Wie wordt de nieuwe Algemeen Directeur van AJAX?
Moderator: mods
- Cluijffert
Dat zou inderdaad bizar zijn. Is ook niet zo. De RVC gaat over die aanstelling. Het is Coronels keuze en verantwoordelijkheid om meningen van anderen wel of niet in die beslissing te laten meewegen.Jansma schreef:het zou bizar zijn, de coach bepaalt de general manager mee...![]()
het sterk mij mening... nieuwe poppetjes, maar eigenlijk er is niet genoeg verandert bij Ajax...
(en dan ik ben blij dat het Molenaar niet word)
- Cluijffert
Siemen schreef:Word je nou nooit moe van jezelf? Komt het niet in je op dat het wel eens waar zou kunnen zijn wat Molenaar zegt? Denk bijvoorbeeld aan de opmerking van Coronel: 'iemand met een voetbalachtergrond kan ook een journalist zijn die al jaren in het vak zit'...
Inderdaad, Siemen. Dat dacht ik ook meteen.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik dacht al dat jij dat zou denken.joey schreef:Siemen schreef:Word je nou nooit moe van jezelf? Komt het niet in je op dat het wel eens waar zou kunnen zijn wat Molenaar zegt? Denk bijvoorbeeld aan de opmerking van Coronel: 'iemand met een voetbalachtergrond kan ook een journalist zijn die al jaren in het vak zit'...
Inderdaad, Siemen. Dat dacht ik ook meteen.

Zo gemakkelijk van Molenaar om dat te gebruiken, terwijl Coronel dat al eerder gezegd had.
Maar zoals Junk ook al zei, het is AJAX' goed recht om te kiezen wie ze willen, of de heer Molenaar het daar nou mee eens is of niet. Gezien zijn geniepige reactie is de beslissing om hem niet te nemen ronduit te billijken.
In dit geval wel, ja. Maar dit soort dingen gebeurt altijd als er iets gaande is in de top van Ajax.
@ Joey: volgens Wilfred Genee op de site van Sportwereld hoef je je over Jansma geen zorgen te maken:
@ Joey: volgens Wilfred Genee op de site van Sportwereld hoef je je over Jansma geen zorgen te maken:
Fatsoen. Daar wil het nog wel eens aan ontbreken in Amsterdam. Zoals nu ook weer in het geval Keje Molenaar. Voor de tweede keer is de jurist uit Volendam op weinig chique wijze gepasseerd voor de functie van algemeen directeur. Nadat er in juni de nodige gesprekken waren geweest met Molenaar en de commissarissen lag er de belofte uiterlijk eind juli duidelijkheid te verschaffen aan de oud-speler van Ajax. Dat gebeurde niet. Toen Molenaar en voorzitter Coronel elkaar in de tweede week van augustus na een wedstrijd van Lucky Ajax bij toeval tegen het lijf liepen, bedacht Coronel zich opeens dat hij nog wat van zich zou laten horen. Enkele dagen later kwam hij in een onduidelijk telefoongesprek met het verhaal van een duurbetaald headhuntersbureau. Daarop besloot Molenaar de eer aan zichzelf te houden. Verstandig, want het door het rapport vereiste voetbalverleden blijkt inmiddels te zijn verruimd naar een bezoekje aan de voetbalkantine van Blauw Wit. Zelfs voetbaljournalisten komen plots in aanmerking voor de functie. Dat zou de deur openen voor Kees Jansma, maar die geeft uitdrukkelijk aan niet in de race te zijn.
Met dit ruime profiel wordt het vast een makkie voor de parelvissers van De Vroedt Thierry die zichzelf op hun website als persoonlijk, betrokken en snel omschrijven en aangeven ‘in achten, maar vooral in negens te doen.’ Dat wordt dus hoogstwaarschijnlijk een oud-spits. Was Molenaar toch niet in aanmerking gekomen…
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
We zullen het zien, Duke. Ik hoop het maar. Van mij hoeft het geen vriendje van Van Basten te zijn. Ik ben het met AR eens, het wordt dan te klef.
Het lijkt mij een RAMPbaan. Alleen Van Eijden wist zich min of meer te handhaven, dankzij dag en nacht lobbyen. Anderen zijn hopeloos de vernieling in gegaan. Ik zou van mijn leven mijn reputatie niet op het spel zetten door AD bij Ajax te worden. Het afbraakrisico is 99,99%.
Het lijkt mij een RAMPbaan. Alleen Van Eijden wist zich min of meer te handhaven, dankzij dag en nacht lobbyen. Anderen zijn hopeloos de vernieling in gegaan. Ik zou van mijn leven mijn reputatie niet op het spel zetten door AD bij Ajax te worden. Het afbraakrisico is 99,99%.
Met jouw instelling wel ja.joey schreef:We zullen het zien, Duke. Ik hoop het maar. Van mij hoeft het geen vriendje van Van Basten te zijn. Ik ben het met AR eens, het wordt dan te klef.

Enne welke reputatie heb je het over?

Ach ja, maak het maar weer persoonlijk.
Welke topman (trainer, bestuurslid, TD) is de afgelopen tien jaar op een normale manier vertrokken bij Ajax? De bedrijfscultuur verander je niet zomaar. Ik zou daar niet te licht over denken. Drie nederlagen en de ratten komen uit hun hol.

Welke topman (trainer, bestuurslid, TD) is de afgelopen tien jaar op een normale manier vertrokken bij Ajax? De bedrijfscultuur verander je niet zomaar. Ik zou daar niet te licht over denken. Drie nederlagen en de ratten komen uit hun hol.