Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
Die uitspraak van Schuster is, dacht ik, van 3 maanden geleden.Hij zal nu toch wel wat videootjes gezien hebben denk ik ..joey schreef:Hier blijkt volgens mij juist uit de Schuster KJH niet echt kent.Jöhnk schreef:Zal wel op voorspraak van Schuster zijn. Volgens Schuster is Huntelaar de nieuwe Cruijff.
Ajax zal KJH wel aangeboden hebben, want met de transfer van Cvitanich is al een voorschot genomen op zijn vertrek. Ik zou het een behoorlijke aderlating vinden. Ik ben geen groot fan van KJH, maar hij schopt er elk jaar wel 25 in.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
- Daily Blind
Arnautovic heeft wel een clausulle in zijn contract! Dus dat zou het probleem wel niet zijn!joey schreef:Arnautovic heeft net bijgetekend en is bovendien meer een speler voor de toekomst. Keirrison lijkt me voor een Nederlandse club onhaalbaar.
Berg past niet bij AJAX dat is een type Rosenberg! Die gaat het niet maken.
- InnerHarbour
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik begin het zo langzamerhand wel een beetje lullig te vinden voor die supporters hoor. Hun halve elftal is tegenwoordig al weggekocht door ons, wij zijn hun Real Madrid. (En aan die club begin ik inmiddels toch wel echt een hekel te krijgen, hoezeer ik ook hoop dat Sneijder het goed doet daar)joey schreef:Precies, je moet maar afwachten of Cvitanich (het hele seizoen) presteert.
Marcus Berg vind ik wel een goede. Maar dan moeten we weer in de slag met Groningen.
Natuurlijk is Ajax geen kampioen geworden met KJH maar dat lag écht niet aan hem. Hoe lang hebben we moeten wachten op een spits die er elk jaar 30+ inschiet? Ik voorzie hetzelfde scenario als vorig jaar, het ontbreken van een echte Sneijder in het elftal heeft ons vorig jaar de titel gekost.
Laat Huntelaar alsjeblieft blijven en trek gewoon die knip open voor nog twee goede verdedigers, ik ben ervan overtuigd dat we dan kampioen worden. Anders lever je weer 15 goals in, dat zijn toch een punt of zes. (Geen idee, ik lul maar wat, maar we worden er echt niet beter van)
- Daily Blind
- Daily Blind
Ik heb liever Cvita in de schaduw van Huntelaar en dan volgend jaar een jong talent in de schaduw van Cvita.De Dominee schreef:Is te doen.
Wel oppassen met Bodul en Castillion, maar goed. Kwaliteit telt. Cvita in de basis, Arnautovic vaste invaller.
Overigens liet Arnautovic tegen Arsenal zien dat hij nog wel even nodig heeft om de top te halen.
- Daily Blind
Europees misschien, maar nationaal kan hij het makkelijk aan!gaizka schreef:Ik heb liever Cvita in de schaduw van Huntelaar en dan volgend jaar een jong talent in de schaduw van Cvita.De Dominee schreef:Is te doen.
Wel oppassen met Bodul en Castillion, maar goed. Kwaliteit telt. Cvita in de basis, Arnautovic vaste invaller.
Overigens liet Arnautovic tegen Arsenal zien dat hij nog wel even nodig heeft om de top te halen.
Ik ook niet. Ze hebben Saviola ook nog al back-up (al gingen daar ook weer geruchten over), Raúl moet volgens een of andere wet elke wedstrijd compleet uitspelen en Van Nistelrooij is dé man, dusss, ze gaan 25 miljoen aan een reserve uitgeven?InnerHarbour schreef:Moet hij daar doen, op de bank zitten net zols bij Nederland, geloof er geen bal van dat hij naar Real gaat.

Maar goed ik hoop het ook want ik ook wel weer eens kampioen worden en dat hypothetische geld van KJH wordt toch niet geïnvesteerd in een goede verdediger die Ajax niet eens kan vinden ook al zouden ze er over struikelen.
-