Zolang die vrijstaande speler niet offensief sterk is onderlegt verwacht ik wel dreiging, maar geen problemen. En zolang jouw vrijstaande speler dan wel offensief sterk is dan buit jij het gemakkelijker uit.Jesse schreef:Je wil een centrale middenvelder vrijlaten? Die komt mee op en moet dus worden opgevangen door iemand, daardoor komt er dus iemand anders vrij. Daarnaast staat het voor de rest overal één-op-één dus is elke aanval van de tegenstander eigenlijk gevaarlijk. Dat noem jij een waterdichte tacktiek? Van de rest van je verhaal snap ik weinig, hoe kunnen de vleugelverdedigers nou weer vrij komen? Die hebben toch de andere vleugelverdedigers als man? En als dat niet zo is: dan staan we voorin toch niet meer drie tegen twee?Vedette-10 schreef:Ja, maar zolang die vrijstaande speler ver van de goal afstaat(centraal op het middenveld) dan maakt dat niet echt uit. En volgens mij heeft Nederland ook meer kwaliteit, dus die zouden het beter kunnen uitbuiten. Ze zetten het zo weg, maar in de praktijk komen andere spelers tegenover ze. Dan ben je los. En anders zijn de vleugelverdedigers vrij, dus die zouden dan ook dat uit kunnen buiten.
Je bent een goede criticaster, lof daarvoor. Je hebt totaal gelijk, maar je hebt dus 5 aanvallers tegen 4 verdedigers. Als je het juist uitspeelt moet dat dus doelpunten opleveren in de beginfase.