Vedette-10 schreef:Hij managed het tot nu toe teleurstellend.
Marco van Basten de nieuwe trainer van Ajax 1
Moderator: mods
-
-
Dat hij maar werkt met een volwaardig elftal(letterlijk) en daarnaast reserves in het eerste. Je kan als topclubhet niet doen met maar 11 basisspelers, je hebt er veel meer nodig die dat kunnen zijn. En als een Perez niet daarbij hoort wordt hij geschoffeerd(naar het tweede gezet). Zo ga je niet met dat soort spelers om, hetzelfde met Luque.
Je kan over de gang van zaken rond die spelers een andere mening hebben, maar waaruit blijkt dat MVB die spelers heeft geschoffeerd ?.Naar het 2e gezet worden is normaal, dat gebeurde in mijn tijd ook.Vedette-10 schreef:Dat hij maar werkt met een volwaardig elftal(letterlijk) en daarnaast reserves in het eerste. Je kan als topclubhet niet doen met maar 11 basisspelers, je hebt er veel meer nodig die dat kunnen zijn. En als een Perez niet daarbij hoort wordt hij geschoffeerd(naar het tweede gezet). Zo ga je niet met dat soort spelers om, hetzelfde met Luque.
MVB heeft deze spelers niet beledigd, niet zwart gemaakt, volgens mij prees ie zelfs Perez nog ..
Blij met de punten ...
-
Hij laat die spelers erbij omdat hij denk ik meer toekomst in ze ziet. Maar als hij het tweede gebruikt als reserves(concurrenten van soortgelijke spelers in het eerste) dan kan je ook die erbij betrekken door trainingen te splitsen. Zo krijg je een sterkere algehele seniorenlaag.LucaS schreef:Dus van Basten had de makkelijke weg moeten kiezen en jeugdspelers, die hij beter vindt, of iig geschikter voor de A-selectie, maar weg moeten sturen?
-
Kan iemand dit voor mij vertalenVedette-10 schreef:Hij laat die spelers erbij omdat hij denk ik meer toekomst in ze ziet. Maar als hij het tweede gebruikt als reserves(concurrenten van soortgelijke spelers in het eerste) dan kan je ook die erbij betrekken door trainingen te splitsen. Zo krijg je een sterkere algehele seniorenlaag.LucaS schreef:Dus van Basten had de makkelijke weg moeten kiezen en jeugdspelers, die hij beter vindt, of iig geschikter voor de A-selectie, maar weg moeten sturen?

Blij met de punten ...
Hoezo is het triest? Ik mag toch wel vinden dat hij niet het onderste uit het Nederlandse elftal heeft gehaald.Jöhnk schreef:Trieste reactie weer. Er is nog geen bal getrapt.
Thomas komt daarna met een opmerking dat je moet kijken naar de ondergrens ( weet niet of Thomas dat zei, excuse if i'm wrong)...Dat de zwakste schakels het presteren bepalen....
Dan komt Jansma vervolgens met een terechte opmerking dat dit niet voor Koster en HtC gold...
IK GELOOF!!!!!!
Ik baseerde m'n mening niet op een oefenpotje hoor. Maar goed, als je per se naar dat team wilt kijken vind ik Schilder zeker als linksback niet goed genoeg. Ik heb al eerder aangegeven dat die jongen me een laatbloeier lijkt die à la Landzaat misschien later in z'n loopbaan nog in de Nederlandse top terechtkomt. Silva vind ik ook niets bijzonders.Duke schreef:Is mij iets te makkelijk. Waar bestaat die slechte selectie tegen Murcia verder uit ?Thomas schreef:Kan je nagaan hoe kut de voorgangers van Van Basten het hebben gedaan. Van Basten heeft met Sulejmani, Aissati en Cvitanich goede aankopen gedaan en is er met Oleguer voor Heitinga in ieder geval niet op achteruit gegaan, en nog is de selectie ondermaats.joey schreef: Mwah, bij balverlies gaat ook alles mis. Verdedigers die simpel uitgespeeld raken, die verkeerd opgesteld staan, alibi-koppen, een man uit hun rug laten weglopen, et cetera. Kwestie van kwaliteit.
Stekelenburg
Van der Wiel
Silva
Schilder
Gabri
Lindgren
Suarez
Huntelaar
Je mening over Gabri ken ik inmiddels, maar verder? Wat is er verder onder de maat wat jou betreft?
Ik heb Emanuelson, Vermaelen en Vertonghen even buiten beschouwing gelaten, omdat die er tegen Murcia niet bij waren.
Ik had het dus echter over de volledige selectie. Ajax moet nu van Perez, Luque, Leonardo, Rommedahl, Kennedy, Colin, Delorge, MKD en Ogararu af. Aan die spelers werd zo'n 10 miljoen euro uitgegeven. Voor dat geld hadden betere spelers gehaald kunnen worden en dan waren we nu dus ook verder geweest als club.
- Cluijffert
Inderdaad triest. De competition het is niet eens begonnen en nu al mensen ze beginnen zich in te dekken, zou het toch fout gaan met de aanbeden topcoach MvB... nu dat based op wat oefenmatches, de defense toch de bottleneck lijkt worden.Jöhnk schreef:Trieste reactie weer. Er is nog geen bal getrapt.
have a little faith mensen.
misschien jullie moeten toch eens een reservering houden met uitspraken als 'grootst probleem vorig seisoen, lag aan midfield-geen sneijder - niet defense'. En ander zo zeker uitgesproken opinies...
Inmiddels het schijnt te zijn dat het team, ze waren zo slecht dat het een miracel is dat MvB al zoveel heeft bereikt ermee...

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
@ Thomas. Jij reageert hierop:
Natuurlijk is er vorig jaar vooral middelmaat gekocht, en zitten we daar nu nog mee. Dat neemt echter niet weg dat er nu een ander basisteam staat, dat gewoon kampioen moet worden. Of denk je dat PSV sterker is?
Dan lijkt het me logisch dat je het hebt over het team dat die wedstrijd verloor.Mwah, bij balverlies gaat ook alles mis. Verdedigers die simpel uitgespeeld raken, die verkeerd opgesteld staan, alibi-koppen, een man uit hun rug laten weglopen, et cetera. Kwestie van kwaliteit.
Natuurlijk is er vorig jaar vooral middelmaat gekocht, en zitten we daar nu nog mee. Dat neemt echter niet weg dat er nu een ander basisteam staat, dat gewoon kampioen moet worden. Of denk je dat PSV sterker is?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali