Wie wordt de nieuwe Algemeen Directeur van AJAX?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 9:50 pm

Er is een constante druk vanuit de vereniging (RVC, maar ook Ledenraad) op de directie, vergis je niet. Vroegere directeuren zijn daarop gesneuveld. Nieuwe directeuren, dat zegt weinig.

Op het moment dat de resultaten tegenvallen wendt iedereen zich van Van Basten af. Dat weet hij ook wel,daarom probeert hij overal zijn mannetjes neer te zetten. Maar dat gaat niet lukken.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 9:56 pm

Die druk is er, dat ontken ik niet. Maar dat hoort ook zo, we zijn nu eenmaal AJAX. Er is nu wel meer afstand tussen RvC, ledenraad en de dagelijkse bedrijfsvoering. Met vertegenwoordigers van beide gremia vergaderen over de aankoop van een speler zie ik nu niet meer gebeuren.

Dat "overal mannetjes neerzetten" is weer een mooi voorbeeld van jouw complotdenken. Marco is helemaal niet in de positie om dat te doen buiten de voetbaltechnische zaken. Dat staat Coronel echt niet toe.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 9:59 pm

Coronel werkte de voorzitter weg en volgde hem op, hoe integer is dat? :excited.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 10:01 pm

Weer een voorbeeld van je complotdenken.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 20, 2008 10:01 pm

Het is Coronel geraden om dat niet toe te staan. Anders doet hij zijn werk niet goed.

Ik moet bekennen dat ik ook twijfels heb bij de integriteit van Coronel. Aan hem om te bewijzen dat ik mis zit.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo aug 20, 2008 10:02 pm

Hoezo? het is toch zo Neefkens.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 10:03 pm

Niet op de manier zoals joey het bedoelt.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 10:05 pm

Neefkens schreef:Weer een voorbeeld van je complotdenken.
Dat zeg je steeds als je geen antwoord hebt.

Het deugt gewoon niet. Hij heeft de verdenking op zich geladen uit te zijn op de baan van Jaakke. Als voorzitter van die commissie had hij nooit welke topbaan dan ook bij Ajax mogen ambiëren.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 10:08 pm

Dat was ook helemaal niet zijn intentie. Iedereen wilde van Wijk, hij zelf ook. Vervolgens was er niemand gek genoeg om het te doen en is er door anderen een beroep op hem gedaan. (lees de quote van van Wijk nog maar eens na). En vanuit clubliefde heeft hij het toen toch maar gedaan, want hij was het echt niet van plan. Daar kun jij vervolgens weer allemaal complottheorien op loslaten, maar zo was het wel.

Of had je liever gehad dat de headhunters weer met een hockeyer aan waren gekomen? :ajaxsmiley.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 10:11 pm

Neefkens schreef:Dat was ook helemaal niet zijn intentie. Iedereen wilde van Wijk, hij zelf ook. Vervolgens was er niemand gek genoeg om het te doen en is er door anderen een beroep op hem gedaan. (lees de quote van van Wijk nog maar eens na). En vanuit clubliefde heeft hij het toen toch maar gedaan, want hij was het echt niet van plan.
Snik. Ik raak ontroerd. Wat een altruïst is die Coronel toch. De mannelijke evenknie van Moeder Theresa. :worshippy.gif:

Met andere woorden: geloof je het zelf? :aai.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 10:12 pm

Ja, want zo is het ook gegaan. Er zijn ook nog normale eerlijke mensen op de wereld, zelfs bij AJAX. :ajaxsmiley.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 10:14 pm

Volgens mij is Ajax net het Kremlin: je handhaaft je daar niet jaar in jaar uit als je niet kun meehuilen met de wolven in het bos.

Een complottheorie natuurlijk, hehe. :666.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo aug 20, 2008 10:16 pm

joey schreef:Volgens mij is Ajax net het Kremlin: je handhaaft je daar niet jaar in jaar uit als je niet kun meehuilen met de wolven in het bos.
Aardige vergelijking. Ik denk inderdaad dat dat heel moeilijk is.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo aug 20, 2008 10:35 pm

Neefkens schreef:Dat was ook helemaal niet zijn intentie. Iedereen wilde van Wijk, hij zelf ook. Vervolgens was er niemand gek genoeg om het te doen en is er door anderen een beroep op hem gedaan. (lees de quote van van Wijk nog maar eens na). En vanuit clubliefde heeft hij het toen toch maar gedaan, want hij was het echt niet van plan. Daar kun jij vervolgens weer allemaal complottheorien op loslaten, maar zo was het wel.
Daar geloof ik niet in, dat niemand het wilde doen. Ik had het zo gedaan, bijvoorbeeld. (niet serieus bedoeld, maar ik ben ervan overtuigd dat heel veel kundige en minder kundige mensen hadden gewild.)

