www.vi.nlPSV aarzelt na avances Dinamo-spits Milevski
20/08/2008 08:34
PSV twijfelt of het ingaat op de avances van Artem Milevski. Zijn zaakwaarnemer heeft de Eindhovense club laten weten dat de aanvaller van Dinamo Kiev graag de overstap naar de Nederlandse kampioen wil maken.
PSV reageerde echter terughoudend op de actie van de dertienvoudig international van Oekraïne, vertelt technisch manager Adrie van Kraaij in De Telegraaf. 'Dat komt door de prijs die we te horen hebben gekregen. De transfersom die zijn zaakwaarnemer noemde, nodigt niet echt uit.' Het zou gaan om tien miljoen euro.
'En dan weten we uit ervaring ook dat de prijs van een makelaar vaak lager is dan het bedrag dat een club in gedachten heeft. We hebben het daarom in beraad genomen en denken erover na. Hij is een goede voetballer, maar het moet wel haalbaar zijn', aldus Van Kraaij, die namens PSV al een tijd zoekt naar een nieuwe spits.
Milesvki staat al jaren te boek als hét grote talent van Dinamo Kiev. Toch is het de 23-jarige aanvaller nog niet gelukt uit te groeien tot een vaste waarde. Het afgelopen seizoen kwam de 1 meter 90 lange spits 21 maal in actie, waarvan negen keer als basisspeler. En in de huidige competitie voetbalde hij vijf keer mee en scoorde hij viermaal.
PSV 2008 - 2009
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
- Daily Blind
Prestaties op dat soort toernooien garanderen niets. Zie Quincy.brigade zuid schreef:Wat vreemd dat die Milevsky nooit nog helemaal is doorgebroken, ik vond hem toen zo goed op dat jeugd ek in portugal.
Als die jongen iets presteerde, zat hij allang bij een nog rijkere club daar in de regio. Die jongen moet je niet willen.
Het stinkt aan alle kanten!
Zeker niet omdat het ook nog eens een duur geintje zou zijn. Voor dat soort bedragen moet je een zekerheidje kopen. Voor zover dat mogelijk is natuurlijk. Hier zitten denk ik teveel risico's aan.
Spelers uit die regio kunnen het toch maar zelden waarmaken in het buitenland. Toch een kwestie van mentaliteit denk ik.
Spelers uit die regio kunnen het toch maar zelden waarmaken in het buitenland. Toch een kwestie van mentaliteit denk ik.
Nil volentibus arduum
Ben ik het niet helemaal mee eens. Quincy was namelijk al behoorlijk slecht op dat jeugdtoernooi. BTW: als ik het me goed herinner was jij een van de weinigen die dat ook vond. Milevski was wel degelijk een sensatie.joey schreef:Prestaties op dat soort toernooien garanderen niets. Zie Quincy.brigade zuid schreef:Wat vreemd dat die Milevsky nooit nog helemaal is doorgebroken, ik vond hem toen zo goed op dat jeugd ek in portugal.
Als die jongen iets presteerde, zat hij allang bij een nog rijkere club daar in de regio. Die jongen moet je niet willen.
Maar hij lijkt nu al opgebrand, dus ik zou het doen als ik PSV was.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ohja, omdat ze niet aan de lange zijde mogen zitten komt er niemand. De fruitschaal, boehoehoeheohehoeeee...EINDHOVEN - PSV-supporters hebben weinig trek in de wedstrijd Feyenoord-PSV om de Johan Cruijff Schaal. Er zijn slechts 300 kaartjes verkocht voor de wedstrijd zaterdag om de supercup in de Amsterdamse Arena.
Volgens voorzitter Ger van Os van de supportersvereniging van PSV komt dat onder meer doordat supporters een hekel hebben aan de Arena. "En het is ook altijd hetzelfde: de beste plaatsen worden door de KNVB verdeeld onder bobo's en bestuurders van amateurclubs en verenigingen. De plekken achter de doelen mogen dan verkocht worden aan supporters van de twee teams."
Volgens Van Os willen de meeste supporters ook veel liever dat de landskampioen en de bekerwinnaar een uit- en een thuiswedstrijd spelen om de supercup. "Zo doen ze het in het buitenland ook", aldus Van Os. Bij een uit- en een thuiswedstrijd zou er volgens hem veel meer animo zijn. PSV had tussen de 10 en 15.000 kaarten mogen verkopen.
'Fruitschaal'
Dat de supercup in Nederland naar Johan Cruijff genoemd is, zit veel supporters ook niet lekker. "Wij noemen het altijd de fruitschaal" , zegt Van Os. "Trouwens Johan Cruijff is nieteens altijd aanwezig."
Supporters van PSV en Feyenoord kunnen alleen kaartjes kopen via de combiregeling. Ze zijn verplicht met georganiseerd busvervoer te komen.
Frits Bovens van supportersvereniging PSV Fans United: "De KNVB is al niet populiar bij ons en dit maakt het niet beter. De échte supporters zijn verplicht met de bus te komen en het bestuur van de Zonnebloem of zo hoeft dat niet."
Bovens vindt dat supporters die zich goed gedragen -zoals die van PSV- beloond moeten worden. De combiregeling ervaren supporters als een straf.