Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
Ben benieuwd of ze wel een centrumspits terughalen als Huntelaar verkocht wordt. Er staan toch wat talenten (Bodul --> nog niet zien spelen, Castillion --> Positief over, afwachten hoe hij zich staande houdt in de A) achter hem te trappelen om aan spelen toe te komen en Cvitanich/Suarez zijn ook beiden spitsen. Eventueel de inkomsten gedeeltelijk herinvesteren in andere linies.
Ach, weer een desastreus seizoen komt er aan voor de Seizoenskaart houders, weer genept voor het begin van de competitie.Donkey Shot schreef:en dat vind ik het nadeel van het aandeel, Ajax schiet er geen reet mee op door KJH te verkopen, niet voor maar 25 miljoen, misschien pas in de winterstop kijken, maar nu niet.
- InnerHarbour
- Cluijffert
- Daily Blind
Als er echt een concreet miljoenenbod op tafel komt denk ik dat Ajax moet meewerken. Voor een club als Ajax vind ik het bijna onverantwoord om zulke bedragen niet te pakken. Natuurlijk is het vervelend dat het wederom tegen het einde van de voorbereiding zou zijn maar we hebben geleerd van vorige keren. Met het aantrekken van Cvitanich is de opvolger immers al in huis.
Mijn scenario zou als volgt zijn: Huntelaar voor 25 tot 30 miljoen (?) naar Madrid laten vertrekken. Cvitanich promoveren tot 1e spits en een nieuwe backup halen. Daar gaat mijn voorkeur uit naar een jonge talentvolle speler die dan in zijn rol kan groeien. Vervolgens nog een aantal miljoenen investeren in een directe versterking van de verdediging en wellicht nog een defensieve middenvelder.
Dan houden we er geld aan over en is de selectie er per saldo niet slechter op geworden.
Mijn scenario zou als volgt zijn: Huntelaar voor 25 tot 30 miljoen (?) naar Madrid laten vertrekken. Cvitanich promoveren tot 1e spits en een nieuwe backup halen. Daar gaat mijn voorkeur uit naar een jonge talentvolle speler die dan in zijn rol kan groeien. Vervolgens nog een aantal miljoenen investeren in een directe versterking van de verdediging en wellicht nog een defensieve middenvelder.
Dan houden we er geld aan over en is de selectie er per saldo niet slechter op geworden.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16