Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Waarvoor verkoopt deze club toch altijd op het laatst z'n kroonjuwelen en komt aan het einde van het seizoen met lege handen te staan en heeft men geen opvolger klaar staan. Zie Zlaten , Sneijder en misschien nu weer Huntelaar.
Weer veel geld maar geen kampioenschap , dat pikt toch geen ene supporter

Weer veel geld maar geen kampioenschap , dat pikt toch geen ene supporter
Welke speler is dan wel een garantie voor CL ?.Want dan zou ik zeggen verkopen dieje KJH en ga die speler dan maar vlug halen ...Bertje schreef:Precies. Net alsof Huntelaar een garantie voor CL is. Goede spits hoor, dat wel.Baseman schreef:Net zoals de afgelopen jaren ?Donkey Shot schreef:je pakt 11 tot 20 miljoen voor de kwalificatie cl
Blij met de punten ...
Dat zou allang een feit moeten zijn, die kwaliteits impuls op andere plaatsen.KJH nu verkopen en je loopt het risico een zelfde scenario te krijgen als toen Zlatan alsnog vertrok.Bertje schreef:Ik heb in ieder geval liever Huntelaar dan slechte/geen vervangers. Huntelaar is op dit moment onze beste spits, dus tegenover een vertrek mag wel een flinke kwaliteitsimpuls op andere plaatsen staan.
Anders gezegt, mocht AJAX er toch voor kiezen dat KJH mag vertrekken, maar men heeft niks achter de hand van gelijkwaardig scorings caliber ( en dan gaan we er maar vanuit dat dat mogelijk is, dat zo'n spitsen ergens te vinden zijn ) dan moeten ze weer een schop onder hun kont krijgen ..
En laat dat geen vervangers-lijstje hebben mijn grote angst zijn ...
Blij met de punten ...
De buitenlandse pers staat vol van de geruchten over de strijd tussen Manchester United en Real Madrid om KJH. Dit lijkt een enorme opdrijving van de verkoopprijs tot gevolg te hebben, want geen van de partijen wil gezichtsverlies lijden.
Ik ben heel benieuwd. Jammer dat hij gaat, een enorme transfersom kan dat leed enigszins verzachten. Mits er een goede vervanger gevonden wordt.
Ik ben heel benieuwd. Jammer dat hij gaat, een enorme transfersom kan dat leed enigszins verzachten. Mits er een goede vervanger gevonden wordt.
Ja vrijdag is er een veilingNeefkens schreef:De buitenlandse pers staat vol van de geruchten over de strijd tussen Manchester United en Real Madrid om KJH. Dit lijkt een enorme opdrijving van de verkoopprijs tot gevolg te hebben, want geen van de partijen wil gezichtsverlies lijden.

We hebben in de achterhoede 1 versterking.Mocht die weg vallen zitten we met een achterhoede die gelijk is aan eerdere seizoenen.Dus, en ook hier laat ik even in het midden of Olguer een kwaliteits impuls is, beetje magertje ( weer ) allemaal ...Jöhnk schreef:Hoe bedoel je?
Je wil ontkennen dat er geinvesteerd is in andere posities dan de midvoorpositie?
Blij met de punten ...