Ik ziet niet in wat daar hypocriet aan is. Of heeft hij ergens gezegd dat Afellay maar niet meer geselecteerd moet worden vanwege zijn matennaaierij? Pas dan zou het hypocriet zijn.joey schreef:Derksen is een hypocriet. Afellay afzagen vanwege zijn matennaaierij maar pleiten voor de terugkeer van Lothar von Bommel in Oranje, het moet niet gekker worden.
PSV 2008 - 2009
Derksen is het met me eens over Afellay. Blijkbaar denkt men er bij PSV ook zo over.
Naar verluidt zou PSV een bod van vijf miljoen hebben gedaan op Keirrison, maar de speler zou tot het einde van het jaar in Brazilië blijven spelen. Ook Ajax zou hem volgen, net als bijvoorbeeld Dortmund, Benfica, AZ en Heerenveen. Dit ontcijfer ik tenminste met mijn beste Braziliaans (=niets).
Ik heb ook begrepen dat zijn club maar 20% van de transferrechten heeft en geen belangstelling heeft om hem te verkopen.
Opvallend, die belangstelling van Nederlandse clubs voor dezelfde Braziliaan. Zit zeker een makelaar tussen die hem onder de aandacht brengt.

Ik heb ook begrepen dat zijn club maar 20% van de transferrechten heeft en geen belangstelling heeft om hem te verkopen.
Opvallend, die belangstelling van Nederlandse clubs voor dezelfde Braziliaan. Zit zeker een makelaar tussen die hem onder de aandacht brengt.
Het stinkt aan alle kanten!
Moeten we eerst weten wie de rechten heeft van de speler.
Keirrison zal ongetwijfeld op een lijstje staan van PSV. Misschien probeert PSV hem toch te halen, ondanks Lemic, zal ik maar zeggen. Lemic zelf is immers geen makelaar maar een intermediair. De spelers zitten niet bij hem maar bij anderen met wie hij samenwerkt (denk maar aan Linse).
Keirrison zal ongetwijfeld op een lijstje staan van PSV. Misschien probeert PSV hem toch te halen, ondanks Lemic, zal ik maar zeggen. Lemic zelf is immers geen makelaar maar een intermediair. De spelers zitten niet bij hem maar bij anderen met wie hij samenwerkt (denk maar aan Linse).
Belangstelling voor een speler wil niet zeggen dat je de speler binnenhaalt. Ik heb even mijn beste Braziliaans losgelaten op een paar sites en krijg de indruk dat Keirrison écht niet naar Nederland komt. Misschien wil PSV alleen een goede indruk maken op de supporters.
De situatie van die jongen is nogal ingewikkeld, heb ik begrepen. Zijn club heeft een deel van zijn rechten en die ook en die ook. Heel vaag gedoe allemaal.
De situatie van die jongen is nogal ingewikkeld, heb ik begrepen. Zijn club heeft een deel van zijn rechten en die ook en die ook. Heel vaag gedoe allemaal.
Waarom niet ?joey schreef:Ik heb even mijn beste Braziliaans losgelaten op een paar sites en krijg de indruk dat Keirrison écht niet naar Nederland komt.
PSV heeft niet voor niets een 2e bod gedaan, alleen moet hij nogal wat kosten en moet PSV snel zijn. Meestal niet zo'n handige combi...
Klopt, maar dat is vaker wel dan niet het geval bij Braziliaanse spelers.De situatie van die jongen is nogal ingewikkeld, heb ik begrepen. Zijn club heeft een deel van zijn rechten en die ook en die ook. Heel vaag gedoe allemaal.
Helaas.
Milevskiy wordt veelvuldig op PN genoemd, en Kalinic is gewoon een persoonlijke favoriet van mij ;). Ik heb gisteren weer een wedstrijd van hem bekeken (Hajduk - Birkirkara) en het is een type Huntelaar, alleen voetballend beter, sneller en met meer flair (ook al is ie nog maar 20).De Dominee schreef:Huh? Wellicht mis ik iets, maar waar komen deze namen nu opeens vandaan?generaal schreef:Hopelijk gaan ze niet voor Milevskiy, maar voor Kalinic.