Wie wordt de nieuwe Algemeen Directeur van AJAX?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 8:41 pm

Juist, Molenaar zit weer uit zijn nek te lullen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 20, 2008 8:46 pm

Of niet, maar dat doet er niet eens toe. Ajax heeft het recht om hem niet te nemen.

Wat ik wel typisch vind is dat meneer gelijk weer via de gebruikelijke kanaaltjes (VI, highlow, AjaxOnline) zijn ongenoegen kenbaar maakt. Beetje kinderachtig.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 8:51 pm

Dat typeert de man. :bye.gif:

Waarom niet gewoon zijn mond gehouden, had ie netjes de eer aan zichzelf gehouden. EN AJAX niet beschadigd.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » wo aug 20, 2008 8:56 pm

het zou bizar zijn, de coach bepaalt de general manager mee... :1evil.gif:

het sterk mij mening... nieuwe poppetjes, maar eigenlijk er is niet genoeg verandert bij Ajax...

(en dan ik ben blij dat het Molenaar niet word)
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 8:59 pm

Gelukkig is het dus ook niet zo, just the thoughts of a silly man.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo aug 20, 2008 9:02 pm

Jansma schreef:het zou bizar zijn, de coach bepaalt de general manager mee... :1evil.gif:

het sterk mij mening... nieuwe poppetjes, maar eigenlijk er is niet genoeg verandert bij Ajax...

(en dan ik ben blij dat het Molenaar niet word)
Dat zou inderdaad bizar zijn. Is ook niet zo. De RVC gaat over die aanstelling. Het is Coronels keuze en verantwoordelijkheid om meningen van anderen wel of niet in die beslissing te laten meewegen.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » wo aug 20, 2008 9:08 pm

Neefkens schreef:Gelukkig is het dus ook niet zo, just the thoughts of a silly man.
my bad, ik had niet begrepen dit was een uitspraak van Molenaar. :blush.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 9:09 pm

Ok, no problemo.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 9:19 pm

Siemen schreef:Word je nou nooit moe van jezelf? Komt het niet in je op dat het wel eens waar zou kunnen zijn wat Molenaar zegt? Denk bijvoorbeeld aan de opmerking van Coronel: 'iemand met een voetbalachtergrond kan ook een journalist zijn die al jaren in het vak zit'...

Inderdaad, Siemen. Dat dacht ik ook meteen.
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo aug 20, 2008 9:23 pm

Neefkens schreef:Dat typeert de man. :bye.gif:
Correctie; dat typeert Ajax.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo aug 20, 2008 9:24 pm

Hoe bedoel je? Ajax zoekt toch niet de publiciteit?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 9:26 pm

Ik hoop in elk geval dat het Jansma niet wordt. Dat lijkt me geen goed idee. Die man heeft Van Basten goed verkocht, maar dat is niet de belangrijkste taak van de AD.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 9:27 pm

joey schreef:
Siemen schreef:Word je nou nooit moe van jezelf? Komt het niet in je op dat het wel eens waar zou kunnen zijn wat Molenaar zegt? Denk bijvoorbeeld aan de opmerking van Coronel: 'iemand met een voetbalachtergrond kan ook een journalist zijn die al jaren in het vak zit'...

Inderdaad, Siemen. Dat dacht ik ook meteen.
Ik dacht al dat jij dat zou denken. :ajaxsmiley.gif:

Zo gemakkelijk van Molenaar om dat te gebruiken, terwijl Coronel dat al eerder gezegd had.
Maar zoals Junk ook al zei, het is AJAX' goed recht om te kiezen wie ze willen, of de heer Molenaar het daar nou mee eens is of niet. Gezien zijn geniepige reactie is de beslissing om hem niet te nemen ronduit te billijken.

Duke

Bericht door Duke » wo aug 20, 2008 9:27 pm

Ik bedoel dat er vanuit Ajax en mensen rondom Ajax altijd lijntjes lopen naar bepaalde media.

Salvador Dali

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 9:29 pm

In dit geval een lijntje van een gefrustreerd iemand, die helaas iets met AJAX te maken HAD. En dat is dan weer wél mooi. :drecul.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo aug 20, 2008 9:29 pm

Daar heb je gelijk in. Ik moet opeens ook denken aan het leC.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 9:30 pm

joey schreef:Ik hoop in elk geval dat het Jansma niet wordt. Dat lijkt me geen goed idee. Die man heeft Van Basten goed verkocht, maar dat is niet de belangrijkste taak van de AD.
Jansma is nou ook niet bepaald de eerste waar ik aan dacht. :blush.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 9:30 pm

Ik ben benieuwd wie de zeven gekken zijn die naar die baan hebben gesolliciteerd. :smallgrin.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 9:31 pm

Het lijkt mij een TOPbaan. :hypocrite.gif:

Duke

Bericht door Duke » wo aug 20, 2008 9:31 pm

In dit geval wel, ja. Maar dit soort dingen gebeurt altijd als er iets gaande is in de top van Ajax.