Coronel wilde het graag, anders had hij het heus niet gedaan.

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 21, 2008 5:59 am

Jezus, is het nu al zo volgens een aatal mensen dat de inhoud van het rapport is bepaald door Coronels ambities? Ik word steeds treuriger van AT :blush.gif:
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 21, 2008 7:37 am

Jöhnk schreef:
Neefkens schreef:Dat was ook helemaal niet zijn intentie. Iedereen wilde van Wijk, hij zelf ook. Vervolgens was er niemand gek genoeg om het te doen en is er door anderen een beroep op hem gedaan. (lees de quote van van Wijk nog maar eens na). En vanuit clubliefde heeft hij het toen toch maar gedaan, want hij was het echt niet van plan. Daar kun jij vervolgens weer allemaal complottheorien op loslaten, maar zo was het wel.
Daar geloof ik niet in, dat niemand het wilde doen. Ik had het zo gedaan, bijvoorbeeld. (niet serieus bedoeld, maar ik ben ervan overtuigd dat heel veel kundige en minder kundige mensen hadden gewild.)

Coronel wilde het graag, anders had hij het heus niet gedaan.
Niemand die in aanmerking kwam, men wilde af van de voorzitterstypes als Jaakke. Men wilde echte clubmensen en dan is de spoeling idd dun.
En dan kunnen sommigen hier termen als clubliefde, eerlijkheid en dankbaarheid jegens je club afdoen als onzin en naief gewauwel, ik ben er van overtuigd dat dat gelukkig nog steeds een rol speelt bij AJAX.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 21, 2008 7:52 am

Het is maar net welke indruk je hebt. Jij schrijft de vreselijkste dingen neer over Keje Molenaar omdat je hem niet vertrouwt. Welnu, ik vertrouw Coronel niet. Ik vind het niet kosjer dat hij zichzelf tot voorzitter heeft laten bombarderen.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 21, 2008 8:03 am

Alleen is bij mij Molenaar zo'n beetje de enige die ik niet vertrouw, jij vertrouwt niemand bij AJAX meer. Toch een klein verschilletje, dachten wij zo.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 21, 2008 8:06 am

Wel waar. Simon Tahamata vind ik een heel aardige man. :headbang.gif:

Maar serieus, zo maak je je er gemakkelijk af. Op het moment dat jij iemand niet vertrouwt, schrijf je dingen waar de honden geen brood van lusten. Je kraakt Molenaar he-le-maal af. Dus ga mij niet vertellen dat ik niet kritisch mag zijn op Coronel.

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 21, 2008 8:10 am

Natuurlijk mag je Coronel een creep vinden, maar de suggestie dat de inhoud van het rapport gericht was op Coronel het baantje bezorgen is de volgorde van zaken omdraaien en is wat mij betreft een suggestie die veel verder gaat dan alleen maar Coronel een nare man vinden. En het is ook nergens op gestoeld
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 21, 2008 8:12 am

Zo heb ik het ook niet gezegd. Ik zeg dat hij zelf die baan niet had mogen ambiëren om de schijn te vermijden.

Maar inderdaad, ik sluit niet uit dat hij al langer de stille ambitie had. Zo raar zou dat niet zijn. We hebben het wel over een zeer ambitieus iemand, niet over een banketbakker.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 21, 2008 8:17 am

joey schreef:Dus ga mij niet vertellen dat ik niet kritisch mag zijn op Coronel.
Dat doe ik dus ook niet, helpt bovendien toch niet bij jou. :ajaxsmiley.gif:
Maar je blijft zo in het verleden hangen, geef de nieuwe mensen gewoon een kans ipv achter alles verkeerde bedoelingen te zien.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 21, 2008 8:23 am

Coronel is juist iemand uit het verleden. Iemand die zich altijd heel wel voelde bij de cultuur die bij Ajax heerste.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 21, 2008 8:36 am

We willen wel echte clubmensen, maar ze mogen niet langer dan 1 jaar lid zijn want dan zijn ze al besmet? :1evil.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 21, 2008 8:42 am

Dat is een heel ander verhaal. Jij doet net alsof Coronel een nieuweling is. Dat is hij juist helemaal niet. Hij is van de oude garde.

Plaats reactie