overal te lezen dat Molenaar binnen was.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op do aug 21, 2008 12:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 21, 2008 12:12 pm

Gesprekken, Luuk.
Fatsoen. Daar wil het nog wel eens aan ontbreken in Amsterdam. Zoals nu ook weer in het geval Keje Molenaar. Voor de tweede keer is de jurist uit Volendam op weinig chique wijze gepasseerd voor de functie van algemeen directeur. Nadat er in juni de nodige gesprekken waren geweest met Molenaar en de commissarissen lag er de belofte uiterlijk eind juli duidelijkheid te verschaffen aan de oud-speler van Ajax. Dat gebeurde niet. Toen Molenaar en voorzitter Coronel elkaar in de tweede week van augustus na een wedstrijd van Lucky Ajax bij toeval tegen het lijf liepen, bedacht Coronel zich opeens dat hij nog wat van zich zou laten horen. Enkele dagen later kwam hij in een onduidelijk telefoongesprek met het verhaal van een duurbetaald headhuntersbureau. Daarop besloot Molenaar de eer aan zichzelf te houden.

Ik geloof Genee best. Waarom zou hij liegen?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 21, 2008 12:13 pm

@Junk: Dat is nu wél duidelijk. :ajaxsmiley.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 21, 2008 12:14 pm

Genee lult regelmatig uit zijn nek. Het zou me ook niet verbazen als Genee door Molenaar van info is/wordt voorzien. EN je weet hoe Derksen werkt toch? Die maakt dealtjes met mensen...
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 21, 2008 12:14 pm

joey schreef:Ik geloof Genee best. Waarom zou hij liegen?
Hij doet niet anders.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 21, 2008 12:16 pm

LucaS schreef:Genee lult regelmatig uit zijn nek. Het zou me ook niet verbazen als Genee door Molenaar van info is/wordt voorzien. EN je weet hoe Derksen werkt toch? Die maakt dealtjes met mensen...
Highlow is ook zo'n lek van Molenaar. Daarom willen de journalisten zo graag dat Keje DE man wordt. Allemaal doorgestoken kaart. Een grote knekelkuil. :drecul.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do aug 21, 2008 12:16 pm

joey schreef:Gesprekken, Luuk.
Fatsoen. Daar wil het nog wel eens aan ontbreken in Amsterdam. Zoals nu ook weer in het geval Keje Molenaar. Voor de tweede keer is de jurist uit Volendam op weinig chique wijze gepasseerd voor de functie van algemeen directeur. Nadat er in juni de nodige gesprekken waren geweest met Molenaar en de commissarissen lag er de belofte uiterlijk eind juli duidelijkheid te verschaffen aan de oud-speler van Ajax. Dat gebeurde niet. Toen Molenaar en voorzitter Coronel elkaar in de tweede week van augustus na een wedstrijd van Lucky Ajax bij toeval tegen het lijf liepen, bedacht Coronel zich opeens dat hij nog wat van zich zou laten horen. Enkele dagen later kwam hij in een onduidelijk telefoongesprek met het verhaal van een duurbetaald headhuntersbureau. Daarop besloot Molenaar de eer aan zichzelf te houden.

Ik geloof Genee best. Waarom zou hij liegen?

Genee en Derksen zijn fan van Molenaar. Genee zit er wel vaker naast. Om het maar niet over Derksen te hebben.'

Siemen was blijkbaar ook gecharmeerd van Molenaar, om welke reden dan ook. Erg objectief zou ik hem niet durven inschatten. No offense verder hoor, Siemen. Iedereen heeft zo z'n voorkeuren.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 21, 2008 12:18 pm

En daarom kan het niet waar zijn?

De handelswijze zoals door Genee geschetst past precies in het beeld. Ajax heeft geen beste reputatie waar het de omgang met werknemers (in spe) betreft. Het vaste procédé is: de tegenstander tot op de botten afbranden. Off the record natuurlijk. Zoals gebeurd is met Fontein bijvoorbeeld, met Jaakke en met Cruijff. Bij Ajax hebben ze dit zo ongeveer uitgevonden, dus het lijkt me niet redelijk om Molenaar te verwijten dat hij naar de pers lekt.

Plaats reactie