Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
Ok, maar als ik jouw verhaal over Lemic en Sneijder/Van der Vaart ook zo had gehoord, dan had ik beter m'n mond gehouden. Blijkbaar heb ik het anders gehoord.
Nogmaals, ik ontken nergens dat Lemic betrokken is bij Ajax. Hij heeft echter weinig spelers bij ons in 'zijn' stal. Tot dusver is er geen reden tot klagen. Die man heeft Ajax niet in z'n macht en is zeker niet allesbepalend.
Nogmaals, ik ontken nergens dat Lemic betrokken is bij Ajax. Hij heeft echter weinig spelers bij ons in 'zijn' stal. Tot dusver is er geen reden tot klagen. Die man heeft Ajax niet in z'n macht en is zeker niet allesbepalend.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op wo aug 20, 2008 11:11 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu begin ik toch ook een beetje aan je verstand te twijfelen Joey.joey schreef:Ik denk dat je bepaalde dingen niet kunt vertellen. Dat neem ik je helemaal niet kwalijk. In jouw positie zou ik precies hetzelfde doen.Thomas schreef:Klopt. Jij twijfelt volgens mij echter aan de dingen die ik wel vertel. Dat vind ik een beetje lullig, eerlijk gezegd. Ik doe helemaal niet alsof m'n neus bloedt.

Blij met de punten ...
- Daily Blind
VIReal meldt zich bij Ajax met miljoenen voor Huntelaar
20/08/2008 12:00
EXCLUSIEF - Real Madrid gaat voor een zesde Nederlander. De Spaanse kampioen bereidt een eerste bod voor op Klaas-Jan Huntelaar, de aanvoerder van Ajax.
Real biedt 25 miljoen euro voor Huntelaar, die de laatste drie seizoenen clubtopscorer was van de Amsterdammers. De spits staat nog tot medio 2010 onder contract bij Ajax, dat onlangs tevergeefs heeft geprobeerd de 25-jarige international een nieuwe verbintenis te laten ondertekenen.
Aan de keuze voor Huntelaar ging bij Real een interne strijd vooraf. Technisch directeur Predrag Mijatovic heeft al langere tijd een voorkeur voor Huntelaar, zijn assistent Miguel Angel Portugal maakte zich sterk voor het aantrekken van Valencia-spits David Villa, de topscorer van Euro 2008.
Real Madrid is op zoek naar offensieve versterking naast vaste waarden Ruud van Nistelrooy en Raúl, omdat de club zich komend seizoen ten doel heeft gesteld zowel de Spaanse landstitel als de Champions League te winnen.
Mocht Huntelaar naar De Koninklijke vertrekken, dan wordt de spits de zesde Nederlander in de selectie van coach Bernd Schuster, die al de beschikking heeft over Van Nistelrooy, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Royston Drenthe.
Naast Real hebben ook Manchester United en Arsenal interesse in Huntelaar.
- Daily Blind
Dat wel, maar ik zou hem niet verkopen. We gaan er op zeker een veel mindere voetballer voor terug krijgen voor veel te veel geld (bijvoorbeeld Berg voor 12 miljoen euro ofzo). Bovendien heb ik er ook geen vertrouwen in dat Ajax nu nog goede verdedigers kan gaan halen als ze geld hebben.Bertje schreef:25 miljoen is een goed bod.
- Daily Blind
Het is het bedrag wat AJAX als limiet wilde in een nieuw contract. Dus denk dat ze dan wel akkoord gaan..Bertje schreef:25 miljoen is een goed bod.
En dan wordt de prioritiet zeker gezet op het halen van een nieuwe spits, waardoor de verdediger wegblijft. Zie het voor het eerst een beetje somber in.
Tja, ik wil eens een keer kampioen worden.Haal maar eens een spits die zoveel goals gaat maken, zeker nu de aankopen geen scorings monsters blijken te zijn ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo aug 20, 2008 11:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Wat lul je nou?Voetske schreef:Cvitanich, daar had niemand eerder ooit van gehoord, zelfs onze huisscout wist er weining tot niks over te vertellen.Cvitanich heeft in de voorbereiding niks bijzonders laten zien ... maar goed .. zoals altijd gaat het weer heel vlug met een speler zijn status ..
Ja, dat was toen ie in beeld kwam, de interesse bekend werd.Afijn daar hebben we het al een keer over gehad .. trouwens ik lul niet ...Thomas schreef:Wat lul je nou?Voetske schreef:Cvitanich, daar had niemand eerder ooit van gehoord, zelfs onze huisscout wist er weining tot niks over te vertellen.Cvitanich heeft in de voorbereiding niks bijzonders laten zien ... maar goed .. zoals altijd gaat het weer heel vlug met een speler zijn status ..
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Ik herhaal mezelf nog maar een keer, om misverstanden te voorkomen ( let op het dik gedrukte
)

Misschien komt het nog ( voeg ik er aan toe ) ... want je moet hier een beetje uitkijken wat je zegt het kan je zo maar je hele forum-tijd achtervolgenCvitanich heeft in de voorbereiding niks bijzonders laten zien ...

Blij met de punten ...
Precies. Ajax werd in verband met hem gebracht en ik vertelde iets over hem. Ik kende hem dus weldegelijk.Voetske schreef:Ja, dat was toen ie in beeld kwam, de interesse bekend werd.Afijn daar hebben we het al een keer over gehad .. trouwens ik lul niet ...Thomas schreef:Wat lul je nou?Voetske schreef:Cvitanich, daar had niemand eerder ooit van gehoord, zelfs onze huisscout wist er weining tot niks over te vertellen.Cvitanich heeft in de voorbereiding niks bijzonders laten zien ... maar goed .. zoals altijd gaat het weer heel vlug met een speler zijn status ..
Jaja ...Thomas schreef:Precies. Ajax werd in verband met hem gebracht en ik vertelde iets over hem. Ik kende hem dus weldegelijk.Voetske schreef:Ja, dat was toen ie in beeld kwam, de interesse bekend werd.Afijn daar hebben we het al een keer over gehad .. trouwens ik lul niet ...Thomas schreef: Wat lul je nou?

Blij met de punten ...
Hier blijkt volgens mij juist uit de Schuster KJH niet echt kent.Jöhnk schreef:Zal wel op voorspraak van Schuster zijn. Volgens Schuster is Huntelaar de nieuwe Cruijff.
Ajax zal KJH wel aangeboden hebben, want met de transfer van Cvitanich is al een voorschot genomen op zijn vertrek. Ik zou het een behoorlijke aderlating vinden. Ik ben geen groot fan van KJH, maar hij schopt er elk jaar wel 25 in.
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08