@ Joey: volgens Wilfred Genee op de site van Sportwereld hoef je je over Jansma geen zorgen te maken:
Fatsoen. Daar wil het nog wel eens aan ontbreken in Amsterdam. Zoals nu ook weer in het geval Keje Molenaar. Voor de tweede keer is de jurist uit Volendam op weinig chique wijze gepasseerd voor de functie van algemeen directeur. Nadat er in juni de nodige gesprekken waren geweest met Molenaar en de commissarissen lag er de belofte uiterlijk eind juli duidelijkheid te verschaffen aan de oud-speler van Ajax. Dat gebeurde niet. Toen Molenaar en voorzitter Coronel elkaar in de tweede week van augustus na een wedstrijd van Lucky Ajax bij toeval tegen het lijf liepen, bedacht Coronel zich opeens dat hij nog wat van zich zou laten horen. Enkele dagen later kwam hij in een onduidelijk telefoongesprek met het verhaal van een duurbetaald headhuntersbureau. Daarop besloot Molenaar de eer aan zichzelf te houden. Verstandig, want het door het rapport vereiste voetbalverleden blijkt inmiddels te zijn verruimd naar een bezoekje aan de voetbalkantine van Blauw Wit. Zelfs voetbaljournalisten komen plots in aanmerking voor de functie. Dat zou de deur openen voor Kees Jansma, maar die geeft uitdrukkelijk aan niet in de race te zijn.

Met dit ruime profiel wordt het vast een makkie voor de parelvissers van De Vroedt Thierry die zichzelf op hun website als persoonlijk, betrokken en snel omschrijven en aangeven ‘in achten, maar vooral in negens te doen.’ Dat wordt dus hoogstwaarschijnlijk een oud-spits. Was Molenaar toch niet in aanmerking gekomen…

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 9:35 pm

We zullen het zien, Duke. Ik hoop het maar. Van mij hoeft het geen vriendje van Van Basten te zijn. Ik ben het met AR eens, het wordt dan te klef.

Het lijkt mij een RAMPbaan. Alleen Van Eijden wist zich min of meer te handhaven, dankzij dag en nacht lobbyen. Anderen zijn hopeloos de vernieling in gegaan. Ik zou van mijn leven mijn reputatie niet op het spel zetten door AD bij Ajax te worden. Het afbraakrisico is 99,99%.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 9:37 pm

AJAX is nu eenmaal de meest gevolgde club in Nederland, razend interessant voor roddels zoekende journalisten. En anders verzinnen we er toch eentje? En anders is er altijd wel iemand die rancuneus genoeg is om "zijn eigen nest te bevuilen".

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 9:38 pm

joey schreef:We zullen het zien, Duke. Ik hoop het maar. Van mij hoeft het geen vriendje van Van Basten te zijn. Ik ben het met AR eens, het wordt dan te klef.

Het lijkt mij een RAMPbaan. Alleen Van Eijden wist zich min of meer te handhaven, dankzij dag en nacht lobbyen. Anderen zijn hopeloos de vernieling in gegaan. Ik zou van mijn leven mijn reputatie niet op het spel zetten door AD bij Ajax te worden. Het afbraakrisico is 99,99%.
Met jouw instelling wel ja. :ajaxsmiley.gif:

Enne welke reputatie heb je het over? :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 9:42 pm

Ach ja, maak het maar weer persoonlijk. :smallgrin.gif:

Welke topman (trainer, bestuurslid, TD) is de afgelopen tien jaar op een normale manier vertrokken bij Ajax? De bedrijfscultuur verander je niet zomaar. Ik zou daar niet te licht over denken. Drie nederlagen en de ratten komen uit hun hol.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 20, 2008 9:48 pm

Kun jij wel hebben. :ajaxsmiley.gif:

Daarom is de volledige top ook vervangen. Moet je ze alleen wel een kans geven en niet blijven lullen over vroegûh, hoe errûg het toen allemaal wel niet was.

Plaats reactie