Oefenwedstrijden
Moderator: mods
Kompany, Defour, Dembele, Simons zijn goed. Fellaini, Mirallas, Vertonghen, en Vermaelen zijn (zeer) talentvol.Bertje schreef:Kompany en Defour vind ik (erg) goed, Dembélé kan erg goed voetballen en Vertonghen vind ik mogelijkheden hebben, maar verder vind ik het niet veel, hoor.
Ik zeg ook niet dat ze meteen een wereldploeg zijn, maar in eigen huis met 4-1 verliezen van Marokko is met deze groep gewoon een wanprestatie.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Vermaelen is voor het niveau Belgie en de tegenstander van afgelopen wedstrijd gewoon een goede speler.Bertje schreef:Mwah, Vertonghen en Mirallas kunnen aardig ballen, ja, Vermaelen alweer wat minder en in Fellaini zie ik maar bar weinig, hoor. Sowieso zijn dit allemaal spelers die afgelopen zomer nog in Jong België speelden.
Ook de spelers van Jong Belgie zijn goede jongens. Soms hebben ze gewoon een off-day. Kan gebeuren
IK GELOOF!!!!!!
Vermaelen kan goed verdedigen tegen bepaalde soorten spitsen, maar is ook heel kwetsbaar tegen tegen sterke en beweeglijke spitsen.
Verder gebruik je wel heel veel het woord 'gewoon' om je woorden kracht bij te zetten. Dingen zijn niet 'gewoon' zo, maar om een reden zo.
Verder gebruik je wel heel veel het woord 'gewoon' om je woorden kracht bij te zetten. Dingen zijn niet 'gewoon' zo, maar om een reden zo.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Vertonghen moet ook zijn plek gaan vinden. Als centrumverdediger spelen is moeilijk, want zijn rechterbeen is van hout; als linksback spelen is lastig, want hij maakt veel overtredingen rond de zestien; als halfspeler spelen is lastig, want zijn handelingssnelheid ligt daar net wat laag.
Vermaelen vind ik een aardige verdediger.
Vermaelen vind ik een aardige verdediger.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nee hoor, dat maken jullie er elke keer van als hij met argumenten komt. Hij geeft gewoon aan wat hij bedoelt.
Maar de ene verdediger heeft het daar lastiger mee dan de ander.Rishi schreef:En verder heeft iedere verdediger het lastig tegen sterke en beweeglijke spitsen dus kom maar met betere argumenten.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Jesse schreef:Nee hoor, dat maken jullie er elke keer van als hij met argumenten komt. Hij geeft gewoon aan wat hij bedoelt.
Maar de ene verdediger heeft het daar lastiger mee dan de ander.Rishi schreef:En verder heeft iedere verdediger het lastig tegen sterke en beweeglijke spitsen dus kom maar met betere argumenten.

Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
- SylvievdVaart
- Daily Blind
- Daily Blind
- SylvievdVaart